Foscam FI9816P - Reviews

Digitale zoom
6 x
Nachtvisie

Pascha 28-11-2016

Mooie camera met heel mooi beeld

Prachtige compacte bewakingscamera. Snel en eenvoudig geinstalleerd met behulp van de Foscam app. Prachtig helder beeld en een grappige form. Net een klein wit hondje in de vensterbank. Zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Snelle en makkelijke installatie
  • Helder en scherp beeld
Geschreven voor: Foscam FI9816P

Anja 23-03-2018

Uitstekende beveiligingscamera

Snel geïnstalleerd met app. Goed beeld, ook 's nachts. En heb hem niet eens op de hoogste kwaliteit staan. Alarmering werkt goed.

Pluspunten

• Snelle installatie via app
  • goed beeld, ook met infrarood

Minpunten

• Jammer dat er geen tijdsschema in te stellen is.
Geschreven voor: Foscam FI9816P

Ruud 17-08-2018

Hallo Anja heeft de camera een vaste opstelling of draait hij ook heen en weer? Ik heb nu een Alecto echter deze trekt mijn handy binnen 3 uur leeg?Of neem je allleen op de mini SD card op.

AB-Foto 18-08-2018

Hallo Ruud, De camera gaat niet automatisch heen en weer, maar is wel makkelijk te bedienen met de app. Ik neem op de SD card op en kijk regelmatig met de app. Heb de app niet continue aanstaan. De bewegingsmelder werkt wel goed, laatst had ik problemen met een vlieg :).