Philips Viva Collection HR3555 - Reviews

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
transparant, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3555 op Kieskeurig.nl.

Randalle 09-05-2019

Zijdezachte smoothies

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De blender maakt jouw bereidingen zo eenvoudig dankzij de zes krachtige mesjes. Ook kan ik er mijn zaadjes en nootjes in één handomdraai fijnsnijden. Ijsblokjes en diepgevroren fruit worden ook meteen een zachte consistentie. Mijn drankjes zijn dus gegarandeerd, keer op keer zonder brokken.
De blender komt met een grote glazen kan, voor een inhoud van 2L vloeistof. Doordat de blenderkan van glas gemaakt is, maakt het deze zeer makkelijk te reinigen en mag ie zelfs in de vaatwasser. Dit is optimaal, aangezien ik vind dat de blenderkannen die van plastiek gemaakt zijn gemakkelijk van kleur kunnen veranderen of geuren kunnen behouden als gevolg van het mixen van bepaalde ingrediënten. Ook kan een plastieken blenderkan sneller beschadigd worden door het mixen van ijsblokken. Bij deze stevige glazen blenderkan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Het is dus hygiënisch en langdurig.

Kortom, de blender verricht uitstekend werk. Het maakt heerlijke smoothies, maar kan zeker ook dienen voor andere bereidingen en soep.

Ik raad het zeker aan!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Glazen blenderkan
  • Zes scherpe mesjes
  • Zowel voor koude als warme bereidingen
  • Makkelijk afwasbaar

Minpunten

• Zwaar

Xenia 28-04-2019

Snel en handig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik maak graag smoothies, cocktails en bepaalde gerechten waarbij ik een blender gebruik. Deze blender is hierbij een grote hulp! Het blenden van bevroren fruit gaat zonder probleem. Ook bepaalde gerechten waarbij in andere blenders deeltjes blijven plakken in de groeven van de glazen bokaal, gebeurt bij deze blender niet. De blender mixt alles tot één geheel en meestal tot een romige substantie.
Het afwassen van de blender gaat heel vlot. Hij heeft weinig kantjes en randjes waardoor het makkelijk af te wassen is. Het enige nadeel is de rand langs onder, waar water in blijft staan.

Pluspunten

• Glazen bokaal
  • Maakt alles romig
  • Snel
  • Eten blijft niet plakken aan de rand

Minpunten

• Water blijft staan onderaan de bokaalrand
  • Rare plastic geur wanneer hij draait

Shauni 25-04-2019

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik vind deze blender echt een super product !
Het is een heel krachtig en snel toestel met verschillende standen.
Hij mixt super snel en makkelijk.
Hij sluit ook zeer goed af zodat je niet morst.
De kan is ook heel erg groot waardoor je veel kan maken en perfect kan bewaren.
Ik vind het een zeer mooi design en zeer gebruiksvriendelijk omdat je alles perfect kan uitkuisen.
Ik ben zeer tevreden van dit product !

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig

Mrln132 31-07-2017

Perfecte blender!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Enkele dagen in bezit. Voldoet aan de verwachting! Mooie en krachtige blender, geen enkel probleem met ijsblokjes kortom een hele fijne machine. Kan en messen kunnen gewoon in de vaatwasser!

Pluspunten

• Krachtig
  • Glazen kan
  • Kan in de vaatwasser

Arlette 29-07-2017

Geruisloze en krachtige blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Super blender! Wordt bijna dagelijks gebruikt in huis. Het is een mooi design, is geruisloos en ook nog een krachtig. Ideaal voor het maken van smoothies, maar ook ijsblokjes fijn krijgen is geen probleem. Heb deze blender cadeau gegeven waarna ik het apparaat ook zelf heb gekocht. Zeker een aanrader dus en super service via FonQ.nl!

Wauw 26-07-2017

Ziet er prachtig uit en werkt uitstekend!!!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De prijs is perfect...en de blender ziet er mooi uit.... Werkt heel goed en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Mooi

madzie 13-06-2017

Powerful blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

The Phillips viva blender is very powerful. I have used it for blending many different things. I have successfully prepared favourite smoothies with along with dry almonds, flax seeds and chia seeds, and everything was blended perfectly. At the same time I used it to grind linsen pre-soaked in water for Indian recipes. It was also ground quite perfectly. In terms of performance, I'm very satisfied with the blender. It delivers more than it promises. Unfortunately, the glass jug is a bit heavy. However, the advantage is that it also makes it healthier and easy to clean. If I have to select a model again, I would probably buy an equivalent model with an additional plastic jug.

Pluspunten

• Powerful
  • Convenient

Minpunten

• Heavy

AJRBlendersmoothie 22-04-2020

Toppie !!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Top blender heel blij mee
Fijne bediening
Handig om schoon te krijgen kan zo de vaatwasser in
Grote kan van 2liter

Mus 23-12-2019

Teleurstellende ervaring t.o.v. eerdere Philps blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Helaas is mijn beoordeling niet zo rooskleurig als de andere revieuws en het bevreemd me dat ik de enige lijk te zijn.
Wellicht mede door mijn goeie ervaringen met de Philips Blender HR 2093, waarvan na 5 jaar trouwe en dankbare dienst de motor het onlangs begaf.

Vanwege de goeie recensies (en de prijs) koos ik voor de Philips Viva Collection Blender HR3555/00. Al was ik minder gecharmeerd van de ogende degelijkheid en vormgeving.
In mijn eerdere HR 2093 zat een ingebouwde 'stop' als er iets niet goed zat (bv kan of mes niet goed vast of scheef gedraaid), dan knipperde lichtjes en weigerde de motor te draaien tot alles wel goed zat.
Ik heb al tijdens het 3e gebruiksmoment van de nieuwe Philips Viva Collection HR3555 mogelijk de schroef niet goed vast gedraaid.
In 1e instantie blende hij circa 30-45 seconden prima, halve stand pastsausje en kan halfvol, en nadat ik de stand naar 2/3 had gedraaid, stroomde na circa 10 seconden de hele inhoud van de kan via de onderzijde van de kan over het apparaat en het aanrecht (en daarmee onder het apparaat).
Apparaat onbruikbaar en zelfs saus tussen glas en plastic dat aan glas vast zit, wat niet meer te verwijderen was.

Had de blender via een retailer aangeschaft en kreeg gelukkig mijn geld terug (slechts 2 weken in gebruik).
Maar deze zal ik niet opnieuw aanschaffen. Hoewel hij OK blende, iets minder lawaai maakte en een lichtgewicht was t.o.v. mijn eerdere blender van Philips.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geluid valt mee

Minpunten

• Beveiliging
  • Degelijkheid

Suzy64 21-05-2019

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Lekkere fruitsappen,mijn milkshakes heel romig en pannekoekendeeg zonder klonters.Gemakkelijk te reinigen

ruudje 21-05-2019

Prachtige blender met heerlijke ijscrushfunctie

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Heerlijk ijs rushfunctie Gemakkelijk schoon te maken Onderdelen mogen in vaatwasser Maakt toch veel lawaai maar is waarschijnlijk typisch voor een blender Prachtig design, staat mooi op aanrecht Maakt top smoothies Glazen kom is zwaar en groot zodat er moeilijk in ijskast kan geplaatst wotden

Yves04 14-05-2019

Heerlijke sapjes en smoothies in een handomdraai

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De Philips Viva Collection Blender is een toestel met een grote blenderkan van 1,5liter waarmee je in 1 keer een grote hoeveelheid sap kan persen. Je kan hiermee ook smoothies maken voor 7 personen tegelijkertijd. Je hebt keuze uit 8 snelheden waardoor je jouw sap of smoothie zo glad kan maken als je zelf wil. Een groot voordeel bovendien is dat je na gebruik alle onderdelen kan afwassen in de vaatwasmachine. Een nadeel is dat je enkel koude sappen kan bereiden in de kan omdat die niet hittebestendig is en omdat de kan gemaakt is uit glas weegt die ook wel behoorlijk zwaar. Maar ik kan zonder twijfel het product aanraden omdat de voordelen hier zeker opwegen tegen de nadelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gijsemans 30-04-2019

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Mijn milkshakes zijn echt romig en smeuig.
Fruitsappen zonder stukjes,echt lekker [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Halis 30-04-2019

Uitstekende blender!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De blender werkt zeer goed en snel door de 6 messen. Zeker als je de prijs/kwaliteit bekijkt is dit product het zeker waard om te kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Kwaliteit

LaraVDV 25-04-2019

Krachtige blender om snel en gezond te leven

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik gebruik de blender nu een drietal weken en ik ben verkocht! Een handige en krachtige blender die gemakkelijk al het nodige vermaalt. Zeer handig vind ik dat het een glazen kom heeft, dit is makkelijk af te wassen. Deze blender zorgt ervoor dat ik gezond kan leven (smoothies en dergelijke als ontbijt) en toch snel klaar ben! Ik maak meerdere porties en vries deze dan in of plaats ze in de koelkast. Zo kan ik er meerdere keren van genieten. Een laatste positief puntje is het 'deksel'. Ik had helemaal geen last van spatjes!
Het enige wat me tegenvalt is de zwaarte van de kom. Het is soms lastig om deze lang vast te houden (bijvoorbeeld bij het afwassen).

Pluspunten

• krachtig
  • glazen kom
  • makkelijk af te wassen
  • snel
  • goede afsluiting

Minpunten

• Zwaar

Vandenbroucke 23-04-2019

krachtig en stevig product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Deze blender gebruik ik nu een aantal weken en wat mij vooral opvalt is hoe krachtig en stevig deze blender is. Ik heb deze vooral gebruikt voor smoothies en havermoutpannenkoekjes na de fitness of als ontbijt. Bevroren vruchten worden rap vermalen en de onderdelen zijn snel en makkelijk af te wassen, dus zo ben ik snel klaar. Daarnaast is het ook handig dat meteen grote hoeveelheden gemaakt kunnen worden. Het deksel sluit ook goed af, dus geen last van spatjes.

Pluspunten

• krachtig
  • stevig
  • makkelijk af te wassen

Minpunten

• zware beker

Anoniem 23-04-2019

Handig in gebruik

De Filips blender
Is een top product werkt uitstekend
En handig in gebruik
En je hebt u dagelijkse vitamine in een mum van tijd in genomen
Met plezier.
Bedankt Filips [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anna 23-04-2019

Super lekkere smoothies :)

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Beste blender welke ik had ooit.
Lekkere smoothies elke dag. Super handig om babyvoeding te maken. Gemakkelijk om schoen te maken.
Perfect!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SUSU 10-04-2019

zo jammer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Maandag kocht ik een en heb al twee dagen geprobeerd om een smoothie te maken met banaan, kiwi, appel... EN? het lukt hem NIET
draait als een gek maar er gebeurt niets
sap toegevoegd en geen beterschap

BarbaravG 21-03-2019

Slecht apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Vandaag gekocht om o.a. Fruit smooties te maken en daar ging het al gelijk mis. Stukjes appel worden nul komma nul fijn gemaakt. Heb nu alweer spijt van mijn aankoop want de low budget blender van mijn dochter die ze In een low budget winkel heeft gekocht heeft daar totaal geen moeite mee.