Philips Robust Collection HR2181

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Robust Collection HR2181 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

TLuyt 27-12-2011

Voor de kerst langs de mediamarkt gegaan en na vergelijk toch maar voor de meest duurzame gegaan. De prijs was wel even slikken. Philips geeft 15 jaar garantie op de motor, wat vlg mij iets zegt over duurzaamheid. Wat ik prettig vind aan deze is dat er twee mengers in de bak zitten, waardoor je niet met de beker hoeft te schudden. Daarnaast heb je een glas hebt van twee liter. Daardoor kan je er meer in kwijt en dat is prettig. Itt de andere reviewer staat die van mij wel stabiel en goed op de rubbers. Hij is ook behoorlijk zwaar en doet degelijk aan, wat wel een fijn idee is, omdat er met behoorlijk veel geweld wordt "geblend". Wat ik verder erg fijn vind is dat de glazen kan in de vaatwasser kan.

Peter 1973 02-02-2011

Hallo, heb me vandaag de blender aangeschaft uit de ROBUST-reeks, op het eerste zicht een prima aankoop, niet goedkoop, maar ben blij met de gemaakte keuze, de motor (850W) is krachtig en alles wordt netjes fijngemalen, er is keuze uit 5 standen en ook een auto- en pulsestand, prima, om toch één minpunt te noemen, onderaan het toestel zitten 4 rubberen anti slipvoetjes, wel, deze zijn niet correct geplaatst, en daardoor staat het toestel allesbehalve 100% stabiel, niet echt om te panikeren, maar toch, voor deze prijs ...