Bosch PSR 14.4 LI-2

• Test panel 8,6 okt 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSR 14.4 LI-2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

jeroen 04-03-2024

Verslijt te snel

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Product functioneerde een tijd prima. Batterij en kracht zijn goed.

Echter zoals hier verder gemeld een grote tekortkoming: de motor houdt er te snel mee op doordat de borstels slijten.

Je kunt zoals hier eerder gemeld een originele kopen voor 40 euro, of via chinese sites een nieuwe bestellen voor ~10 euro of nog goedkoper en duurzamer is zoeken op koolborstel RS550 en vervang voor een paar euro de borstel. Wel een priegel klusje, voor wie handig is.

Pluspunten

• kracht
  • accu

Minpunten

• slijtage

a****@h********** 27-03-2023

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Ik heb nog het oude type Bosch PSR 14.4 - 2 bj 2007 en word elke week wel een aantal intensief gebruikt.Heb nog steedt de zelfde accu's in ebruik en het werkt nog steeds perfect.bezit ook nog 5 andere gereedschappen van Bosch (kleur Blauw en Groen ).voor mij geen ander mek dus.
Bosch blijf zo doorgaan.

Pluspunten

• werkt altijd

Minpunten

• heb geen min punten.

Rick 18-04-2022

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

van Bosch verwacht je meer kwaliteit. De motor van deze bosch boormachine begeeft het al naar 3 jaar, terwijl deze niet eens intensief wordt gebruikt. Voor mij geen nieuw Bosch meer.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Handig lampje

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Begeeft snel
  • Goedkope kwaliteit

Dorien 21-09-2020

Slechte motor

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Ik dacht ook dat Bosch een degelijk merk was, want ik heb allerlei andere apparatuur die al 20 jaar meegaat, maar deze schroefboormachine die nauwelijks gebruikt is, geeft vlammen en begint te roken. Ik heb hem uit elkaar gehaald, want Bosch wil geen garantie bieden na net 3 jaar. Voor ongeveer een tientje bestel je een nieuwe motor in China die bij Bosch €43 kost. Ik vraag me af of zij er zelf ook zo'n Chinese motor in hebben gezet, wat de korte levensduur zou kunnen verklaren. Maar dan dus niet de prijs die Bosch rekent. Overigens is het een hele puzzel om het apparaat weer in elkaar te krijgen als je hem een keer uit elkaar hebt gehaald dus maakt foto's van elke stap die je zet bij het demonteren. Zonde om het hele apparaat weg te gooien als je het voor weinig geld kunt maken

Minpunten

• Motor begint te fikken
  • Snel kapot

Diederik 09-12-2020

Precies hetzelfde probleem hier; vlammen uit de motor :-(

Kun je me vertellen welk type motor je besteld hebt? Linkje naar AliExpress wellicht? Dat zou erg fijn zijn!

Alvast bedankt!

Van Den Berg 03-06-2020

Bosch psr 14,4 li-2

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Na twee keer te zijn opgeladen, nu voor de derde keer dit apparaat opgeladen .
Helaas heeft dit apparaat de geest gegeven .
Schroeven vast en los mee gemaakt , en gaatjes geboord in hout en gipswanden.
Op naar een nieuwe .
Geen BOSCH denk ik zo maar .
Met vriendelijke groet
De thuis klusser .

Henk de Leeuw 25-03-2020

Slechte motor.

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Ik dacht dat Bosch een degelijk product was. Niet dus. Hij doet het na een half jaar al niet meer. Het begon met roken. Achter bij de motet bij gebruik. Vervolgens hield hij er helemaal mee op. Alles ziet er perfect uit maar daar heb ik niets aan. Was een cadeau van mijn kinderen. Bedankt Bosch. Natuurlijk heb ik geen bon. Was een cadeau weet u nog. Ben goed boos en teleurgesteld.

San 08-11-2016

Top accuboormachine

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Lange accuduur, handig in gebruik, boormachine is licht waardoor je makkelijk kunt werken ook als je boven je eigen lengte moet werken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Lichte boormachine

Renate-E 08-11-2016

Werkt goed, wel wat onstabiel

Geschreven voor: Bosch PSR 14.4 LI-2

Ik heb deze mogen testen via het testpanel. Vind het een apparaat dat goed werkt. Doet wat het moet doen. Zelf ben ik makita gewend en vind ik wel sterker. Ook vind ik deze onstabiel in de hand liggen. Batterij ging wel lang mee, fijn tijdens het werk.

Pluspunten

• Lange batterij

Minpunten

• Onstabiel