Philips Viva Collection HR3555 - Reviews

Inhoud mengbeker
2 liter
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Mrln132 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte blender!

Enkele dagen in bezit. Voldoet aan de verwachting! Mooie en krachtige blender, geen enkel probleem met ijsblokjes kortom een hele fijne machine. Kan en messen kunnen gewoon in de vaatwasser!

Pluspunten

• Krachtig
  • Glazen kan
  • Kan in de vaatwasser

madzie 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Powerful blender

The Phillips viva blender is very powerful. I have used it for blending many different things. I have successfully prepared favourite smoothies with along with dry almonds, flax seeds and chia seeds, and everything was blended perfectly. At the same time I used it to grind linsen pre-soaked in water for Indian recipes. It was also ground quite perfectly. In terms of performance, I'm very satisfied with the blender. It delivers more than it promises. Unfortunately, the glass jug is a bit heavy. However, the advantage is that it also makes it healthier and easy to clean. If I have to select a model again, I would probably buy an equivalent model with an additional plastic jug.

Pluspunten

• Powerful
  • Convenient

Minpunten

• Heavy

Arlette 29-07-2017

Geruisloze en krachtige blender

Super blender! Wordt bijna dagelijks gebruikt in huis. Het is een mooi design, is geruisloos en ook nog een krachtig. Ideaal voor het maken van smoothies, maar ook ijsblokjes fijn krijgen is geen probleem. Heb deze blender cadeau gegeven waarna ik het apparaat ook zelf heb gekocht. Zeker een aanrader dus en super service via FonQ.nl!

Wauw 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ziet er prachtig uit en werkt uitstekend!!!

De prijs is perfect...en de blender ziet er mooi uit.... Werkt heel goed en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Mooi

C. de Jong 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design en krachtig

Blender heeft een mooi design! Daarnaast is hij erg krachtig! Ideaal om je heerlijke smoothies mee te maken.

• Krachtig

Minpunten

• Zware kan
  • Groot model

Jolanda Snel 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden over blender

De blender doet wat deze moet doen, en hij doet het snel en goed. De blender is overigens vrij compact en is makkelijk op te bergen.

Emilia 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Tevreden

Zeer goed product, voert zijn functie goed uit. Zeer goed en sterk blad, voldoende vermogen om harde vruchten te grinden en mousses te maken. Gladde aanpassing - super. Kunststofversterkte kruik is zeer lichtgewicht, makkelijk te wassen, stootvast. Voldoende capaciteit, zelfs voor grote hoeveelheid cocktail / soep, maar het werkelijke volume is 1,5 liter, alleen 2 liter als u net onder het deksel gaat gieten. Het is een beetje luid, maar niet meer dan elke andere mixer. Ik raad ten zeerste aan.

Pluspunten

• duurzaamheid
  • ontwerp

Minpunten

• Werkvolume

TomNijsen 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Degelijke en stevige blender, wankele motorblok

+ Zeer stevige glazen kom
+ 3 messen voor extra goede snijkracht

- Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok
- Zeer lawaaierig
- Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn

Pluspunten

• Zeer stevige glazen kom
  • 3 messen voor extra goede snijkracht

Minpunten

• Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn
  • Zeer lawaaierig
  • Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok

koekie1981 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Prima blender

In een handomdraai zijn er heerlijke shakes gemaakt. Erg fijn dat het apparaat helemaal uit elkaar kan en zo in de vaatwasser. Alles wordt erg fijn gemalen. Al met al een heel prettig apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

sofietielemans 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Mijn super viva blender

Ik heb mijn blender al voor bijna alles gebruikt! Puree, smoothie's, milkshakes en alles wat fijngemalen moet worden? Super gemakkelijk in gebruik en zeker ook om af te wassen. Onder warm water afspoelen en klaar. Zelfs het design is fantastische strak en simpel. Super blender. zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • mooi design
  • Gemakkelijk in gebruik

IlsePr 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Super fijne blende

Fijne blender, iets wat zware kan, makkelijk schoon te maken, met ijs crunch functie super handig voor smoothies en sauzen

Pluspunten

• Ijscrunchfuncte
  • Schoonmaken

Minpunten

• Zwaar

Elke 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Blij verrast

Blij verrast tot nu toe met de eerste test banaan-yogurt mix! De banaan was in een no-time gemixt tot een heerlijke smootie!
Dat wordt makkelijk lijnen met deze blender!

Blender123 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Super aankoop

Erg gebruiksvriendelijke blender, makkelijk te bedienen. Heb er al soep mee gemaakt en smoothies telkens met een goed resultaat. De 'pulse' knop voor ijsblokjes is ook erg handig. De blender is van glas wat het zwaarder maakt maar beter van kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig

Rehan Muhammad 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Best Blender

This is my first blender purchase and I am quite happy with it.
I like the sturdiness of this product with its aluminium body and glass jar.

The mix of fruits and start blending, in just couple of seconds you have the perfect smoothie.

Pluspunten

• Easy to wash
  • Sturdiness
  • Fast blending

Minpunten

• The suction pump in bottom can be more sticky.

Miranda 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Super Blender

Toen ik de philips viva blender ontving was ik nog een beetje sceptisch omdat ik dacht dat hij niks meer zou kunnen dan mijn staafmixer. Dit was helemaal niet waar! Ik ben verrast door de kracht van de blender en hij maakt mijn smoothies goed glad. Ook is de blender geschikt om soep in te maken, dit is erg handig. Ondertussen zou ik niet meer zonder deze viva blender willen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• groot

Deenie87 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en degelijke blender

Het is een mooie en degelijke blender. De kan is van glas, deze vind ik persoonlijk wel erg zwaar. Helaas past hij ook niet gemakkelijk in de koelkast.

Je kunt de mesjes er aan de onderkant uit draaien waardoor je alles goed schoon kunt maken. Alle onderdelen van de kan en de kan zelf mogen in de vaatwasser.

Ook zit er een aparte functie op om ijs(blokjes) fijn te malen, dit gaat heel goed en snel. Ook in de gewone blender standen maalt hij het ijs goed fijn. Je hebt de hoogste stand niet snel nodig! Over het geheel gezien ben ik zeer tevreden over deze blender.

Pluspunten

• Snelle blender functies
  • IJs crunch functie

Minpunten

• Zware kan
  • Kan past (moeilijk) in de koelkast

tygetje2812 02-06-2017 Product paar weken in bezit

goed hanteerbare en stille blender

Ik ben helemaal verkocht! De glazen pot is makkelijk schoon te maken, makkelijk te vergrendelen in de blender, het deksel is superhandig te verwijderen en last but not least, het geluid bij et blenden valt heel goed mee! Mijn vorige blender zorgde bijna voor geluidshinder bij mijn buren. Topproduct!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te reinigen
  • mooi design

Minpunten

• de bedieningsknop is wat hard om te draaien

bosrocks 02-06-2017 Product paar weken in bezit

Nooit verwacht dat ik zo van een blender zou kunnen houden!

Ik gebruik de blender nu zo'n drie weken en ik moet toegeven dat ik een beetje verliefd ben geworden op de blender. Het is zo makkelijk om heerlijke smoothies te maken. Zeker met de app van Philips zelfs genaamd "Healthy Drinks". Je doet 500gram bevroren fruit + 200ml koud water erin en gaan!! Nog nooit zo makkelijk en snel smoothies gemaakt.

Naast dat het echt een top blender is, is het design ook fraai en misstaat het zeker niet in onze keuken.

• Vermogen/Kracht
  • Snel
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Lawaai (algemeen min punt blenders)

MLO 01-06-2017 Product paar weken in bezit

Snel

Met deze blender is een milkshake of smoothie in slechts seconden klaar. Ook hardere ingrediënten als ijsblokjes of noten zijn in no time fijngemalen. Een heel groot pluspunt aan deze blender is dat je de onderkant er kan afnemen, zodat je alles grondig kan afwassen.

Pluspunten

• zeer snel
  • makkelijk in onderhoud

DaPremium 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig product

Top blender, knap design, verschillende snelheden, uiterst gebruiksvriendelijk, zeer makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• verschillende snelheden
  • gebruiksvriendelijkheid
  • design