Vitamix tnc 5200 blender zwart - Reviews

Blenderen 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

De Vitamix werkt prima, het geluid valt erg mee en het schoonmaken gaat supersnel; een beetje water in de beker, drupje afwasmiddel toevoegen, aanzetten en schoon! Erg tevreden met deze aankoop.

Blenderen 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

De Vitamix werkt prima, het geproduceerde geluid valt erg mee en het gemak van het schoonmaken van de blender is een absoluut pluspunt: een beetje water in de beker, klein drupje afwasmiddel erbij, aanzetten en schoon!

pitambersinghv 01-04-2015 Product paar weken in bezit

De Vitamix blender is een voortreffelijke uitvinding voor de doeleinden waar ik dit apparaat voor wil gebruiken. Ik eet veel raw-food en maak raw-foodtaarten, waarbij ik producten gebruik die absoluut niet nat gemengd moeten worden, maar droog. In de mengkom met dry-blades zal dat gegarandeerd lukken. Ik hoef eindelijk niet meer handmatig te mengen.
Een geweldige uitkomst!

Kia.aviel 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

De Vitamix is de beste blender waar ik ervaring mee heb. Het is makkelijk te bedienen. De vormgeving is strak, zonder tierlantijntjes (wel wat groot).
De hoeveelheid geluid die het produceert valt ook mee. Ik ben er blij mee. Hij is wel wat duur, maar iedere euro waard!

Raytegoed123 09-12-2014 Product kwartaal in bezit

Blender werkt tot nu toe super, apparaat hakt met gemak ijsklontjes en fruit tot smoothies. Verder voelt hij onverwoestbaar en hopen dat dat zo blijft