Remeha Tzerra M 39c

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra M 39c op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Arno 10-05-2018

Slechte duurzaamheid

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Ik heb deze Remeha Tzerra M39C eind december 2012 gekocht en zijn er lekkages waardoor ik minimaal Euro 400 moet uitgeven voor reparatie of een nieuwe moet aanschaffen. Vorig jaar augustus was er nog onderhoud gedaan...Zo'n ketel moet gewoon veel langer meegaan.

Minpunten

• levensduur

M. Goverde 11-04-2018

Prima aankoop

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Compacte cv kombiketel. Voldoet volledig aan verwachting. Minimale geluid belasting maximaal gebruiksgemak. Bijgeleverde klokthermostaat prima instelbaar. Optimaal gebruiksgemak.

Pluspunten

• Compakte ketel
  • Voldoende heet tapwater

Minpunten

• Nog niet gevonden

ben 17-02-2018

remeha tzerra 39c

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

tzerra gekocht na 4 jaar werd het vermogen steeds minder na laten kijken bleek de wisselaar verstopt te zitten gebeld met remeha andwoord goed laten reinigen gedaan maar je komt er niet goed bij dus zit hij nu helemaal verstopt geprobeerd door te spoelen dit werkt ook niet nu zeg remeha ooooo u heeft water gebruikt nu krijgt u ook geen garantie deze ketel is slecht te rijnigen als je hem veel gebruikt en gaat daardoor nog geen 5 jaar mee dus geen aanrader

Pluspunten

• hij is klijn

Minpunten

• kosten reparatie hoog
  • wisselaar snel verstopt

Profumo 17-02-2017

Mooie compacte ketel.

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Ik kan de werking en effectiviteit nog niet beoordelen. Hij hangt nu net een paar uur. Maar het geheel ziet er super uit en ik merk al wel dat ik in de keuken (zon 15 meter verderop) veel sneller warm water heb. Ketel is mooi compact (bijna de helft van mijn vorige Nefit) en aangezien hij in een kast ingebeouwd is komt dat ook goed uit. Meer bewegingsruimte nu.

Pluspunten

• Klein
  • Veel power
  • Installatie simpel
  • Water sneller warm

Minpunten

• Snoer beetje kort. Moet WCD verplaatsen

Johan 19-07-2016

Een tevreden Remeha Tzerra gebruiker

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Sinds bijna 3 jaar hebben we een Remeha Tzerra. Onze vorige ketel stond op de vloer en nam veel ruimte in. De Remeha is een stuk kleiner en hangt bovendien aan de muur. Kortom, een prima ruimtewinst, waardoor we de "verwarmingskamer" ook voor veel andere dingen kunnen gebruiken. Daarnaast is hij aanzienlijker zuiniger in gebruik. Op zich geen wonder, want onze vorige ketel was bijna 25 jaar oud. Misschien wel het belangrijkste aspect.....hij heeft in de afgelopen bijna 3 jaar geen enkele keer last van storing gehad. Een verademing.

Gerhard 19-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Nog te kort om goede beoordeling te geven. Vind het alleen jammer dat zonder boiler het langer duurt voor er warm water komt en het water is lang niet zo warm. Verder oké. Van belang was een snelle actie daar de oude cv installatie het begaf.

Pieter 19-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Wat een genot na de slechte ketel [uit het zuiden des lands ] door de bouwer 13 jaar geleden in ons appartement geplaatst, nu snel warm water en ook lekker warm in deze koude dagen, Top !!

Remeha Tzerra CW 35 Plus 15-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Dit is de tweede Tzerra plus in ons huis. De eerste staat ruim een jaar in de praktijkruimte. Nu een Tzerra er bij voor het woongedeelte. Formidabel wat een machine. Remeha heeft werkelijk een "uitvinding" gedaan. Dank, want de service van Remeha is ook nog eens perfect.

Allard 12-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

top snel veel warm water en de radiatoren worden ook snel warm is klein en compact met veel vermogen

J van Ernst 10-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

de ketel maakt veel lawaai als er gebruik wordt gemaakt van warm water,en/of wanneer de cv opgestart wordt.

boezelijn 11-01-2016

Heel vreemd want onze ketel hoor je nauwelijks! Mogelijk niet goed geïnstalleerd?

Rob 07-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Even wennen aan instelling, maar bevalt prima. Compacte ketel en handige thermostaat die eenvoudig te bedienen is naar je eigen wensen

Voorschoten 06-01-2016
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Bad loopt lekker snel vol, de douche heeft nu ook goede capaciteit.
Goede warme straal. Kortom blij mee.
Huis wordt goed verwarmd, maar dat was ook met vorige cv al het geval na installatie van vloerisolatie, tonzon.

Martine 27-12-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Deze ketel heb ik een paar weken. Het bevalt uitstekend. Ruimte en water worden snel warm en het is een makkelijk te bedienen apparaat. Ook blijft het water warm bij gebruik op meerder tappunten.

sacha 25-12-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

dik tevreden over de remeha ketels. ik vind het een zeer fijne ketel. makkelijk te bedienen via de isense en geeft vroegtijdig zijn onderhoudsbeurten aan. en onderhoudsbeurten zijn relatief goedkoop ten opzichte van andere ketels.

Frans 13-12-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Sinds een paar weken eigenaar van deze ketel. Wij hadden hiervoor een Remeha W28 Eco. Maar wat een verschil:
- We hebben nu een CW 5 ipv CW4
- Formaat Tzerra is ong. 1/3 van de W28
- Isense thermostaat is veel duidelijker dan de oude Rematic klokthermostaat.
- Snel veel warm water, en dat zonder boiler.

Duurzaamheid moet nog blijken.

Groeten Frans

Ed Den Haag 07-12-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Na wikken en wegen gekozen voor Remeha Tzerra CW5+Isense.
Geeft snel en veel warm water o.a. aan de stortdouche en bad. Tijdens het opwarmen is de ketel muisstil. Dat is een verbetering t.o.v. de vorige ketel een Intergas die maakte veel kabaal.

Ron.2 03-12-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Na enkele aanloopproblemen met de ketel, die adequaat zijn opgelost door mijn installateur en door Remeha, is de Tzerra bezig aan zijn eerste stookseizoen. En dat doet hij uitstekend. Het was even zoeken naar de instellingen die het beste passen bij de cv-installatie in mijn woning, maar nu doet hij snel, goed en vooral stil zijn werk. De ketel hoor je bij verwarmingsbedrijf nauwelijks (hij is stiller dan de mechanische ventilatie op laagstand) en stromingsgeluid in de cv-leidingen is afwezig. Op de warmwatervoorziening is niets aan te merken: hij levert veel en snel warm water. Daarbij maakt hij wel wat meer lawaai, maar dat is niet zo vreemd. Op vol vermogen is hij nog steeds stiller dan mijn oude HR-ketel. Het verbruik lijkt iets lager te zijn, maar veel scheelt het niet.
Wat verder opvalt is, hoe goed de iSense thermostaat en de ketel samenwerken, vooral bij een lage warmtevraag. Wat ik wel mis is, dat je de aanvoer- en retourtemperatuur niet kunt uitlezen op de ketel of op de iSense. Dat bespaart heel wat heen-en-weer geloop bij het zoeken naar de optimale ketelinstellingen. Tot slot wil ik de uitstekende garantieafhandeling van Remeha nog noemen. Problemen zijn niet altijd te voorkomen, maar hoe je ze vervolgens oplost geeft aan hoe serieus je je klanten neemt. En dat zit bij Remeha wel goed.

Dik van huizen 26-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Prima kachel ,veel sneller warm! meer warm water,
de kachel neemt minder ruimte in.je hoort hem bijna niet.

Jan 22-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Het ihuis wordt snel warm, ondanks dat ik de retourtemperatuur op 50 graden heb staan. Dit doe ik om de extra warmte door het condensatieproces terug te winnen. Hij werkt dan als een HR-ketel. Bij hogere temperaturen wordt het een VR-ketel.
Temperatuur makkelijk in te stellen door 2 wieltjes. Mogelijkheden heb ik een 8 gegeven en dat komt niet door de ketel maar door de Isense. De temperatuur intervallen zijn veels te hoog. Moet 0,2 graad zijn. Duurzaamheid geen idee.
Jan

Frans Homminga 21-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

KETEL NET VAN DE WEEK GEÏNSTALLEERD nieuwe thermostaat en moest even wennen maar staat nu op klok en gaat alles vanzelf eigenlijk heel makkelijk want we houden niet zo van ingewikkelde apparaten, maar dit gaat prima

wil_k 08-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

We zijn uiterst tevreden over deze cv-ketel. Er komt sneller warm water uit de kranen en in huis hebben we ook sneller een warmere temperatuur. Wat zeker scheelt is dat deze ketel energiezuiniger is. Bij de afrekening van de stroomleverancier aan het einde van de jaar, kregen we een flink bedrag terug. Ook meegenomen! Absoluut een aanrader!

boezelijn 07-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Deze Remeha combiketel is in de plaats gekomen van een Daalderop 24/80+. De Daalderop had een 80 liter boiler aan boord. Deze nieuwe Remeha Tzerra M39c CW5 ketel heeft helemaal geen boiler maar voldoet nog beter dan de oude Daalderop die onnodig 80 liter water stond op te verwarmen.
Tot nu toe dolblij met deze Remeha ketel!

Kees 01-11-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Deze kachel in gebruik als warmtebron voor hete-lucht verwarming.
Geeft direct voldoende warmte.
Op meerdere tappunten tegelijk voldoende warm water.
De kachel neemt bijna geen plaats in.
Energiezuinig omdat er geen waterreservoir meer in zit.
Wel lawaaiig tijdens branden.
Voorkeur om in een geluid-arme ruimte te plaatsen.

robstaal 01-07-2016

Klopt erg lawaaiig tijden het branden.Verbruik van gas is erg hoog wegens salmonella slaat hij vaak aan.Je kunt dit uitzetten.Service van Remeha is slecht.Heb je storing dan proberen ze eerst op je te verhalen.Nooit weer een Remeha.

ferbos 30-10-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

lekker snel warm water , wij hebben niet zo groot huis dus gaat de cv weer snel op laag .hij hangt bij ons in de gangkast , je hoort niets .
top

JeeCee 29-10-2015
Geschreven voor: Remeha Tzerra M 39c

Twee jaar geleden deze ketel laten installeren.
Na wat aanloopprobleempjes, welke keurig en snel door Remeha zijn opgelost, functioneert de ketel uitstekend.
Geen omkijken naar, heerlijk stil, huis snel op temperatuur en een sloot warm water komt eruit! Ook de iSense thermostaat is gebruikersvriendelijk en makkelijk te bedienen. Het enige dat ontbreekt is dat deze thermostaat geen internet verbinding heeft en daardoor niet op afstand te bedienen is.