Inventum BM75 - Reviews

wit

6,6

hia 15-12-2010 Product paar weken in bezit

7,3
Nadat mijn vorige machine versleten was, krijgertje van onbekend merk, had ik de smaak van het broodbakken te pakken. Degelijke machine gekocht van degelijk merk. Een pak meergranen brood zou er via de gebruiksaanwijzing prima ingaan maar rijst letterlijk de pan uit. Na het bakken blijkt de bovenbste 5 cm. niet gaar en hoe verder naar beneden hoe massiever het wordt. Nu volkkorenmeel geprobeerd met gist en geheel volgens recept van de machine. Rijst niet genoeg, zakt vervolgens in en is bikkelhard.
Ben nu aan het proberen met meergranenprodukt wat steeds goede resultaten gaf maar dan iets minder in de machine. Ben benieuwd. Machine scoort technisch goed maar bakt geen fatsoenlijk brood.

emenpee 06-01-2010 Product paar dagen in bezit

Wij hebben vorige week deze machine gekocht. Na 1 keer een brood gebakken te hebben, weigert ie nu volledig. Aanzetten werkt niet meer. dus binnen een week weer terug.

Emma 04-04-2009 Product paar dagen in bezit

ik ben heel blij met deze broodbakker het brood is in het begin wel eens mislukt omdat ik er aan moest wennen, nu gaat het al maanden lang prima. en het brood komt er goed uit.

adko 05-10-2008 Product maand in bezit

5,3
Eerder heb ik ook Inventum broodbakmachine gehad. deze beviel prima. Met de nieuwe broodbakmachine heb ik een kat in de zak gekocht. Het brood lijkt meer op een fruitschaal dan op een brood. aan het begin van het bakproces zakt het brood vrij snel in zonder te openen. Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan worden?