Philips by Versuni Avance Collection HR1946/70 MicroMasticating-slowjuicer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Versuni Avance Collection HR1946/70 MicroMasticating-slowjuicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

l**********@h********** 01-09-2023

Werkte prima maar is binnen 3 maanden 2x kapot gegaan. Het plastic van de buis waar het sap wordt doorgevoerd breekt af aan het uiteinde.
Bij retour wordt gezegd dat dit externe schade is en dan wordt er niets vergoed maar worden er kosten berekend (mediamarkt)
Heel duur apparaat zo!

Pluspunten

• Werkte goed
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zeer snel kapot
  • Slechte kwaliteit

Nick 06-10-2018
Er kwam 1 keer een heerlijk sapje uit en daar bleef het ook bij, want daarna was dit veel te dure apparaat kapot. Alle onderdelen gereinigd en opnieuw geplaatst maar doet niets meer. Gelijk maar terug gebracht, rotzooi!

FvdP 07-01-2018

Geweldig apparaat

Ik ben erg kritisch wat betreft bij het aanschaffen van elektronica. Dit apparaat is echt een aanrader. Als beginnend (groente)sapgebruiker ben ik echt onder de indruk van de kwaliteit. Het schoonmaken is echt makkelijk. Alle losse onderdelen afspoelen binnen 1 minuut en hij is weer gereed voor gebruik voor een ander soort sapje. Hij maakt wat geluid maar is voor mij niet storend. Twijfel je nog? Niet doen.. Kopen!

Pluspunten

• Kwaliteit materiaal en sap
  • Schoonmaak

Minpunten

• Prijzig, maar je hebt wel wat in huis

Steef 30-07-2017

Stil, werkt voortreffelijk, goed & makkelijk schoon te maken

Ik heb het apparaat een paar dagen en meerdere drankjes geperst. Het apparaat werkt echt supergoed, is makkelijk schoon te maken en kan bijna alles aan. Ik had bv per ongeluk citroen schil er bij in gedaan en ook dat perste het apparaat zonder moeite uit. Alhoewel ik het niet aan raad te doen.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk schoon te maken
  • Haalt goed het vocht uit de materie

Minpunten

• Toevoer bakje kan ervaren worden als klein
  • Groenten moeten klein gesneden worden

Limburg 17-07-2017

Philips Avance Masticating Juicer HR1946/70

Het product voldoet aan (bijna) alle verwachtingen. Is eenvoudig schoon te maken. Het monteren van de onderdelen is even uitzoeken, maar eenmaal gedaan is het een volgende keer zeer eenvoudig. Fruitsap wordt optimaal uit het fruit geperst. Wat wel een aanvulling zou zijn is een grotere opening zodat stukken fruit of in het geheel of voor de helft erin zouden kunnen. Dit product is een aanrader voor deze prijs en werkt naar behoren!

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Grote pulpbak
  • Druppelstop
  • Prijs
  • Eenvoudig monteren

Minpunten

• Kleine opening voor fruit

Slowjuicer fan 16-07-2017

Super design, compact en efficiënt

Heb m nog maar kort, maar staat mooi op t aanrecht, werkt goed en snel in en uit elkaar te halen. Kleine vulopening, wist ik vantevoren, ik wilde een apparaat die qua functie en design elkaar evenaren en met de cashbackactie is het ook nog een voordelige slowjuicer. Ik ben heel blij

Mirjam 14-07-2017

Slowjuicer HR 1946/70

Heel makkelijk schoon te maken. In en uit elkaar binnen een minuut klaar en schoon.
Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Niet te groot

Babet 11-07-2017

weinig lawaai en snel klaar

Dit apparaat is werkelijk een verademing na dat geklooi met een blender. Hij is makkelijk in gebruik, stil, snel, en er komt in verhouding veel sap uit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • stil
  • snel
  • veel sap
  • makkelijk schoon te houden

busernya 27-06-2017

superjuicer

schoonmaken is makkelijk (alleen kurkuma wat moeilijker eruit te halen} verder doet ze werk goed, lekr veel sap!

Sylver 26-06-2017

Juicy to the max!

Deze machine nu drie weken in bezit en ik maak dagelijkse groente- en fruit sapjes.
Alles gaat er met schil, pitten en loof in en ik ben onder de indruk van de manier waarop sap en rest/drab worden gescheiden.
Grote voordeel is dat de machine makkelijk schoon te houden is. Daardoor werk je snel en efficiënt. Na elke beurt het mechaniek direct afspoelen met lauwwarm water, wegleggen op een schone theedoek tot het droog is en weer in de machine.

Philips masticating juicer 22-06-2017

Ik heb de Philips slowjuicer aangeschaft nadat ik mij goed verdiept heb in de verschillende soorten en maten. Het apparaat is heel solide, voelt goed en stevig aan, wat een stukje kwaliteit laat zien. Hij perst gemakkelijk harde en ook zachte groenten en fruit. Prima apparaat. En , heel belangrijk, heel makkelijk en snel schoon te maken. Eenvoudig in elkaar te zetten. Prima aankoop

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • druppelstop
  • niet al te groot

C 17-06-2017

Top Slowjuicer

Erg tevreden met de slowjuicer van Philips. Hij is makkelijk in gebruik en ook snel schoon te maken. Het enigste minpuntje is dat je er geen halve appel in de opening kan doen.

Michiel Sprockel 13-06-2017

Een prima keuze, dus geen seconde spijt.

Praktisch apparaat, geen extra losse opvangkannen/bekers. Geeft prima sap en is eenvoudig te reinigen. Misschien niet de goedkoopste, maar wel een degelijk apparaat; het is wel een Philips!

Pluspunten

• geen losse bekers
  • eenvoudig te reinigen

tomschalken 11-06-2017

Sappige krachtpatser

Deze slowjuicer perst elke laatste druppel sap uit wat je 'm ook maar te eten geeft. Hierdoor kun je zelfs de pulp die je overhoudt gebruiken als basis voor allerlei gerechten - hallo carrot cake!

Ondanks de krachtige motor is dit apparaat stukken slanker dan de meeste slowjuicers, waardoor je 'm eigenlijk altijd op je aanrecht kunt laten staan. Tijdens gebruik maakt hij wel wat geluid, maar dat klinkt lang niet zo irritant als een blender of sapcentrifuge.

Het enige kleine minpuntje aan de slowjuicer is toch wel het schoonmaken. Philips heeft erg goed zijn best gedaan om dat zo snel mogelijk te laten gebeuren door de machine makkelijk demontabel en vaatwasbestendig te maken, máár binnen die beloofde 1 minuut heb je hem echt niet schoon.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Veelzijdig
  • Bijgeleverd receptenboek

Minpunten

• Schoonmaken

Raymond 11-06-2017

Geweldige juicer

Deze Philips slowjuicer is geweldig! Ik keek al een langere tijd naar slow juicers, maar kon geen geschikte vinden. Dus bleef ik het houden op dure sapjes kopen voor mijn detox af en toe, en groene smoothies maken in mijn Philips blender. Alleen was ik nu de groene smoothies uit de blender wel beu. Een blender kan toch echt niet wat een juicer kan. In de blender gaan alleen de wat zachtere groenten, in de juicer kan echt werkelijk alles.

Het eerste gebruik van de juicer was echt even goed uitzoeken hoe het in elkaar gezet moest worden. Maar als je het een paar keer hebt gedaan, wordt het steeds makkelijker. Nu vogel ik het zonder na te denken in elkaar.

Bij de juicer zit een mooi receptenboek waar je prima mee uit de voeten kunt als beginner. Het zijn voornamelijk sapjes met veel fruit erin, wat ikzelf dan wel weer jammer vind. Ik had er liever meer echte groene en gezonde sapjes in gehad, met minder fruit. Maar daar kun je zelf ook lekker mee aan de slag door van alles te proberen.

Het juicen zelf gaat echt makkelijk. Het maakt wat geluid, ja, maar het is niet storend of vervelend. Ook een blender maakt geluid, dus ja... Wat ik wel vind, is dat de toevoertuit smal is. Een stuk komkommer wat je in de lengte doormidden hebt geschreven, moet je echt even aanduwen zodat het door de tuit heen gaat.

De reden dat ik eerder zo lang zocht naar een goede juicer, was het grote algemeen bekende nadeel van slow juicers. Ik moet zeggen dat het me bij deze juicer echt 100% meevalt. Alles snel uit elkaar halen, afspoelen onder stromend water en het is al schoon. Ik ben er echt binnen een minuut klaar mee, zo fijn!

Al met al een geweldig apparaat dat ik iedereen kan aanbevelen die zoekt naar een juicer!

Pluspunten

• Juict goed, ook harde groenten en kruiden
  • maak snel gezonde sapjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Leuk receptenboek erbij

Minpunten

• teveel sapjes in het boek met teveel fruit

Bianca 10-06-2017

Super fijn apparaat!!

Heel fijn apparaat, ik houd van fruit en van sapjes nu kan ik ze ook nog heel makkelijk zelf maken! Het is in het begin even wennen met de filters maar ik wil hem nu niet meer kwijt!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel schoon
  • Smal van formaat
  • Fijn inspiratieboekje zit erbij

Minpunten

• Duurt iets langer voor meer sap

Aniek1984 08-06-2017

elke dag een vers sapje

Het apparaat is eenvoudig te bedienen en makkelijk te installeren.
De slowjuicer wordt geleverd met 2 zeefjes waarmee je zelf de dichtheid van de sap kunt bepalen. Ik gebruik altijd het zeefje met de dikste sap zodat je de meeste vezels binnenkrijgt en het minste afval hebt.

Elke dag maak ik een vers sapje. Ik combineer groenten met fruit. Vooral wortels, bietjes, spinazie, appels, ananas, sinaasappels en zelfs bananen kunnen er in.

Schoonmaken is in tegenstelling tot andere slowjuicers die ik heb gehad niet zo ingewikkeld. Direct na gebruik afwassen is wel aan te raden.

Al met al absoluut een aanrader!

Nicole1990 08-06-2017

Musthave

Ik wilde graag een juicer om,meer uit mijn fruitsappen te halen. Een blender haalt toch mInder vitamines uit het fruit. De veelzijdigheid zorgt voor meer gebruik en versere sappen en ook soepen.,het apparaat ziet er mooi uit en neemt weinig ruimte in beslag. Ideaal dus

• Vaatwasbestendig
  • Snel schoon
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Soms niet helemaal goed schoon in de vaatwasser

LaurenVisser 05-06-2017

Elegant ontwerp, makkelijk in gebruik

Het eerste dat opvalt aan deze juicer is het elegante ontwerp, exact zoals je dat van een Phillips product zou verwachten. Het product is makkelijk in gebruik en de werking van het apparaat spreekt eigenlijk voor zich. Sap maken is kinderwerk geworden. Erg blij met deze machine.

Pluspunten

• Elegant ontwerp
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kleine invoer

Anke 05-06-2017

Fijn apparaat die doet wat hij beloofd.

De slowjuicer was zo in elkaar gezet en ook het gebruik van het apparaat spreekt voor zich.
inmiddels hebben we verschillende "sapjes" geprobeerd en de smaak is echt lekker. veel beter dan de kant en klare sapjes die ik weleens online bij verschillende sites heb gekocht. je proeft echt hoe vers het is.
De pulp vond ik vooral de eerste keren heel apart om te zien. het is echt een droge massa, dus al het vocht drink je op.
ik zou het apparaat zeker aanraden.

Pluspunten

• fraai design
  • snelle montage
  • snel schoon te maken

Dennis 05-06-2017

Haalt het maximale uit je fruit en groente

Toen ik het apparaat ontving ben ik meteen aan de slag gegaan met wat ik in huis had, handsinaasappels. Ik vermoedde dat er niet heel erg veel sap uit zou komen, omdat je normaal gesproken perssinaasappels gebruikt voor sap, maar wat was ik verbaast over de hoeveelheid sap die de slowjuicer eruit kreeg. Er kwam bijna driekwart longdrink glas uit 1 handsinaasappel!

Daarna aan de slag gegaan met appel, kiwi, banaan, meloen, etc. Alleen de banaan viel wat tegen, daar kwam bijna niets uit. Maar dat zal niet aan het apparaat liggen, maar aan de structuur van een banaan en de kleine hoeveelheid sap die daar in zit.

Schoonmaken is heel eenvoudig. Binnen 1 minuut heb je alle onderdelen eruit gehaald, afgespoeld en in de vaatwasser gezet.

Heb ik dan echt helemaal geen negatieve punten? Tja, hij maakt nogal wat geluid en als je klaar bent met juicen moet je de "schroef" een aantal keer heen en weer laten draaien zodat ook echt al je sap in je glas terecht komt. Ook vind ik dat de druppelstop niet echt alle druppels tegen houdt.

Pluspunten

• Perst echt alle sap uit je fruit/groente
  • Klein apparaat
  • Zeer makkelijk te reinigen

Minpunten

• Nogal luidruchtig
  • Druppelstop werkt niet lekvrij

XX 04-06-2017

Fijn formaat

Product neemt weinig ruimte in op het aanrecht en is makkelijk schoon te maken. alle onderdelen kunnen onder de kraan afgespoeld worden.

Maakt heerlijke sappen.

Pluspunten

• neemt weinig ruimte in (breedte = 11 cm)
  • makkelijk schoon te maken

Jasper H 03-06-2017

supermakkelijk lekkere sapjes maken

Deze slowjuicer is door zijn goede ontwerp ontzettend makkelijk in gebruik. Je schilt en snijdt het fruit en gooit het er simpelweg in. Door de langzame manier van 'versappen' blijft de smaak optimaal behouden omdat het sap koel blijft. Af en toe een beetje water erbij om je sapje iets minder lobbig te maken en je hebt al gauw een nieuwe en vooral makkelijke manier om vers fruit binnen te krijgen. En na gebruik spoel je heel snel alle onderdelen af, in letterlijk minder dan een minuut! Nadeel is -zoals met de meeste slowjuicers- dat het geen goedkope keukenmachine is in de aanschaf. Ook de mogelijkheden zijn legio: je kunt er verse tomaten in pureren voor je soep, of fruit voor je cocktails. Zeker lekker!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • twee soorten filters voor pulp
  • hoge sapopbrengst
  • makkelijk fruit eten
  • veelzijdig toepasbaar

Minpunten

• relatief veel geluid
  • veel losse onderdelen

ddesiree 03-06-2017

heerlijke sapjes!

Ten eerste wat een mooi design, smalle uitvoering dus past perfect op het aanrecht. en met het leuk bijgeleverde receptenboekje kun je direct aan de slag . geen excuses meer om niet dagelijks je portie groente en fruit binnen te krijgen. er blijft droge pulp achter, dus geen verspilling meer. en wat ik helemaal ideaal vind is dat de slowjuicer geen zeef heeft, dus schoonmaken is zo gebeurd.

Pluspunten

• geen zeef
  • mooi design

Minpunten

• veel lawaai

gerrianne 02-06-2017

Heerlijk en gezond

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik. Snel schoon te maken en alles kan in de vaatwasser. Wij gebruiken hem vooral voor fruitsapjes, dus dan kan je evt ook een goede blender kopen, maar voor groentensapjes heb je deze wel echt nodig.
Apparaat is niet te groot en ziet er best mooi uit.
Geleverd incl receptenboekje met 40 recepten, super