Focus Fitness Crosstrainer - Fox 4 - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
135 kg

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Guido 14-06-2017

Prachtig crosstrainer

We hebben de crosstrainer nu enkele maanden in huis. We hebben deze aangeschaft ivm de ziekte van mijn vrouw. Ze moet conditie opbouwen en zijn na internet zoekactie bij betersport,nl terecht gekomen. We hebben de winkel bezocht en hebben duidelijke uitleg gekregen van de zeer vriendelijke medewerker. De crosstrainer voldoet aan onze verwachtingen. In de laagste stand heeft deze een lage weerstand die mijn vrouw dan ook gemakkelijk aankan. Omdat het vliegwiel aan de voorzijde bevindt heb je een soepele en natuurlijke beweging. Wat een topapparaat . ik kan nog wel doorgaan maar wij zijn zeer tevreden met deze crosstrainer. Als laatste wil ik nog een compliment geven aan de verkoper van betersport

Pluspunten

• vliegwiel voorzijde
  • duidelijk en makkelijk display
  • stabiel
  • degelijke kwaliteit

Dendas 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Top toestel

Toestel is degelijk gebouwd wat ten voordelen komt van de stabiliteit. Compact en daardoor gemakkelijk te plaatsen. Regelbare voeten. Display is duidelijk en prima instelbaar. Wanneer het in stand-by gaat word de kamertemperatuur weergegeven.

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijk display
  • Stabiel
  • Ergonomisch

Minpunten

• Veel monteer werk

Nu de kilootjes er nog af krijgen. 07-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat de Focus Fitness Crosstrainer - Fox 4

Als het apparaat eenmaal in elkaar gezet is, dan is het een fijn en mooi apparaat. Daar de beschrijving voor de montage niet zo goed in elkaar gezet is, geen genummerde schroeven,moeren en plaatjes. Blijft men hierdoor lang puzzelen.
Het zou ook makkelijker zijn indien dit aangepast werd in de beschrijving. Tevens zou het aan te bevelen zijn om te melden, dat het artikel in stukken te verplaatsen is i.v.m. het gewicht.
Deze apparaten staan vaak op een verdieping en het artikel in doos van meer dan 70 kg is door de grootte en gewicht dan niet handig te plaatsen. Dus uitpakken op begaande grond en in delen naar boven brengen is de boodschap.

De Roos Y 07-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goed basis toestel

Crosstrainer met een aantrekkelijke prijs.
Loopt lekker soepel en geruisloos.
Constructie is stabiel en stevig.
Plastics ogen wat goedkoper.
Prijs - kwaliteit een correct product.

Pluspunten

• stevige constructie
  • prijs
  • loopcyclus stil en soepel
  • dysplay is goed

Minpunten

• plastics ogen wat minder.
  • gebruiksaanwijzing sumier