De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Blender Blendforce glass 1.5 L, glazen kan Tripl'Ax + hakmolen & maler, Premium Zilver BL313A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter Smit 30-06-2018
Het onderste deel van de kan kan met een draaibeweging losgemaakt worden. Dit is heel handig bij het schoonmaken. ECHTER, de draairichting van het ontkoppelen is dezelfde als de draairichting van de motor. Hierdoor gebeurt het regelmatig dat het onderste deel ontkoppelt terwijl de blender draait. Alle vloeistof loop dan over de motor/aanrecht. Dit gebeurt vooral als er ijs in de blender zit omdat de krachten die erop staan dan groter zijn.
Op internet zijn meerdere reviews te vinden met de zelfde conclusie. Jammer dat Tefal het ontwerp niet aanpast....

Suzanne 28-12-2017

Gemakkelijke bediening

Nu ongeveer een jaar in gebruik. De blender is makkelijk te bedienen, genoeg power, goed afsluitbaar en blijft op zijn plaats staan. Snoer lang genoeg.
Fijn dat de kan van glas is, zo kan hij tegen warmte(de warme tomaten pureren voor de tomatensoep) neemt geen geur aan, gemakkelijk schoon te maken.( na yoghurt met bananen te hebben geblenderd)
Mooie uitstraling/ kleur.
Zeker aan te raden, goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Mooi product van Tefal.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Pulsknop met twee standen
  • Prijs
  • Vormgeving

Minpunten

• Kan geen minpunt bedenken

Max Power 01-06-2017

Alleen geschikt voor wie van keukens schoonmaken houdt

Dit had een leuke blender kunnen zijn. Het bevat namelijk verschillende opties die op zich ook wel hun werk doen.

Helaas kampt deze blender met een enorme ontwerpfout. Dezelfde beweging om de kan los te koppelen van het onderstel, zorgt namelijk ook ervoor dat in de helft van alle gevallen de bodem wordt losgekoppeld van de kan. De gevolgen laten zich wel raden.

Alleen geschikt voor mensen die meer houden van keukens schoonmaken dan van smoothies drinken.

Aangezien ik elders op internet talloze vergelijkbare klachten heb gelezen, hoop ik dat Tefal hier lering uit trekt. Uit bovenstaande beschrijving moet i.i.g. wel duidelijk zijn hoe dit ontwerp eenvoudig te verbeteren is.

Pluspunten

• Verschillende opties

Minpunten

• Enorme ontwerpfout

Buurman 28-03-2017

Super blender met genoeg kracht

Blender doet precies wat je ervan verwacht. Laat niks onder in de kan liggen. (ook geen havermout) en voor een super prijs. Ook de 2 bijgeleverde malers zijn top! Uien snijden is niet meer nodig.

Pluspunten

• voldoende kracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen ijs crusher