Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 - Reviews

combi HR
23,8 kW
Warmwatercapaciteit bij 40°C
13 liter per minuut

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Erwin 05-03-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer compacte en krachtige Remeha tzerra M 28C CW4

zeer tevreden over de Remeha tzerra m 28c, we hebben er een goede koop aan gedaan..., ook omdat deze kleine krachtpatser met a label pomp levert 13 liter water van 40 graden per minuut en heeft een electrisch verbruik per jaar dat minder is dan 20€ per jaar en ook beschikt hij over een goede verwarmingskapaciteit

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Krachtig
  • Zuinig
  • A label

Robert Thomson 12-07-2017 Product paar maanden in bezit

Uitstekende ketel

Het stroomverbruik is beduidend lager en het warmtecomfort is prima. Vooral de snelheid waarmee de radiatoren warm worden is uitstekend.

ECF 23-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede degelijke kleine compacte krachtpatser

Compacte en goede combi-cv ketel
Met voldoende capaciteit voor wat betreft warm water wanneer je alleen een douche hebt en geen bad

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig

Minpunten

• Geen echt voorraad "vatje" warm water

Chris W 06-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooie kleind ketel

Ik heb deze ketel als vervanger van een 15jr oude Atag. Deze ketel heb ik pas, dus over storingen en verbruik kan ik nog niet veel zeggen. De ketel is mooi klein en een stuk stiller als de vorige. Warmwater is verbeterd. Daar waar ik bij de vorige ketel de thermostaatkraan voelde 'regelen' krijg ik nu een constante temperatuur. Ik heb 'de ketel i.c.m een Honeywell T4M thermostaat, en je merkt goed dat de ketel veel vaker op een lage stand verwarmt (ten opzichte van de Atag + BrainQ), het huis voelt heel comfortabel aan. Heb een vuilafscheider laten monteren, omdat er behoorlijk wat vuil in de oude ketel zat en die nwe pompen daar gevoeliger voor zijn. Op youtube vind je goede informatie over vuilafscheiders met hun voor/nadelen. Ik ben uitgekomen op een Caleffi DirtMagPlus. Zeer tevreden met deze combinatie. Ik heb duurzaamheid maar op goed gezet, niet omdat deze niet uitstekend is, maar omdat ik dat nog niet weet. Maar uit andere ervaringen blijkt minimaal een 'goed'.

Pluspunten

• afmetingen
  • geluid

Dick Pool 12-03-2017 Product paar weken in bezit

Mooie kleine compacte ketel

Goede prijs voor een heel goede ketel. Openbaring onder de douche. Harde straal en voor warm water in je keuken hoef je de kraan maar een klein beetje open te draaien en je hebt binnen no time warm water. Zeker een aanrader voor andere "ketelzoekers". En wat zeker een aanrader is: hij is super stil. Kunnen de duurzaamheid nog niet invullen omdat we de ketel net een paar weken in ons huis hebben hangen.

Pluspunten

• Kleine compacte ketel
  • snel warm
  • super stil
  • flinke straal water

J.A.E. van Dorst 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer compacte ketel goed ziet er goed.

Zeer gunstige prijs en een mooi aanbod v.w.b. de garantie.
En een goede capaciteit voor zo`n compacte ketel

Pluspunten

• Compact
  • Geluidsarm

Reginald 14-11-2016

Wat is uw verbruik in m3 vergeleken met uw oude ketel en welke ketel was dit? Wij twijfelen nog namelijk.