Philips Viva Collection HR3553 - Reviews

Moment/puls schakelaar
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Joep 02-08-2017

Fijne blender

Praktische en fijne blender in gebruik. Mooi design en stabiel! Hakt groente en fruit grof en fijn, dus ideaal voor aanvulling op een shakenod smoothie

Pluspunten

• Stabiel
  • Makelijk te reinigen

Richard 16-06-2017

Krachtige Blender

Fijne blender om heerlijke smoothies te maken. Alle fruit en groenten die ik tot nu toe heb gebruikt worden erg fijn versneden.

Pluspunten

• Krachtige motor

Minpunten

• De rumble beker de ik heb past er niet op

Ronald749 04-06-2017

aanwinst voor de keuken!

Dit product is wederom een aanwinst voor in de keuken. Het is gemakkelijk in gebruik en ziet er prachtig uit, maar het aller belangrijkste is dat het voldoet aan de verwachten die je hebt bij dit product. Een topper voor in de keuken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laura01 02-06-2017

Ideaal product

Een blender welke van alle markten thuis is. Van bevroren fruit, ijsblokjes, noten etc alles maalt hij egaal en fijn. Ook handig om sauzen mee te maken. Het design ziet er mooi uit en staat stevig op het aanrecht door de noppen aan de onderkant van de blender. De blender is handig om schoon te maken alle onderdelen kun je makkelijk in en uit elkaar halen, waardoor je alles goed schoon kan maken. Het enige nadeel is de beker die erbij wordt geleverd. Het zou de bedoeling zijn om hieruit te kunnen drinken maar dat is niet mogelijk door het deksel wat in de weg zit. Verder is het een erg fijn apparaat en maak ik er iedere dag gebruik van, dus zeker een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lotte1234 01-06-2017

Goede blender, lastiger schoonmaken

Een blender die goede resultaten geeft. Bevroren fruit in stukjes worden goed fijngehakt met yoghurt bijvoorbeeld. Lastiger is de schoonmaak van het apparaat, door extra toegevoegde ribbels in de grote kan en de dubbele snijmessen waar restjes tussen blijven zitten. Die zelfde kenmerken zorgen echter ook voor een goede doorstroom en dus blendresultaten van de ingredienten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cindymii 31-05-2017

Compacte blender die doet wat hij moet doen

Ik heb de Philips blender mogen testen. Ben zeer tevreden over de vormgeving. Lekker compact waardoor je hem makkelijk kwijt kunt op het aanrecht. De blenderkan is erg makkelijk leeg te schenken door de handige schenktuit en makkelijk schoon te maken. De drinkbeker is erg handig voor drinkbare smoothies (ik maak zelf graag dikke lepelbare smoothies in de blenderkan). Enige minpuntje is dat de blenderkan soms wat moeite heeft met het fijn malen van diepvries aardbeien. Dit duurt wat langer. Dit kan je opvangen door ze eerst zonder andere ingrediënten te crushen of even doormidden te snijden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CelineB 31-05-2017

Handig en gebruiksvriendelijk toestel

Ik gebruik de blender wekelijks voor verschillende soorten bereidingen. Zowel het maken van smoothies, fruitpap, groentepap en crushed ice vormen geen probleem. Er is een duidelijke handleiding dat schematisch weergeeft op welke manier je het toestel moet hanteren om het gewenste resultaat te verkrijgen. Het toestel is makkelijk te demonteren waardoor het snel afwasbaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Floortje86 31-05-2017

Hele fijne krachtige blender

Krachtige Blender die prettig/makkelijk is in gebruik. Ook makkelijk schoon te maken. De to go drinkbeker is echt ideaal om sochtends een verse smoothie te maken en mee te nemen naar werk/school. Hierdoor kun je overal genieten van je gezonde smoothies! Verder vind ik hem ook mooi staan in de keuken (itt witte kunststof blender van andere merken). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Margot73 29-05-2017

Veelzijdige blender voor snelle smoothies

De blender werkt heel snel en is krachtig. Door de twee soorten kannen kan ik goed smoothies kunnen maken van fruit, maar ook van groente. In de blenderkan kan ik bijvoorbeeld spinazie goed verwerken, in de tumblerkan blijft dit nog wel eens steken. Voor een grote fruitsmoothie gebruik ik ook de blenderkan. Deze is mooi groot.
De onderdelen van de blender passen goed in elkaar en de blender is makkelijk in het gebruik. Enige lastige is het leegmaken van de kan tot en met de laatste druppel. Er zitten randen in de kan waardoor ik met de spatel er niet alles makkelijk er uit kan krijgen.
Mijn ervaring is dat het heel simpel en snel is om een smoothie te maken. En het grote voordeel vind ik dat ik de onderdelen in de vaatwasser kan schoonmaken.
De blender ziet er mooi uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Demi24 28-05-2017

Ik had meer van deze blender verwacht.

Ik had meer van deze blender verwacht. Aangezien hij vrij prijzig is verwacht je dat hij goed zijn werk doet. Helaas waren mijn verwachtingen te hoog. Tijdens het maken van een smoothie liep de blender tot twee keer toe vast, waardoor ik de smoothie met een lepel door moest roeren. Het maken van pannenkoekenmix was wel makkelijk te doen. Binnen een paar secondes was de mix gemengd zonder klonten. Een pluspunt is dat de blender uit elkaar gehaald kan worden waardoor de gebruikte vieze onderdelen in de vaatwasser kunnen.
Al met al krijgt deze blender een gemiddelde beoordeling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lotte1986 26-05-2017

Super

Een fantastisch apparaat, raad hem iedereen aan. Voor zowel tijdens Het koken als het maken van een shake om mee te nemen naar het werk. Door de zuignappen onder de blender blijft hij goed op het aanrecht staan en heeft hij daar een vaste plek gekregen. Mooi design dat in iedere keuken past. De extra drinkbeker met daarbij behorende mesblokje is echt super handig in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robbert87 26-05-2017

Geweldig product

De blender is makkelijk in het gebruik, is vaatwasser bestedig en je kunt er heerlijke smoothies mee maken. In de avond alles klaarzetten in de koelkast. 'S ochtends even blenden. De bijgeleverde dop erop draaien en ik ben klaar om naar mijn werk te gaan. Ik heb nog nooit zoveel fruit gegegeten. Qua gebruiksgemak kan het eigenlijk niet makkelijker. Je zet de kan op de blender en een grote draaiknop bepaald hoe snel de messen draaien. Schoonmaken is ook geen punt. Je klikt hem zo uit elkaar en dan alles in de vaatwasser.

Tip: Ijskoffie met ijsblokjes is ook geen enkel probleem. Deze maakt bij helemaal klein en drinkbaar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]