Vaillant VHR 20-24/5-5 - Reviews

12 liter per minuut
Kleuren
wit

alco28 02-02-2016 Product maand in bezit

Prima ketel voor ons 2 onder een kap woning. met CW3 klasse kan je niet alle warmwater punten tegelijk open zetten maar dat hoeft voor ons ook niet. De modulerende pomp is veel zuiniger dan de oude en de hele installatie maakt nauwelijks geluid. Comfort is niet anders dan bij onze vorige Vaillant VHR ketel en dus gewoon prima. Minpunt is wel dat handige test programma's zoals ontluchten totale installatie weg geborgen zitten in het installateurs menu (waar je met een pincode in moet). Ook had ik graag nog meer OpenTerm integratie gezien qua protocol maar dat is wel weer een heel technisch verhaal en doet niks aan de prima werking af van deze ketel.

RHolyday 06-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe toestel die ook zeer snel gemonteerd was door onze huisinstallateur die ons attendeerde op de slimme thermostaat van Vaillant de Vsmart die ook meteen modulerend en weesafhankelijk is en is te bedienen niet alleen op je telefoon maar ook op de thermostaat zelf.

raymonn 08-12-2015 Product maand in bezit

Heb deze ketel sinds okt 2015 hangen en ben tot nu toe zeer tevreden. CW3 toestel is meer dan voldoende voor spaardouches. Ketel ruim voldoende vermogen voor ons rijtjes huis van 120m2. Tot nu toe zeer zuinig stookgedrag, ketel hoor je niet, moduleert op mooie lage aanvoer temperaturen. (icm jaga convectoren en vloerverwarming). Duurzaamheid weet ik nog niet, maar tot nu toe geen storingen of raar gedrag meegemaakt.