Inventum BM75

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BM75 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

cvm 14-07-2020
  • Product gekregen

NIET KOPEN

Geschreven voor: Inventum BM75

Er wordt veel te weinig nadruk gelegd op het maximale broodgewicht. Daardoor heb ik de machine waarschijnlijk overbelast. Na nog geen 6 maanden gebruik kneedt de machine niet meer. Zelf repareren is onmogelijk gemaakt door een apart type schroeven. Ik vind dit een waardeloze machine. Na nog geen 100 keer bakken is hij al stuk.

Minpunten

• niet degelijk
  • niet zelf te repareren
  • binnen 100 broden kapot

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 15-07-2020

Beste cvm,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de broodbakmachine. Wist u dat er 2 jaar Inventum garantie op de machine zit? Wellicht valt het defect daaronder en kunnen wij dit voor u repareren. Om dit uit te zoeken kunt u contact opnemen met onze afdeling Service. U kunt ze bereiken op service@inventum.eu of via 088-4583688.

Team Inventum

John 11-08-2017

Slechte duurzaamheid

Geschreven voor: Inventum BM75

Heb nu al een aantal van de Inventum broodbakmachines gebruikt. Tot nu toe zijn ze allen binnen 2 jaar kapot gegaan op de afdichting van het kneedmes in het bakblik. Een te goedkoop en ondoorachte constructie. Heb een keer een garantie omwisseling gehad, maar ben er helemaal klaar mee.

Pluspunten

• Bak goed.

Minpunten

• Kwaliteit te laag

Anneke riegman 09-03-2017

Werkt wel goed

Geschreven voor: Inventum BM75

Mijn zusheeft hem gekregen poos geleden ze heeft hem 1keer gebruikt.ik vond ineens leuk om brood te bakken nieuwe hobby.ze leent hem aan mij uit en ja vreemd geluid dacht van is dat
goed maar het brood was geweldig.gister weer gedaan maar weet nu wat is defect is deeghaak draait al niet meer.na 2keer gebruik.volgens mij geen garantie meer.zoek nu maar een andere voor haar.ze weet nog van niks.

Pluspunten

• Brood oke
  • Simpel

Minpunten

• Na 2de keer stuk

hia 15-12-2010
Geschreven voor: Inventum BM75

Nadat mijn vorige machine versleten was, krijgertje van onbekend merk, had ik de smaak van het broodbakken te pakken. Degelijke machine gekocht van degelijk merk. Een pak meergranen brood zou er via de gebruiksaanwijzing prima ingaan maar rijst letterlijk de pan uit. Na het bakken blijkt de bovenbste 5 cm. niet gaar en hoe verder naar beneden hoe massiever het wordt. Nu volkkorenmeel geprobeerd met gist en geheel volgens recept van de machine. Rijst niet genoeg, zakt vervolgens in en is bikkelhard.
Ben nu aan het proberen met meergranenprodukt wat steeds goede resultaten gaf maar dan iets minder in de machine. Ben benieuwd. Machine scoort technisch goed maar bakt geen fatsoenlijk brood.

emenpee 06-01-2010
Geschreven voor: Inventum BM75

Wij hebben vorige week deze machine gekocht. Na 1 keer een brood gebakken te hebben, weigert ie nu volledig. Aanzetten werkt niet meer. dus binnen een week weer terug.

Emma 04-04-2009
Geschreven voor: Inventum BM75

ik ben heel blij met deze broodbakker het brood is in het begin wel eens mislukt omdat ik er aan moest wennen, nu gaat het al maanden lang prima. en het brood komt er goed uit.

adko 05-10-2008
Geschreven voor: Inventum BM75

Eerder heb ik ook Inventum broodbakmachine gehad. deze beviel prima. Met de nieuwe broodbakmachine heb ik een kat in de zak gekocht. Het brood lijkt meer op een fruitschaal dan op een brood. aan het begin van het bakproces zakt het brood vrij snel in zonder te openen. Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan worden?