Dyson AM05

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AM05 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

JM 21-07-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Dyson AM05

Dyson luchtreiniger werkt echt prima en de koele luchtstroom is een verademing geen wervelende stof meer, heb voor de nieuwste 2018 versie gekozen wel duur maar is het zeker waard.
Wou dat ik hem eerder gekocht had, ook overweeg ik een tweede.

John Bouts 27-07-2017

Dyson cooler AM05

Geschreven voor: Dyson AM05

Dit apparaat ging naar 4 weken al kapot.
Ik zou dit apparaat zeker niet kopen, kreeg als antwoord dat het een gebruikersfout zou zijn.
Raar antwoord want er zitten maar een paar knoppen op.

Officiele reactie van Dyson 28-07-2017

Beste heer Bouts,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken over deze vervelende situatie. Erg vervelend dat er een defect in uw AM05 zit. Uw toestel staat helaas bij een dealer van ons. Mocht u in de toekomst nogmaals een probleem ervaren bij het gebruik van uw AM05 dan hoop dat u zich direct tot Dyson richt dan proberen wij u zo snel mogelijk te helpen.

Groeten

Michael 22-06-2017

Prijs te hoog, koel niet echt

Geschreven voor: Dyson AM05

Moderne vormgeving, andere Ventilatoren in prijs lager dan Dyson of geeft dezelfde luchtstroom.
Ik beveel dit product niet aan ivm hoge prijs en te laag koelend vermogen.

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Plaats versparing tegenover andere ventilators
  • Licht van gewicht
  • makkelijk transportabel

Minpunten

• Koeld niet echt goed
  • Geluid loud
  • Te hoge prijs
  • Korte stroomkabel

Officiele reactie van Dyson 23-06-2017

Hallo Michael,

Dankuwel voor uw review. Onze AM05 is een verwarmende ventilator. Hij verkoelt door de lucht te bewegen, wat de gevoelstemperatuur doet dalen, omdat alle lucht ook verwarmd moet kunnen worden is de luchtstroom van een AM05 iets kleiner dan van een AM06 bijvoorbeeld. Ik ben het niet helemaal met u eens dat de luchtstroom van een Dyson gelijk is aan die van andere ventilatoren. De luchtstroom van een Dyson wordt niet doorbroken door bladen en is daardoor prettiger en geeft minder turbulentie. Via de link hieronder een kleine uitleg.

Vriendelijke groeten,

Lieske 05-02-2017

Dyson hot+cool

Geschreven voor: Dyson AM05

Wij hebben de Dyson ca 2 jaar geleden aangekocht en slechts een tweetal keren gebruikt hij maakt teveel herrie zodat het erg storend is terwijl er word beweerd in de reclame dat hij geruisloos zou zijn we moeten zelfs de tv harder zetten als de dyson aan staat slechte aankoop en dat voor veel geld

Officiele reactie van Dyson 06-02-2017

Beste Lieske,

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over het geluidsniveau van uw AM05. Dit zou niet zo storend mogen zijn, het toestel zou pas een waarnemend geluid mogen produceren vanaf stand 4. U neemt best contact op met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE).

Rebekka 24-11-2016

Gewoon fijner!

Geschreven voor: Dyson AM05

Ik gebruik het apparaat vooral voor de schone lucht in huis. En ik moet zeggen, het voelt gewoon fijner in huis.
Fijne extra is natuurlijk dat ie gericht ook warmte of kou kan blazen! Nu we de koude dagen in gaan is dat erg welkom :)

Pluspunten

• Fijne lucht in huis
  • Snel warm of juist koud in huis
  • Stil

Minpunten

• De stekker mag niet in een verlengsnoer

Germaine 29-04-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Dyson AM05

Gekocht om slaapkamer te koelen, doet het fantastisch. Gebruik hem ook om te verwarmen. Mooi design is een prettige bijkomstigheid. Ben er erg blij mee.

EPvA 04-07-2015
Geschreven voor: Dyson AM05

Sinds twee jaar hebben we deze mooi vormgegeven Dyson in huis. Het grootste nadeel vinden wij de enorme herrie die het apparaat maakt. Ook de blaaskracht om verkoeling te krijgen valt wat tegen. Onze goedkope staande ventilator doet het wat dat betreft beter en veel stiller. We hadden hem voornamelijk gekocht voor de slaapkamer voor warme zomernachten maar daarvoor maakt hij veel te veel lawaai. Het opwarmen van koude ruimten gaat prima.
Voor deze prijs hadden we wel wat beters verwacht. Wij begrijpen niet dat andere gebruikers daar geen last van hebben. Gelukkig zijn de nieuwere apparaten wat stiller gemaakt hebben we gelezen. Dat was ook echt wel nodig. Al met al hebben we spijt van deze dure aanschaf.