Epson Premium Expression Premium XP-6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Premium Expression Premium XP-6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Peter 21-04-2021

Printer ziet er netjes uit werkte even goed !

Ik heb deze aangeschaft om het uiterlijk, de prijs en de goede prestatie als huisprinter ! Maar helaas voor korte duur mijn printer blijft constant storing aangeven dat er papier binnenin de printer achter is gebleven ! Ik heb wel 20x de printer open gemaakt maar geen papier in de printen maar hij blijft deze storing aangeven !

Pluspunten

• print perfect als hij werkt !
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• Storing slecht op te lossen
  • Geen adres voor storing of reparatie adres !

tuinder 03-11-2019

Niet kopen

Waardeloze printer. Kleurencartridges binnen de korste keren leeg, ondanks dat ik gelet heb op het afdrukken in "greyscale". 1 cartridge leeg? Dan totale printer waardeloos. Laat je niet verder meer printen (met alleen zwart bijvoorbeeld), kan ook niet scannen meer (hoezo wat heeft dat met de cartridges te maken?). Zeurt alleen over vervangen cartridges en doet verder helemaal niets meer. Dit is zeeeer gebruikersonvriendelijk. Dit was de laatste keer dat ik een Epson printer in huis haal. Hoewel de printer nog werkt gaat die nu naar de milieustraat.

Pluspunten

• het werkt als er cartridges inzitten

Minpunten

• gebruikersvriendelijkheid
  • cartridges

SSAME 30-09-2019

goed met beperkingen

mooie, vrij compacte printer. goede printkwaliteit, ook voor foto's. wel wennen aan afdrukprocedure (laden en kleppen open). groot nadeel: schreeuwend dure inktpatronen. "Vreemde" inktpatronen worden niet herkend. XL fotozwart is slecht ca. 16 cc, is erg weinig.

Pluspunten

• mooi, compact ontwerp
  • goede printkwaliteit

Minpunten

• zeer dure inktpatronen
  • accepteert geen "vreemde" patronen.
  • beperkt aantal formaten papier
  • zeer beperkt in enveloppe-soorten

RoyR 16-03-2018

Goede foto printer

Het is een stabiele, snelle printer met prachtige printkwaliteit. Mijn vakantiefoto's zijn heel mooi afgedrukt. Ook is die snel te installeren via Wi-Fi. De printopdrachten vliegen er via Wi-Fi ook snel uit. Je hoeft dus weinig moeite nog te doen. Ook als je hem op inktbesparingsmodus zet krijg je nog mooie printjes. Ik moet alleen even wennen aan dat de bovenste lade uitgeschoven moet blijven.. Verder een aanrader!

Maikel van der Vlist 26-02-2018

Stevig en snel

De printer voelt stevig en heeft ook aardig wat gewicht. Niet alleen verbinden met Wi-Fi gaat snel en simpel, ook het printen via Wi-Fi.
Er zijn veel extra mogelijkheden, als CD/DVD schijven labelen. Ook komt het papier uit de voorkant er weer uit, best handig.
De bovenste lade moet uitgeschoven zijn tijdens printen.
Design vind ik erg mooi, hoewel het opklapbare frontpanel wel ietwat fragiel aanvoelt.

Pluspunten

• Print snel via Wi-Fi
  • Gemakkelijk te installeren
  • Stabiel, stevig

Minpunten

• Bovenste lade moet uitgeschoven zijn

Annepan 23-02-2018

Zeer tevreden!

Ik heb deze printer in huis om te testen.
De vormgeving bevalt me prima; niet te groot, niet te zwaar en de lades mooi ingeklapt.
Schermpje werkt ook prima!
Installeren was ook makkelijk, aldus mijn echtgenoot. Tevens zijn we zeer te spreken over de app; makkelijk in gebruik en elk lid van het gezin kan makkelijk wat uitprinten of een foto afdrukken.
Heel prettig om 2 lades te hebben, zodat je niet telkens papier hoeft te verwisselen met fotopapier.
Over de kwaliteit van de afdrukken zijn we zeer tevreden.
Het enige kwetsbare zijn de ladebakjes, die vind ik behoorlijk fragiel, zeker opletten dus met kleine kids;-)

Pluspunten

• Goede kwaliteit prints
  • Mooie fotoafdrukken
  • Compact
  • Goeie en makkelijke app
  • Makkelijk op afstand wat uit te printen

Minpunten

• Fragiel ladebakjes

John 18-02-2018

Echt een fijne all in one

Heb deze Epson XP-6000 all in one printer scanner kopieerder nu zon 3 weken in huis en er volop mee gewerkt en ik moet eerlijk vertellen dat het een geweldig apparaat is .
Het printwerk vooral in kleur ziet er pico bello uit, hij werkt stil snel en zeer correct.
De printer ziet er compact strak uit met voor de papierlade, s waarvan er 2 zijn wat zeer prettig werkt als je meerdere soorten papier gebruikt.
De afdruk kwaliteit is top ,het scannen is zeer snel en eenvoudig kortom een echte aanrader.
Minpuntje is het toch wat vele inktgebruik bij de kleuren printen.

Pluspunten

• compact mooi vormgegeven
  • snel en stil
  • veelzijdig
  • 2 papier lades
  • papier lade voor

Minpunten

• inktgebruik kon zuiniger
  • wifi verbinden even lastig

koen75 15-02-2018

Alles in een goed compact formaat

Mijn vorige Epson printer had het na vele jaren begeven en ben eigenlijk direct weer op zoek gegaan naar een Epson ivm de goede ervaringen die ik heb. De keus was snel gemaakt, dit is een redelijk compacte printer met interne papierlades en voor mij heel belangrijk, wifi en dubbelzijdig printen. De printer heb ik nu een paar weekjes en ik ben er erg blij mee. Allereerst is het een mooie printer om te zien. Hij is compact en doordat alle lades netjes binnenin zitten heb je geen uitstekende papieren en dergelijke. Om te printen moeten de klepjes open, dit is even wennen, vooral als je van een andere locatie iets wilt printen. De kwaliteit is erg goed en hij print snel. Wat ik zelf ook heel prettig vind is de extra lade voor fotopapier. Ik print toch best regelmatig een foto en zo hoef je nooit te wisselen

Pluspunten

• Mooi
  • Compact
  • Dubbelzijdig printen
  • Wifi
  • Aparte lade voor fotopapier

Minpunten

• lades moeten open voor printen
  • uitvoerlade voelt wat fragiel aan

Bea Roufs 10-02-2018

Compact en mooi

De Epson printer is strak van vorm, ziet er mooi uit, de installatie om WiFi erop te krijgen was ff puzzelen, wat aan mij lag want de dochter had het zo gedaan. De printer is erg makkelijk in gebruik en met de app op je gsm zijn de foto’s zo geprint. Het fijne is dat alles draadloos is en je niet met veel kabels te doen heb, ik raad deze printer aan aan gezinnen met kinderen ze kunnen meedoen met het uitzoeken van de foto’s. Het is een top product met weinig negatieve dingen .