Foscam FI9816P zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Foscam FI9816P zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Richard Luijsterburg 30-09-2020

Fijne IP camera

Geschreven voor: Foscam FI9816P zwart

Goede camera ik bestuur hem via een VMS via het ONVIF protocol werkt goed. Plug and play en geen verplichte app met een online account om hem te configureren.

Pluspunten

• Werkt met ONVIF protocol
  • IR geeft helder beeld

Minpunten

• PTZ reageerd een beetje traag op ONVIF

Jan 17-03-2019

Niet duur mooi beeld

Geschreven voor: Foscam FI9816P wit

Ik vind het een goede camera voor die prijs.
Maar heb deze nu twee jaar en het beeld schokt en na een jaar was ik het gratis terug zien van de beelden kwijt. Toen ik belde met foscam zeiden ze dan moet je maar een sd kaart kopen maar dat is helaas ook geen succes beelden laden maar één keer en wil je dan naar beeld beweging 2 dan laad hij niet.
Dus Foscam doe daar dan wat aan of is dit juist de bedoeling. Zodat je een abonnement moet nemen had ook al een tweede foscam gekocht maar nu natuurlijk wel beetje spijt nu netgear wel gratis is voor 7 dagen.
Dus daar ga ik nu voor.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Prijs

Minpunten

• Abonnement na één jaar
  • Schokkend beeld na twee jaar
  • SD kaart werkt niet zo mooi als word voorgedaan

Anja 23-03-2018

Uitstekende beveiligingscamera

Geschreven voor: Foscam FI9816P wit

Snel geïnstalleerd met app. Goed beeld, ook 's nachts. En heb hem niet eens op de hoogste kwaliteit staan. Alarmering werkt goed.

Pluspunten

• Snelle installatie via app
  • goed beeld, ook met infrarood

Minpunten

• Jammer dat er geen tijdsschema in te stellen is.

Ruud 17-08-2018

Hallo Anja heeft de camera een vaste opstelling of draait hij ook heen en weer? Ik heb nu een Alecto echter deze trekt mijn handy binnen 3 uur leeg?Of neem je allleen op de mini SD card op.

AB-Foto 18-08-2018

Hallo Ruud, De camera gaat niet automatisch heen en weer, maar is wel makkelijk te bedienen met de app. Ik neem op de SD card op en kijk regelmatig met de app. Heb de app niet continue aanstaan. De bewegingsmelder werkt wel goed, laatst had ik problemen met een vlieg :).

Pascha 28-11-2016

Mooie camera met heel mooi beeld

Geschreven voor: Foscam FI9816P wit

Prachtige compacte bewakingscamera. Snel en eenvoudig geinstalleerd met behulp van de Foscam app. Prachtig helder beeld en een grappige form. Net een klein wit hondje in de vensterbank. Zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Snelle en makkelijke installatie
  • Helder en scherp beeld