Alecto DVM-190 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-190 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Linda Peekstok 09-04-2019

Duidelijk beeld helaas valt het geluid weg

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Wij hebben deze babyfoon nu 8 maanden in gebruik. Sinds 2 maanden ook voor in de nacht omdat onze dochter toen op haar eigen kamer is gaan slapen. Helaas valt het geluid ergens in de nacht weg waardoor ik niet wakker wordt in de ochtend als mijn dochter wakker is geworden. Als je de camera dan beweegt is het geluid terug. Nu moeten we met alle deuren open slapen wat weer een uitdaging is met onze mauwende kat.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Fijn dat je de camera op afstand kan bewegen

Minpunten

• Heel vaak de melding geen bereik
  • Geluid valt midden in de nacht weg

Bianca 29-01-2019

Slechte babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Snap niet dat deze babyfoon nog verkocht word of hij moet verbeterd zijn. 3 jaar geleden aangeschaft. Onze baby was geen slaper overdag.. En toen hij in zijn wiegje lag te slapen (met een handdoek aan de kopse kant zo dat hij met zijn hoofdje niet tegen de speilen aan kwam. )Het wel heel lang stil bleef voor mijn gevoel schakelde ik de babyfoon aan om te kijken op het beeldscherm.. Wat ik toen zag was een baby die ontzettend in paniek was met een handdoek over zijn hoofd. Is gelukkig allemaal goed afgelopen maar hij had net zo goed kunnen stikken op dat moment, ook omdat de babyfoon niet aansloeg. Daarna een nieuwe ontvangen en ook deze had het zelfde probleem en vertrouwen was weg. Gelukkig na een aantal keren bellen de dvm200 ontvangen deze werkt tot heden naar behoren gelukkig.

Officiele reactie van Hesdo 30-01-2019

Beste Bianca,

Wat vervelend dat dit gebeurd is met een van onze babyfoons, wij schrikken hier ook van.

Wij zijn blij om te horen dat je bent geholpen met een DVM-200 en dat je hier tevreden over bent.
Bedankt voor je vertrouwens in ons.

Wij nemen jouw mening en ervaring heel serieus en hebben je review doorgezet naar onze ontwikkeling afdeling, zodat dit kan worden meegenomen in de verbetering van onze producten.

Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Alecto en als je verder nog vragen hebt mag je altijd contact opnemen met ons.

Rutger

- 28-09-2017

Alecto DVM-190

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

We hebben deze babyfoon cadeau gekregen en we zijn zeer blij met de diverse mogelijkheden en het gebruikersgemak ervan.

Pluspunten

• Groot en duidelijk beeldscherm
  • Makkelijk in te stellen en te bedienen

Minpunten

• Tijdens afspelen slaapliedje, piept babyfoon.

A. van Dalen 31-08-2017

Uitstekende Babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Uitstekende babyfoon met veel mogelijkheden en werkt super makkelijk. Het aansluiten van een extra camera is een fluitje van een cent

Leen 15-06-2017

Heel duidelijk scherm

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Heel tevreden van deze aankoop. Heel duidelijk scherm waarop de ademhaling van de baby goed te zien is en je kan heel gedetailleerd inzomen. Reageert bij het minste geluid. Ook de mogelijk tot terugspreken en de slaapliedjes zijn goed meegenomen.

Pluspunten

• scherm - inzoomfunctie
  • slaapliedjes

cram 10-06-2017

prima babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Wij vinden dit een prima toestel.De beeldkwaliteit is zeer goed.Overdag in kleur,'s nachts uiteraard zwart wit.
Wij zetten de monitor wel af, en kijken enkel 's morgens of onze zoon nog slaapt of wakker is.Dus de batterij voldoet voor ons.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • draaibaarheid (dus besturing)

wesley 23-05-2017

slecht geluid

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Ik heb ook de electo dvm190 het apparaat is ongeveer 6 maanden oud maar het geluid doet het opeens heel vaak niet dan huilt mij dochtertje en dan hoor ik geen geluid
Echt een zware miskoop

Minpunten

• heel vaak storingen
  • geluid valt vaak weg
  • nachtbeeld is heel onduidelijk

Pauline 14-05-2017

Mooi scherm

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Mooi scherm en beeld. Bereik valt buitenshuis iets tegen als er veel staal in de omgeving is. Bereik valt op grotere afstand weg als je de ouder unit teveel beweegt.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Samantha 05-04-2017

Alecto babyfoon, Goed kwaliteit scherm, en goede accuduur

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Deze is vergelijkbaar met mijn oude babyfoon van Luvion. Ik ben erg te spreken over deze babyfoon van Alecto. Goed kwaliteit scherm, en goede accuduur. Ook het geluid is van goed kwaliteit. Een extra camera unit erbij, erg handig want er was een 2e kindje op komst. De prijs was (met het verschil van 1 extra camera unit), hetzelfde. Erg tevreden over dit product tot nu toe. Ik beveel dus dit product aan.

Pluspunten

• Goed kwaliteit scherm
  • Goede accuduur

Minpunten

• Soms vertraagd geluid, wel goed kwaliteit geluid

Lin86 04-04-2017

Degelijke babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Voor het eerst een video babyfoon, kwaliteit van scherm is goed. Omschakeling van infrarood naar gewoon beeld gaat ook snel.
Duidelijke terugspreek functie.
Het bereik buitenshuis is helaas niet zoals we gehoopt hadden, maar dat gaf de verkoper al aan.

Pluspunten

• Goed werkend scherm
  • Terugspreek functie prima

Minpunten

• Bereik buitenshuis

Smeetje 22-03-2017

Fijne babyfoon vanwege meerdere camera's aan te sluiten

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Wij hebben deze babyfoon aangeschaft vanwege de mogelijkheid om een 2de camera aan te sluiten.
Nu we een tweede zoon hebben, is het gemak van 1 ouderunit met 2 baby units ideaal

Familie Homan 09-03-2017

Zeer goede babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Aangeschaft voor ons tweede kindje zodat we beide kinderen op 1 unit in de gaten kunnen houden. De switch verloopt uiterst soepel om de 5 sec wisselt heg beeld van de 1 naar de andere camera. Geluid is helder beeldkwaliteit is zowel overdag als snachts perfect. Echt een aanrader

Pluspunten

• Switch tussen twee camera's zeer soepel
  • Beel en geluid kwaliteit zeer goed
  • Bereik meer dan voldoende

Ruud 12-02-2017

Top product.

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Echt waar voor je geld, goed scherm, goed geluid. Precies wat ik ervan verwachte, als ik opnieuw moest kiezen zou ik gelijk dezelfde keuze maken.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede accu duur

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Daan 02-01-2017

Helder beeld

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Prima babyfoon, helder beeld, goed geluid, accuduur prima.
Wel af en toe storing op de Wi-Fi.
Babyunit is helaas niet voorzien voor het instellen van muziekjes.

Pluspunten

• Beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Storing Wi-Fi
  • Babyunit muziek-knopje

Goede kwaliteit 02-01-2017

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Goede beeldkwaliteit en geluid. Fijne slaapliedjes erop. Batterij gaat lang mee. Goede ontvangst door het hele huis

Sienna 09-12-2016

Fijne camera

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Fijn in gebruik, duidelijk beeld op het beeldscherm. Ook het bereik is prima. Makkelijk neer te zetten of op te hangen.

Pluspunten

• Goede camera
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Gaat snel op standby

M. Pouwer 04-12-2016

Prima babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Wij vinden het een prima babyfoon, lekker compact en voorzien van de functies die we graag wilden hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Praktische functies

Nadia 30-11-2016

Duideljk scherm

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Fijne babyfoon, duidelijk beeld en makkelijk in gebruik.
Geeft helaas wel vaker "geen bereik" aan dat is jammer.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Makkelijk ongebruik

Minpunten

• Korte afstand bereik

Wijbosch 25-11-2016

Prima beeld/geluid. Verbinding instabiel, accu niet super

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Nadat we de voorganger (DVM-70) een aantal jaar in gebruik hebben gehad hadden we ons oog op deze babyfoon. Enige wat deze extra kan is een draaibare camera en iets beter beeld. Verder komen er alleen maar nadelen om de hoek kijken. De accu gaat nog geen nacht mee, als deze leeg is, begint hij keihard te piepen waar je wakker van wordt. Dus; we zetten hem snachts maar uit. Ook wanneer je hem snachts aan de lader hebt en hij is vol begint hij te piepen, valt uit, moet dan opnieuw worden aangezet. Vreemd gedrag dus, wat bij de voorganger niet voor kwam. Wat betreft bereik en stabiliteit van de verbinding; deze is ook niet zo goed als zijn voorganger, maar voor ons acceptabel. Al met al is het vreemd dat er zo weinig functionaliteit is bijgekomen en wel een hoop meer ongemakken aan zitten. Als je met deze ongemakken leert omgaan is het een prima ding, vandaar een 7.

Pluspunten

• Prima camera, night vision
  • draaibare camera
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• matige accuduur
  • instabiele verbinding
  • vreemd gedrag met laden

Suzanne 26-10-2016

Prettig in gebruik en duidelijk beeld

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Ik vind de Alecto DVM-190 prettig in gebruik. Het beeld is duidelijk en de zoom functie vind ik handig wanneer de babyfoon wat verder weg staat. Zo kun je je kindje toch dichterbij zien, zonder naar boven te hoeven gaan. Tevens is de camera te draaien via de ouderunit, wat ik een pluspunt vindt.

Op dit moment heb ik geen minpunten.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Temperatuurweergave
  • Draaibare camera

Magdalena 11-09-2016

Nice camera,long lasting battery

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Really nice camera, we like everything about it. Everything works perfectly, good connection, nice display, easy manual and perfect view of our sleeping baby !

Pluspunten

• Big display
  • Easy manual

Anne 17-08-2016

Aanrader!

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Zeer tevreden over het bereik van de babyfoon.Zeer gebruiksvriendelijk,stoort niet.Terugspreekfunctie is erg prettig en ook de weergave van de temperatuur.

Pluspunten

• Bereik
  • Beeld
  • Terugspreekfunctie

eitje 11-08-2016

Beste kraamcadeau ooit

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Deze babyfoon hebben we gekregen direct na de bevalling. Onze kleine slaapt in haar eigen kamer in een heel goed geisoleerd huis. We slapen beide erg vast. Doordat het beeldscherm aan gaat en het geluid goed hard in te stellen is worden we beide wakker. Ik neem 's avonds de babyfoon mee naar boven en daar staat ie op accu. Hij gaat ongeveer 8 uur mee zolang de kleine een beetje rustig is. De gevoeligheid van de microfoon is ook prima. Je hoort het als de kleine een keer flink hoest, maar gewoon de kleine kreetjes reageert ie niet op. pas bij een bepaalde hoeveelheid geluid of langere tijd geluid gaat het beeld en het geluid aan voor een paar seconden. Dus je word niet van elke zucht van je kleintje wakker.
Al met al het meest geweldige kraamcadeau ooit. Lekker slapen en weten dat je toch wel wakker word en direct wakker zodra dat nodig is.

Pluspunten

• accu duur
  • instelbare gevoeligheid
  • instelbare volume

Minpunten

• nog niet ontdekt

Roersen 26-07-2016

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Wij vinden deze babyfoon erg fijn in alle opzichten. makkelijk te bedienen en duidelijk beeld en geluid. Alleen wordt het beeld en geluid soms schokkerig zonder aanleiding.

Maurice 24-06-2016

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Alecto DVM-190 wit

Ik heb dit product besteld, en na 1 week werkten de slaapliedjes al niet meer en 2 dagen later laadde de accu niet meer op. Omgeruild voor een nieuwe, en meteen na aanzetten deed de microfoon van de babyunit al raar. (Maakte een heel hard geluid over de ontvanger), 3 dagen later stopte de microfoon helemaal met werken. Ik had geen zin om een 3e uit te proberen en heb mijn geld teruggevraagd. Ben dus zeer ontevreden over de kwaliteit.