Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat) - Reviews

CW4 Gaskeur klasse
tile_cv-ketel_vermogen
24,8 kW vermogen
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat) op Kieskeurig.nl.

Bob Janssen 23-01-2021

warmwater, thermostaat e.twist

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Wordt erg langzaam warm en het water voor af te wassen is veel te koud. DE bijgaande handleiding biedt weinig soelaas. Gewoon onleesbaar en onbegrijpelijk
E-twist is zeer moeilijk in te stellen. Op internet komen lukt helemaal niet. Zeker niet tevreden

Minpunten

• warmwater temperatuur
  • snelheid van warm water geven

Elco 19-09-2020

Klein met groot vermogen

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Deze ketel vervangt de 23 jaar oude HR ketel. Ik heb hem gekocht vanwege de goede de recensies en daar sluit ik me volledig bij aan. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen. Wel valt op dat de ketel erg klein is. De helft van de oude. De oude had een ingebouwde boiler. Deze niet, maar ik merk geen verschil in tijd als ik de warmwaterkraan open draai. En 23 jaar lang 10 liter water op temperatuur houden kost natuurlijk ook gas. Groot voordeel is dat je de aanvoertemperatuur van zowel warm water als verwarming helemaal naar wens kunt aanpassen. Wij hebben op de hele benedenverdieping vloerverwarming dus kunnen met lage temperatuur verwarmen. De oude ketel had als laatste temperatuur 55 Gr. Nu staat hij op 40 Gr. en pas het erg koud wordt kan het zijn dat de temperatuur wat omhoog moet. Dat gaat heel eenvoudig. De bijgeleverde Etwist thermostaat ziet er niet alleen mooi uit, maar is ook simpel te bedienen, terwijl de mogelijkheden erg groot zijn door de verbinding met wifi zodat je vanuit bijv Timboektoe je verwarming kunt regelen. Mooi dat dat kan, maar gelukkig zit er ook een "ouderwetse" draaiknop op waarmee je eenvoudig met een half graadje meer of minder kunt instellen. En daar wordt ik wel heel blij van. De vorige thermostaat kon ook veel, maar de bediening moest toch vaak met het boekje erbij. Wij werken niet meer en zijn dus veel thuis. Nachtverlaging doen we niet vanwege de lange opwarmtijd van de vloerverwarming, dus altijd een aangename temperatuur. Ik draai ik alleen aan de knop als we langer van huis zijn. En dat gaat als een fluitje.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Klein van formaat

Michel 27-07-2020

Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Compact,licht en komt goed uit de testen. Thermostaat in combinatie met de app is super eenvoudig in te stellen

Jor 25-07-2020

Compact en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Na jarenlange trouwe dienst van onze Remeha Quinta 28C hebben wij, mede door de uitstekende score bij de consumentenbond, nu de Remeha Tzerra Ace 28C CCS aangeschaft. We hebben hem nog maar een week, maar alles werkt prima!

Pluspunten

• compacte ketel
  • snel warm water

h.a.top 24-02-2020

slechte termostaat

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

het blijft fris in huis ,
termostaat gaat pas warm worden opmoment van instelling
termostaat moet minimaal op 22 gr staan

Hans W 11-02-2020

Super stil en mooi compact model.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Onze installateur, (), heeft deze geadviseerd. Was ook snel leverbaar.
Verder had ik geen ervaring met Remeha

• Onderhoud vriendelijk

Peter de Rooij 03-01-2020

Zeer stil en compact

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Ben zeer tevreden over de Remeha Ace 28c CW4.en de E twist .Bedien de ketel vanuit mijn telefoon op weg naar huis bij aankomst is het heerlijk warm binnen.

Pluspunten

• zeer stil
  • compact
  • zuinig
  • E twist bedienbaar met de app

Leegstra NVM Makelaardij 16-12-2019

praktische, compacte combiketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

De Tzerra van Remeha is een gemakkelijke, compacte combiketel met voldoende vermogen. Past bijna overal en heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben de afgelopen jaren al tientallen Tzerra's laten plaatsen in woningen die wij in beheer hebben.

Pluspunten

• compact
  • gemakkelijk te plaatsen

C. Ternatus 28-11-2019

Prima CV-ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Sinds een maand is een nieuwe Cv-ketel bij me thuis geinstalleerd. Tot op heden ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• klein apparaat, mooi bevestigd aan de muur
  • Zuinig.
  • Voldoet ruim voldoende.

Leon stolk 07-11-2019

Remeha tzerra cw4 28c incl met etwist

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Ik heb de ketel in conbinatie met een remeha etwist gekocht.

En ik kan tot nu toe niet anders zeggen dat het gebruik van de ketel in combinatie met de etwist zeer eenvoudig en prettig werkt.

Door de verschillende functies die de app aanbied ben je continu op de hoogte van de actuele status van de ketel, of het nu gaat om het verbruik of de temperatuur hij geeft alles aan.

Ketel heeft een luxe uitstraling is licht compact en makkelijk in gebruik.

Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Compact
  • Veel warm water
  • Makkelijk in gebruik
  • Gebruiksvriendelijke app

dongen 31-10-2019

hopeloos

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Is geïnstalleerd met aparte e-twist thermostaat. Installateur heeft thermostaat verbonden met de wifi . We hebben product netjes digitaal laten registreren bij Remeha.
Al 2 weken zoeken we hoe de e-twist op de app van de mobile telefoon moet krijgen ???
-geen Nederlandse gebruiksaanwijzing
-kan voorgeschreven product code niet registeren middels bar code van garantiekaart
-mail verstuurd naar Remeha maar niks meer vernomen.

Denk bij bouwsupermarkt maar gewone te gaan halen want dit is al weken waardeloos.
Nog iemand interesse in een Remeha e-twist termostaat, gratis af te halen !!

Luc 11-10-2019

Zeer stille ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Prima ketel. Doet wat ie moet doen. Heb heb in combinatie met het E-Twist thermostaat. Werkt prima. Veel instelmogelijkheden. Ik heb de ketel pas een week en kan dus niet veel zeggen over de duurzaamheid. Het is wel één van de meest verkochte ketels van Nederland. Als je de Tzerra PLUS koopt, kan je ook de snelheid van de pomp instellen (bleek achteraf). Vaak geeft het verlagen van de pompsnelheid ook een iets hoger rendement.

Met het E-Twist thermostaat kan je een vooraf ingesteld programma afwerken, maar ook handmatig de CV ketel aan en uit zetten. Dit kan ook van buiten huis en zelfs als je op vakantie bent. Dit alles kan met de draaiknop op het thermostaat ( misschien voor oudere mensen die niet zo handig zijn op een smartphone), maar ook via de bijbehorende app.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zeker de helft kleiner dan de oude ketel

Pedro 15-09-2019

Verwarmingsketel.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Zeer compacte ketel ,stil . Heb wel problemen met de thermostaat wat betreft de verbinding,
met wifi en de ketel.

Pluspunten

• compact.
  • stil.

Schakelaar 22-07-2019

Zeer goede cvketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Het is beter dan ik verwacht top produkt.em met de etwist kan ik ook het gebruik zien top en ik kan hem met de app ook precies regelen

Pluspunten

• Etwis
  • Zuinig in gebruik

P de Rooij 28-05-2019

Groot scherm en duidelijk afleesbaar

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Zeer compact en werkt uitstekend en is muisstil. Is ook nog mooi van vormgeving,
Is heel makkelijk te bedienen voor mij een dikke tien.

Huisman 11-05-2019

Huisman

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Samen met de eTwist een ideale combinatie . Op advies van mijn installateur geplaatst. Zeker geen spijt van

Pluspunten

• Ruimte besparend
  • En bijna geruisloos

Peter Schneider 30-04-2019

Mijn nieuwe cv-ketel.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Ik vindt de ketel geweldig, eigenlijk is ie alles wat een cv ketel moet zijn. Mooi compact, bijzonder stil en met een duidelijk display. De techniek staat natuurlijk niet stil, maar wat een verschil met onze oude ketel. De prijs is niet de laagste in deze klasse maar zeker ook niet de hoogste.
Ik denk een goede prijs in verhouding tot de kwaliteit.

• Fraaie vormgeving
  • Duidelijk display
  • Lijkt erg degelijk. De tijd zal het leren..

Bert 30-01-2019

Klein maar Fijn

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Inmiddels draait onze nieuwe CV ketel Tzerra ACE 28C (CW4) in combinatie met de WTW HR Optifor 350. De oude CV ketel was een stuk groter en deze nieuwe ketel van Remeha is een stuk kleiner en geeft meer ruimte en werkt goed samen met de WTW. We hebben lang gezocht naar een juiste CV ketel want deze moest ook klaar zijn voor de toekomst. De CV ketel is dus ook geschikt in combinatie met een zonneboiler en dat was ook een van onze wensen. Kortom een CV ketel die helemaal aan onze eisen voldoet. Samen met de e Twist is de installatie een mooie combinatie. Ik vond de installatie van e Twist snel verlopen, ook de installatie van de app op de telefoon ging goed. Ik lees ook dat de app niet goed zou samen werken met de e twist maar ik heb nog geen problemen gehad. Ik heb wel de werkelijke huiskamer temperatuur moeten kalibreren, maar ook een fluitje van een cent. Voor de rest warmt het huis snel op. Ook warm water is snel aanwezig t.o.v. de vorig CV. Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Compacte CV ketel
  • Weinig geluid
  • Overzicht verbruik
  • Te combineren, WTW, zonneboiler

Gerwin 26-01-2019

Remeha CV

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Wij hadden een Intergas kerel die het had begeven toen zijn we over gegaan naar Remeha hij is stil je hoort hem haast niet en door de slimme thermostaat die je kan koppelen aan je telefoon heb je een mooie overzicht wat je verbruikt is

Amanda 14-12-2018

Mooi klein en heerlijk stil!!

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Grote uitgave maar direct al groot plezier van.
Heerlijk stil en mooi klein compact apparaat.
Aanrader!