Alecto DBX-83 blauw, grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-83 blauw, grijs, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Rianne 27-10-2019

Makkelijk in gebruik

Makkelijk te gebruiken babyfoon. Gekocht omdat we 2 kinderen hebben en deze babyfoon op meerdere babyunits kan. Ook de afstand is ideaal!

Pluspunten

• Meerdere babyunits

DBX83 04-11-2017

Doet wat hij moet doen, prima

Ik was een beetje huiverig, werkt dat wel twee babyfoons op 1 ontvanger. Dit extra unit toch besteld en het instellen was erg makkelijk. Wel wordt verwezen naar de handleiding behorende bij de reguliere unit, prima deze is online ook snel te vinden. Eigenlijk moet ik nog proberen van kanaal te wisselen op beide baby units want er komt soms een andere zender doorheen. Maar mogelijkheden genoeg, hij is stil wanneer er geen signaal wordt opgepikt (fijn!) en is verder helder van geluid. Heeft een groot bereik, groot pluspunt!

Pluspunten

• groot bereik
  • helder
  • meerdere units op 1 ontvanger

Alex 08-06-2017

Simpel in gebruik

Wij hebben deze gekocht als tweede zender voor onze Alecto babyfoon. Handig als we twee kleinkinderen te slapen krijgen. Plug and play. Eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Gebruik aks tweede zender
  • Plug and play

gastouder S 19-03-2017

eenvoudig te combineren met ouderunit.

Ideaal voor oa gastouders waar meerdere baby slapen.
Makkelijk te installeren.
Groot bereik. Ook als je bv. achter in de tuin zit.

Pluspunten

• groot bereik
  • makkelijk te installeren

VE 30-06-2016

Doet wat moet

Goeie babyfoon, geeft alleen geluid door wanneer het moet, dus geen constant ruis. Is wat we zochten als uitbreiding van de DBX82. Neem wel even de moeite om de korte handleiding te lezen, de knoppen op het toestel zijn niet zo éénduidig maar de korte handleiding maakt alles mogelijk!

Pellegrom 25-05-2016

Veel plezier van deze extra unit!

Fijn dat bij deze babyfoon de mogelijkheid zit om een extra unit te koppelen! Op deze manier kan je op meerdere (kinder)kamers units zetten terwijl je maar 1 ontvanger hebt! Veel plezier van!

Misamoki 12-05-2016

Handige babyfoon op afstand

Extra babyunit gekocht, hij bevalt ontzettend goed! Vooral fijn dat het bereik goed is, voelt veilig en geeft je toch bewegingsvrijheid

Jaap 06-05-2016

makkelijk dat je meerdere zenders kunt gebruiken

hebben er een zender bijgekocht om bij meerdere kinderen te kunnen horen op 1 ontvanger. Degelijke kwaliteit en een goed bereik!

Mps 04-12-2015

Uitbreiding bij de Alecto Dbx 82, werkt prima! Vooral prettig dat er 1 ouderunit is waar je meerdere alecto dbx 83 op aan kan sluiten.

Katrien 25-11-2015

Sinds een jaar gebruiken we de babyfoon voor onze dochter. Sinds een maand hebben we deze uitgebreid met de extra zender. Zeer tevreden over. Er zit ruis op ze zender, maar dit stoort ons niet. Gemakkelijk in gebruik, compact en handig dat er meerdere zenders op 1 ontvanger kunnen aangesloten worden.

elsdelva 04-09-2015

kunt het uitbreiden meerdere kamers beluisteren met een en dezelfde babyfoon gebruiksgemak zeer gemakkelijk