Alecto DVM-190 - Reviews

wit

8,1

Magdalena 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Nice camera,long lasting battery

Really nice camera, we like everything about it. Everything works perfectly, good connection, nice display, easy manual and perfect view of our sleeping baby !

Pluspunten

• Big display
  • Easy manual

Anne 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader!

Zeer tevreden over het bereik van de babyfoon.Zeer gebruiksvriendelijk,stoort niet.Terugspreekfunctie is erg prettig en ook de weergave van de temperatuur.

Pluspunten

• Bereik
  • Beeld
  • Terugspreekfunctie

eitje 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Beste kraamcadeau ooit

Deze babyfoon hebben we gekregen direct na de bevalling. Onze kleine slaapt in haar eigen kamer in een heel goed geisoleerd huis. We slapen beide erg vast. Doordat het beeldscherm aan gaat en het geluid goed hard in te stellen is worden we beide wakker. Ik neem 's avonds de babyfoon mee naar boven en daar staat ie op accu. Hij gaat ongeveer 8 uur mee zolang de kleine een beetje rustig is. De gevoeligheid van de microfoon is ook prima. Je hoort het als de kleine een keer flink hoest, maar gewoon de kleine kreetjes reageert ie niet op. pas bij een bepaalde hoeveelheid geluid of langere tijd geluid gaat het beeld en het geluid aan voor een paar seconden. Dus je word niet van elke zucht van je kleintje wakker.
Al met al het meest geweldige kraamcadeau ooit. Lekker slapen en weten dat je toch wel wakker word en direct wakker zodra dat nodig is.

Pluspunten

• accu duur
  • instelbare gevoeligheid
  • instelbare volume

Minpunten

• nog niet ontdekt

Roersen 26-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne babyfoon

Wij vinden deze babyfoon erg fijn in alle opzichten. makkelijk te bedienen en duidelijk beeld en geluid. Alleen wordt het beeld en geluid soms schokkerig zonder aanleiding.

Maurice 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Slechte kwaliteit

5,4
Ik heb dit product besteld, en na 1 week werkten de slaapliedjes al niet meer en 2 dagen later laadde de accu niet meer op. Omgeruild voor een nieuwe, en meteen na aanzetten deed de microfoon van de babyunit al raar. (Maakte een heel hard geluid over de ontvanger), 3 dagen later stopte de microfoon helemaal met werken. Ik had geen zin om een 3e uit te proberen en heb mijn geld teruggevraagd. Ben dus zeer ontevreden over de kwaliteit.

Kennovonhenno 22-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Degelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Wij hebben eerst 2 modellen gehad van de concullega's Luvion. Deze zijn beide binnen anderhalve maand stuk gegaan: de ene keer technisch, de andere keer viel het 'topmodel' mechanisch gewoon uit elkaar. Daar waren wij klaar mee.

Wij kwamen toen uit bij dit model. Het is voor ons belangrijk dat de slaapstand goed functioneerd en het beeld goed is. Daarnaast viel bij dit model gelijk op hoe 'zwaar' dit model is. Niet het gevoel dat dit goedkoop plastic is of van goedkope materialen in elkaar is gezet. Dat hadden wij bij de andere modellen wel. Daarnaast gaat de batterij enorm lang mee. Zeker 5-6 uur met beeld en slaapstand aan.

Kortom: wij raden dit product zeer aan!

de Gier 22-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima babyfoon

Wij zijn erg blij met deze babyfoon. Prima geluidskwaliteit en hij is makkelijk te bedienen. Ook heeft deze babyfoon genoeg mogelijkheden. Enige minpuntje is dat de batterij erg snel opraakt als het beeld lang aanstaat.

Carola 11-06-2016 Product paar weken in bezit

Alecto babyfoon

Fijne babyfoon. Ik vind dat er wel 1 nadeel is. Als we 's nachts op bed liggen en we even willen kijken hoe het gaat met de baby en je beeld wilt hebben dan kun je op een knop drukken voor beeld. Het beeld springt dan alleen zo snel weer op zwart dat het eigenlijk net te kort is en dat is nergens in te stellen dat dat langer duurt.

sma 25-05-2016 Product kwartaal in bezit

Ervaring met DVM-190

4,8
Na 2 maanden gebruik moet ik deze babyfoon al terugzenden omdat hij, terwijl de babyfoonouderunit aan de stroom ligt zegt accuduur laag, hij piept een paar keer en valt uit. Buiten dat valt hij ook soms zonder signaal uit, waardoor hij niet betrouwbaar is en we ondanks de kostbare investering nog met de deuren open slapen.

Miranda 21-05-2016 Product half jaar in bezit

slecht apparaat.

2,8
Wij hebben deze, maar ik vind het een heeeeeel slecht ding. In de badkamer en buiten heeft hij geen bereik(we hebben maar een klein huis) De batterij gaat maar kort mee, dus moet je hem vaak halverwege de nacht aan de lader leggen. Direct aan het begin van de nacht aan de lader leggen helpt ook niet, want als hij vol is gaat hij piepen en vervolgens uit. Als ik dus 's nachts niet wordt gewekt door mijn zoontje dan is het wel door dit stomme ding. Ik vind het echt de miskoop van deze zwangerschap!!!!

Marvweerden 24-04-2016 Product kwartaal in bezit

Goede service

Nadat wij een set hebben aangeschaft ging het oplaad systeem stuk, ik mail sturen en al snel ontvingen we een nieuwe adapter. Maar dit was het probleem niet bleek toen. MAil gestuurd, reactie was: stuur alles maar retour en dan bekijken we het.
We hebben een compleet nieuwe set ontvangen, nu hopen dat de set langer volhoud dat de eerste. Maar de service was tot nu toe goed.

Carola 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende babyfoon

Gemakkelijk in te stellen, je kan de kleine goed zien.
Ik heb hem op een statief staan maar er zit ook een beugel bij om hem op te hangen.
Ik had het fijn gevonden als het bereik iets groter zou zijn.
Maar hij voldoet verder uitstekend

Ines 20-04-2016 Product half jaar in bezit

Heel tevreden!

9,4
Wij zijn heel tevreden over deze babyfoon.
Wel is het de eerste die we ooit kochten, dus we kunnen niet vergelijken.

Hij is gemakkelijk in gebruik, heeft duideljk beeld, goed bereik, degelijk geluid,...
Kortom doet hij alles wat hij moet doen.

Het enige minpuntje is dat je de camera maar beperkt naar beneden kan richten.
Hierdoor is de plaatsing ervan, om goed beeld te krijgen, toch even zoeken.

Maar eens geplaatst is alles dik in orde!

Jos 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne Babyfoon

9,4
Deze DVM-190 is een super babyfoon. Plug and play.
Geluid is niets op aan te merken. Als je alle sop het maximale zet dan kan je inderdaad misschien iets extra's horen. Dit is totaal niet nodig. Beeldkwaliteit is ook perfect. Blij dat we hem hebben.

wesley 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto DVM-190

De camera werkt perfect. is makkelijk te bedienen vanaf het basisstation.
beeld is duidelijk en helder, alleen het geluid vind ik iets minder als het op gevoelig staat ingesteld.
het bereik is ook iets minder dan gedacht, maar veroorzaakt geen probleem.
het is gewoon een top ding. wij hopen er nog lang gebruik van te mogen maken. nadat onze zoon het niet meer nodig heeft, gaan wij hem uitbreiden met nog meer camera's en dan in en om het huis gebruiken.

Christine 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden over de Alecto DVM-190!

Voordelen:
Mooi design, goed beeld ook in het donker, makkelijk in gebruik, goede terugspreekfunctie, groot bereik draaien camera.

Kleine nadelen:
Bevestiging toch even puzzelen met stroomdraad en de juiste stand.
Geluid heeft kleine vertraging, waardoor er een soort van echo effect ontstaat tussen live en bayfoon.
Lichte ruis bij geluidgevoeligheid op hoogste stand.

chaquemain 12-03-2016 Product paar weken in bezit

Beste keuze als je geen mobiel wil gebruiken

Onder de babycamera's die geen mogelijkheid bieden om online je kleine te zien, is dit een van de beste.

Ik heb verschillende camera's in winkels vergeleken, maar deze komt er het beste uit qua degelijkheid en aantal functies.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken naast het ontbreken van Wifi connectie is dat de camera niet zo ver te draaien is als ik hoopte. Het is lastig gebleken om deze zo te monteren dat de camera het hele babybed ziet, daarvoor moet de camera ook tamelijk ver (minimaal een meter) van het bed geplaatst worden). Ook de thermometer geeft constant 1 graad hoger aan dan de werkelijke temperatuur. Jammer.

Verder alleen maar plezier van dit apparaat. Spraak- en muziekfunctie werkt goed, geluid tamelijk helder. Makkelijk in opzetten en gebruik.

Petra 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

Qua bediening een fijne babyfoon. Ook makkelijk dat er een ophangsysteem voor de camera bij zit om tegen de muur te bevestigen.
Duidelijk beeld en makkelijk in te stellen.
Helaas is hij alleen al na ongeveer 3 uur leeg als deze niet in het stopcontact zit en je het beeld continu aan hebt staan.
Als je qua geluid een continue verbinding hebt, hoor je een continue ruis wat ik persoonlijk nogal storend vind.
Maar hij is ook in te stellen dat het geluid pas aan springt als hij geluid oppikt.
Als je de ademhaling goed wil kunnen horen van je kind via de babyfoon zou ik deze vanwege de ruis willen afraden.
Verder over het algemeen een fijn ding.

Monique 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in de bediening eigenlijk heb je helemaal geen gebruiksaanwijzing nodig om dit produkt te instaleren fijn is ook dat je de temperatuur van de kamer in de gaten kunt houden
De camera kun je draaien dus als het kindje omdraaide is het heel. Makkelijk om het toch goed in de gaten te houden

Tamara 22-02-2016 Product half jaar in bezit

Het is een fijn product, je kan je kleintje goed in de gaten houden, het geluid is een paar seconde later maar is verder wel heel duidelijk. Past mooi bij ons interieur.