Trust Easyclick Draadloze Mouse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Easyclick Draadloze Mouse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

ruben 30-12-2017

Gewoon Prima

Heb deze muis al jaren (minstens 6)
Doet het prima, nooit enige problemen.
Niet voor gamen, maar prima voor productivity

Wenda1 21-11-2015

Ik heb jaren een bedraadde muis van Trust gehad, eigenlijk exact hetzelfde model alleen dan een paar jaar ouder :P en ik was daar altijd dik tevreden mee. Toen heb ik deze draadloze gekocht omdat mijn cavia het snoer van mijn andere had doorgeknaagd :S en ook daarom leek draadloos mij handiger.
Helaas was het een zware teleurstelling. De muis reageert slecht, of hij slaat een klik over of hij klikt ineens 2 keer, hij blijft hangen: gaat slepen terwijl ik alleen klik of de pijl beweegt niet mee met de muis. Toen heb ik contact opgenomen met de winkel over de problemen en zij stuurde mij een nieuwe muis. Helaas exact dezelfde problemen, ietsjes minder maar nog steeds mateloos irritant. Zo kan ik geen spelletjes spelen. Ik heb de muis nu terug gestuurd en mijn geld terug gevraagd. Ik ga binnenkort proberen of de bedraadde versie van deze muis wel goed is want hij ligt wel erg lekker in de hand. En omdat ik eigenlijk jaren die muis heb gebruikt, welliswaar een oude versie, heb ik daar nog wel hoop voor.

Al met al is deze muis alleen geschikt voor mensen met extreem veel geduld. Voor de rest zou ik zeggen: niet kopen.

1Saskia 19-02-2015

Direct bij het eerste gebruik viel de muis telkens uit.
Even contact, met zeer haperende werking.
Daarna weer geen connectie. Heb de muis per omgaande terug gebracht.

Freekkeesen 26-08-2014

M'n eerste en m'n laatste draadloze muis. Reageert voor geen meter. Geeft signalen om te slepen door, terwijl ik niet klik. Zwaar irritant!

MarretjeB 29-06-2014

Batterijen zijn heel snel leeg, de aan/uit knop is lastig te bedienen. De muis klikt wat zwaar en reageert vaak niet zo snel. Geen goede koop geweest.

MarretjeB 18-10-2014

Als aanvulling; ik heb zwaardere Duracel batterijen gekocht, maar deze waren ook met een maand al leeg. Uiteindelijk weer een gewone muis met snoertje gekocht.

ronaldvanwijk 10-01-2014

muis werkt prima
de eerste die fatsoenlijk werkt in deze prijsklasse. de muizen die ik er voor had waren minder degelijk

hans consument 13-10-2013

Muis is aan de grote kant. sroll knop doet vanaf dag 1 vreemd. muis is niet echt bruikbaar. Heb hem voor minderdan €10 gekocht en vond het niet de moeite om hem terug te brengen.

jojo 12-08-2011

deze muis ligt makkelijk in je hand. Het scrollen ging in het begin goed maar later ging dit deel kapot en konden we de muis niet meer gebruiken. Ik heb nu 2 dagen geleden een nieuwe muis gekocht van ditzelfde type maar heb alweer problemen met het scrollen. Ook de aanwijzer werkt niet altijd en dan moet je meerdere malen klikken om de muis weer aan het werk te krijgen.
Dus ... ik breng 'm terug en ga een andere halen.