Tefal Blender Blendforce glass 1.5 L, glazen kan Tripl'Ax + hakmolen & maler, Premium Zilver BL313A - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,75 liter

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Max Power 01-06-2017

Alleen geschikt voor wie van keukens schoonmaken houdt

Dit had een leuke blender kunnen zijn. Het bevat namelijk verschillende opties die op zich ook wel hun werk doen.

Helaas kampt deze blender met een enorme ontwerpfout. Dezelfde beweging om de kan los te koppelen van het onderstel, zorgt namelijk ook ervoor dat in de helft van alle gevallen de bodem wordt losgekoppeld van de kan. De gevolgen laten zich wel raden.

Alleen geschikt voor mensen die meer houden van keukens schoonmaken dan van smoothies drinken.

Aangezien ik elders op internet talloze vergelijkbare klachten heb gelezen, hoop ik dat Tefal hier lering uit trekt. Uit bovenstaande beschrijving moet i.i.g. wel duidelijk zijn hoe dit ontwerp eenvoudig te verbeteren is.

Pluspunten

• Verschillende opties

Minpunten

• Enorme ontwerpfout

Buurman 28-03-2017

Super blender met genoeg kracht

Blender doet precies wat je ervan verwacht. Laat niks onder in de kan liggen. (ook geen havermout) en voor een super prijs. Ook de 2 bijgeleverde malers zijn top! Uien snijden is niet meer nodig.

Pluspunten

• voldoende kracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen ijs crusher