Trust EasyClick Wireless Mouse - Reviews

5,6

Wenda1 21-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb jaren een bedraadde muis van Trust gehad, eigenlijk exact hetzelfde model alleen dan een paar jaar ouder :P en ik was daar altijd dik tevreden mee. Toen heb ik deze draadloze gekocht omdat mijn cavia het snoer van mijn andere had doorgeknaagd :S en ook daarom leek draadloos mij handiger.
Helaas was het een zware teleurstelling. De muis reageert slecht, of hij slaat een klik over of hij klikt ineens 2 keer, hij blijft hangen: gaat slepen terwijl ik alleen klik of de pijl beweegt niet mee met de muis. Toen heb ik contact opgenomen met de winkel over de problemen en zij stuurde mij een nieuwe muis. Helaas exact dezelfde problemen, ietsjes minder maar nog steeds mateloos irritant. Zo kan ik geen spelletjes spelen. Ik heb de muis nu terug gestuurd en mijn geld terug gevraagd. Ik ga binnenkort proberen of de bedraadde versie van deze muis wel goed is want hij ligt wel erg lekker in de hand. En omdat ik eigenlijk jaren die muis heb gebruikt, welliswaar een oude versie, heb ik daar nog wel hoop voor.

Al met al is deze muis alleen geschikt voor mensen met extreem veel geduld. Voor de rest zou ik zeggen: niet kopen.

1Saskia 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Direct bij het eerste gebruik viel de muis telkens uit.
Even contact, met zeer haperende werking.
Daarna weer geen connectie. Heb de muis per omgaande terug gebracht.

Freekkeesen 26-08-2014 Product paar dagen in bezit

M'n eerste en m'n laatste draadloze muis. Reageert voor geen meter. Geeft signalen om te slepen door, terwijl ik niet klik. Zwaar irritant!

MarretjeB 29-06-2014 Product kwartaal in bezit

5,7
Batterijen zijn heel snel leeg, de aan/uit knop is lastig te bedienen. De muis klikt wat zwaar en reageert vaak niet zo snel. Geen goede koop geweest.

ronaldvanwijk 10-01-2014 Product maand in bezit

muis werkt prima
de eerste die fatsoenlijk werkt in deze prijsklasse. de muizen die ik er voor had waren minder degelijk

hans consument 13-10-2013 Product kwartaal in bezit

Muis is aan de grote kant. sroll knop doet vanaf dag 1 vreemd. muis is niet echt bruikbaar. Heb hem voor minderdan €10 gekocht en vond het niet de moeite om hem terug te brengen.

jojo 12-08-2011 Product half jaar in bezit

deze muis ligt makkelijk in je hand. Het scrollen ging in het begin goed maar later ging dit deel kapot en konden we de muis niet meer gebruiken. Ik heb nu 2 dagen geleden een nieuwe muis gekocht van ditzelfde type maar heb alweer problemen met het scrollen. Ook de aanwijzer werkt niet altijd en dan moet je meerdere malen klikken om de muis weer aan het werk te krijgen.
Dus ... ik breng 'm terug en ga een andere halen.