Philips Avance Collection HR1946 - Reviews

Slowjuicer
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Steef 30-07-2017

Stil, werkt voortreffelijk, goed & makkelijk schoon te maken

Ik heb het apparaat een paar dagen en meerdere drankjes geperst. Het apparaat werkt echt supergoed, is makkelijk schoon te maken en kan bijna alles aan. Ik had bv per ongeluk citroen schil er bij in gedaan en ook dat perste het apparaat zonder moeite uit. Alhoewel ik het niet aan raad te doen.

• Makkelijk schoon te maken
  • Haalt goed het vocht uit de materie

Minpunten

• Toevoer bakje kan ervaren worden als klein
  • Groenten moeten klein gesneden worden

Limburg 17-07-2017

Philips Avance Masticating Juicer HR1946/70

Het product voldoet aan (bijna) alle verwachtingen. Is eenvoudig schoon te maken. Het monteren van de onderdelen is even uitzoeken, maar eenmaal gedaan is het een volgende keer zeer eenvoudig. Fruitsap wordt optimaal uit het fruit geperst. Wat wel een aanvulling zou zijn is een grotere opening zodat stukken fruit of in het geheel of voor de helft erin zouden kunnen. Dit product is een aanrader voor deze prijs en werkt naar behoren!

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Grote pulpbak
  • Druppelstop
  • Eenvoudig monteren

Minpunten

• Kleine opening voor fruit

busernya 27-06-2017

superjuicer

schoonmaken is makkelijk (alleen kurkuma wat moeilijker eruit te halen} verder doet ze werk goed, lekr veel sap!

Jasper H 03-06-2017

supermakkelijk lekkere sapjes maken

Deze slowjuicer is door zijn goede ontwerp ontzettend makkelijk in gebruik. Je schilt en snijdt het fruit en gooit het er simpelweg in. Door de langzame manier van 'versappen' blijft de smaak optimaal behouden omdat het sap koel blijft. Af en toe een beetje water erbij om je sapje iets minder lobbig te maken en je hebt al gauw een nieuwe en vooral makkelijke manier om vers fruit binnen te krijgen. En na gebruik spoel je heel snel alle onderdelen af, in letterlijk minder dan een minuut! Nadeel is -zoals met de meeste slowjuicers- dat het geen goedkope keukenmachine is in de aanschaf. Ook de mogelijkheden zijn legio: je kunt er verse tomaten in pureren voor je soep, of fruit voor je cocktails. Zeker lekker!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • twee soorten filters voor pulp
  • hoge sapopbrengst
  • makkelijk fruit eten
  • veelzijdig toepasbaar

Minpunten

• relatief veel geluid
  • veel losse onderdelen

arjan 30-05-2017

totaal niet verwacht

Daar is ie dan de slowjuicer.. klinkt heel gezond... nou uitpakken in elkaar zetten is zo gebeurd, we hebben er gelijk sap mee gemaakt. Dit werkt super! Enige nadeel vonden wij is dat ie nogal lawaai maakt.
Qua sap uit een sinaasappel echt super, nog nooit beter gehad. We hebben er ook banaan is gedaan zoals kon conform het receptenboekje, enige nadeel is dan wel dat er vrij weinig bananensap is. Advies is deze eerst te doen en dan beide delen weer samen voegen. Verder hebben we ook mango, abrikozen, peer, appel, bevroren framboos, druiven geprobeerd. Dit werkt prima, bij de mango krijg je het zelfde als bij de banaan dus dat is beetje jammer. Schoonmaken is een minuut volgens het boekje, dit hebben we getest en het is iets langer maar inderdaad weinig werk.

Pluspunten: echt goed sap, in de pulp is geen sap meer te bekennen.
Minpunten: lawaai, schoonmaken is geen minuut en je moet het direct doen anders is het niet meer schoon te krijgen.

Tip: met de pulp van de tomaten is er een heerlijke tapenade te maken!

Pluspunten

• goed geperst sap

Minpunten

• lawaai
  • niet in 1 minuut schoon

Nick 06-10-2018

Waardeloos

Er kwam 1 keer een heerlijk sapje uit en daar bleef het ook bij, want daarna was dit veel te dure apparaat kapot. Alle onderdelen gereinigd en opnieuw geplaatst maar doet niets meer. Gelijk maar terug gebracht, rotzooi!

Jambo1996 13-06-2018

Voor in een normale huishouding geweldig

Deze Slowjuicer bevalt uitstekend. Mooi slank design. Staat niet in de weg. Het gebruiksgemak is voor mij fantastisch. Ik heb veel hand problemen. Het gebruik van dit apparaat is prima geschikt voor mij. Schoonhouden is erg. Akkelijk, inelkaar zetten prima en het allerbelangrijkste.......... heerlijke fruit en groentesapjes. Mooie droge pulp. Deze Kun je invriezen en later soep van maken. Ik ben er erg mee geholpen en blij mee!

Henrie90 18-02-2018

Bevordert ochtendhumeur

Het LED-lampje blijft om onduidelijke redenen knipperen en de juicer gaat niet aan. Ook na steeds opnieuw uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten van alle kleine onderdelen. Dit blijft gebeuren. Zeer frustrerend omdat de oorzaak een raadsel is en het ‘s ochtends een enorme tijdverspilling oplevert. De juicer krijgt 1 ster omdat áls hij het een keer toevallig doet, hij het goed doet. Dure miskoop....

FvdP 07-01-2018

Geweldig apparaat

Ik ben erg kritisch wat betreft bij het aanschaffen van elektronica. Dit apparaat is echt een aanrader. Als beginnend (groente)sapgebruiker ben ik echt onder de indruk van de kwaliteit. Het schoonmaken is echt makkelijk. Alle losse onderdelen afspoelen binnen 1 minuut en hij is weer gereed voor gebruik voor een ander soort sapje. Hij maakt wat geluid maar is voor mij niet storend. Twijfel je nog? Niet doen.. Kopen!

Pluspunten

• Kwaliteit materiaal en sap
  • Schoonmaak

Minpunten

• Prijzig, maar je hebt wel wat in huis

Slowjuicer fan 16-07-2017

Super design, compact en efficiënt

Heb m nog maar kort, maar staat mooi op t aanrecht, werkt goed en snel in en uit elkaar te halen. Kleine vulopening, wist ik vantevoren, ik wilde een apparaat die qua functie en design elkaar evenaren en met de cashbackactie is het ook nog een voordelige slowjuicer. Ik ben heel blij

Mirjam 14-07-2017

Slowjuicer HR 1946/70

Heel makkelijk schoon te maken. In en uit elkaar binnen een minuut klaar en schoon.
Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Niet te groot

Babet 11-07-2017

weinig lawaai en snel klaar

Dit apparaat is werkelijk een verademing na dat geklooi met een blender. Hij is makkelijk in gebruik, stil, snel, en er komt in verhouding veel sap uit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • stil
  • snel
  • veel sap
  • makkelijk schoon te houden

Sylver 26-06-2017

Juicy to the max!

Deze machine nu drie weken in bezit en ik maak dagelijkse groente- en fruit sapjes.
Alles gaat er met schil, pitten en loof in en ik ben onder de indruk van de manier waarop sap en rest/drab worden gescheiden.
Grote voordeel is dat de machine makkelijk schoon te houden is. Daardoor werk je snel en efficiënt. Na elke beurt het mechaniek direct afspoelen met lauwwarm water, wegleggen op een schone theedoek tot het droog is en weer in de machine.

Philips masticating juicer 22-06-2017

Makkelijk schoon te maken

Ik heb de Philips slowjuicer aangeschaft nadat ik mij goed verdiept heb in de verschillende soorten en maten. Het apparaat is heel solide, voelt goed en stevig aan, wat een stukje kwaliteit laat zien. Hij perst gemakkelijk harde en ook zachte groenten en fruit. Prima apparaat. En , heel belangrijk, heel makkelijk en snel schoon te maken. Eenvoudig in elkaar te zetten. Prima aankoop

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • druppelstop
  • niet al te groot

C 17-06-2017

Top Slowjuicer

Erg tevreden met de slowjuicer van Philips. Hij is makkelijk in gebruik en ook snel schoon te maken. Het enigste minpuntje is dat je er geen halve appel in de opening kan doen.

Michiel Sprockel 13-06-2017

Een prima keuze, dus geen seconde spijt.

Praktisch apparaat, geen extra losse opvangkannen/bekers. Geeft prima sap en is eenvoudig te reinigen. Misschien niet de goedkoopste, maar wel een degelijk apparaat; het is wel een Philips!

Pluspunten

• geen losse bekers
  • eenvoudig te reinigen

tomschalken 11-06-2017

Sappige krachtpatser

Deze slowjuicer perst elke laatste druppel sap uit wat je 'm ook maar te eten geeft. Hierdoor kun je zelfs de pulp die je overhoudt gebruiken als basis voor allerlei gerechten - hallo carrot cake!

Ondanks de krachtige motor is dit apparaat stukken slanker dan de meeste slowjuicers, waardoor je 'm eigenlijk altijd op je aanrecht kunt laten staan. Tijdens gebruik maakt hij wel wat geluid, maar dat klinkt lang niet zo irritant als een blender of sapcentrifuge.

Het enige kleine minpuntje aan de slowjuicer is toch wel het schoonmaken. Philips heeft erg goed zijn best gedaan om dat zo snel mogelijk te laten gebeuren door de machine makkelijk demontabel en vaatwasbestendig te maken, máár binnen die beloofde 1 minuut heb je hem echt niet schoon.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Veelzijdig
  • Bijgeleverd receptenboek

Minpunten

• Schoonmaken

Raymond 11-06-2017

Geweldige juicer

Deze Philips slowjuicer is geweldig! Ik keek al een langere tijd naar slow juicers, maar kon geen geschikte vinden. Dus bleef ik het houden op dure sapjes kopen voor mijn detox af en toe, en groene smoothies maken in mijn Philips blender. Alleen was ik nu de groene smoothies uit de blender wel beu. Een blender kan toch echt niet wat een juicer kan. In de blender gaan alleen de wat zachtere groenten, in de juicer kan echt werkelijk alles.

Het eerste gebruik van de juicer was echt even goed uitzoeken hoe het in elkaar gezet moest worden. Maar als je het een paar keer hebt gedaan, wordt het steeds makkelijker. Nu vogel ik het zonder na te denken in elkaar.

Bij de juicer zit een mooi receptenboek waar je prima mee uit de voeten kunt als beginner. Het zijn voornamelijk sapjes met veel fruit erin, wat ikzelf dan wel weer jammer vind. Ik had er liever meer echte groene en gezonde sapjes in gehad, met minder fruit. Maar daar kun je zelf ook lekker mee aan de slag door van alles te proberen.

Het juicen zelf gaat echt makkelijk. Het maakt wat geluid, ja, maar het is niet storend of vervelend. Ook een blender maakt geluid, dus ja... Wat ik wel vind, is dat de toevoertuit smal is. Een stuk komkommer wat je in de lengte doormidden hebt geschreven, moet je echt even aanduwen zodat het door de tuit heen gaat.

De reden dat ik eerder zo lang zocht naar een goede juicer, was het grote algemeen bekende nadeel van slow juicers. Ik moet zeggen dat het me bij deze juicer echt 100% meevalt. Alles snel uit elkaar halen, afspoelen onder stromend water en het is al schoon. Ik ben er echt binnen een minuut klaar mee, zo fijn!

Al met al een geweldig apparaat dat ik iedereen kan aanbevelen die zoekt naar een juicer!

Pluspunten

• Juict goed, ook harde groenten en kruiden
  • maak snel gezonde sapjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Leuk receptenboek erbij

Minpunten

• teveel sapjes in het boek met teveel fruit

Bianca 10-06-2017

Super fijn apparaat!!

Heel fijn apparaat, ik houd van fruit en van sapjes nu kan ik ze ook nog heel makkelijk zelf maken! Het is in het begin even wennen met de filters maar ik wil hem nu niet meer kwijt!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel schoon
  • Smal van formaat
  • Fijn inspiratieboekje zit erbij

Minpunten

• Duurt iets langer voor meer sap

Anoniem 09-06-2017

Fijn apparaat, snel en gebruiksvriendelijk

at een prachtig apparaat is de Avance slowjuicer van Philips. Het monteren van het apparaat is al een gemakkelijke klus; je hoeft alleen de aanwijzingen op het bijgeleverde formulier te volgen en je kunt binnen no-time aan de slag. Ook handig: je krijgt er een receptenboekje bij vol inspiratie voor gezonde sapjes, van preworkout boosters, tot anti verkoudheid sapjes. Toen het apparaat stond, ben ik het fruit gaan snijden en wat is toch fijn dat je appels, druiven, aardbeien, peren en ander zacht fruit niet hoeft te schillen, ontpitten o.i.d. Je hoeft het alleen in stukken te snijden en je kunt het direct in de slowjuicer gooien. Door het ingenieuze systeem wordt al het fruit vermalen, haalt ie het sap en de vitamines eruit en blijft er alleen pulp en restafval over. Iets meer werk is het snijden (eventueel ook ontpitten) en schillen van citroenen, kiwi, mango, sinaasappels en ander fruit waar je normaal gesproken de schil niet van zou eten. Maar zodra je dit hebt gedaan, is het alleen een kwestie van het fruit toevoegen aan de mix. Ook het schoonmaken is een klusje van niks. Je kan het apparaat gemakkelijk uit elkaar halen en alle afzonderlijke onderdelen zijn geschikt voor in de vaatwasser. Ik was het liever met de hand af, zodat ik zeker weet dat de onderdelen goed blijven, maar volgens de instructie/handleiding kun je het gewoon in de vaatwasser stoppen. Kortom, het is een multifunctioneel apparaat, die door iedereen in elkaar gezet en bediend kan worden. Je maakt er de heerlijkste sapjes mee, bomvol vitamines! De opvangbak vangt al het restafval op waardoor je snel door kunt juicen.