Philips Avance Collection HR1946 - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1946 op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 12-10-2017
8,1

Philips HR1946: puur sap, zoals dat bedoeld is

Slowjuicers zijn prijzig, dat weet ik. Toch schrok ik wel even van het bedrag van deze HR1946. Hij kost maar liefst 230 euro. Dat is meer dan alles wat ik aan apparatuur op mijn aanrecht heb staan (lees: koffiezetter, waterkoker, tosti apparaat, staafmixer en blender). De verwachtingen waren dan meteen ook hoog. Gelukkig heeft de Philips HR1946 slowjuicer die op alle fronten waargemaakt. Allereerst is hij supereenvoudig in elkaar te zetten en laat hij zich ook makkelijk bedienen. Met de zogenoemde preclean functie haal je zelfs het laatste beetje sap dat zich nog in de molen bevindt eruit, dus dat is ook top! Verder is het schoonmaken 'appeltje-eitje'. Tot slot maakte ik een klein dansje toen ik het bijgeleverde boek vol heerlijke sapjes zag. Het mag misschien wat kosten, maar al met al verdient deze slowjuicer wat mij betreft zeker een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Handige preclean knop die zelfs het laatste beetje sap in je glas laat druipen
  • Gemakkelijk schoon te maken, lees af te spoelen met heet water
  • Heel handig receptenboek erbij, met zo'n 40 slowjuice recepten