Epson Expression Premium XP-6000 - Reviews

Wifi
Wifi

Bea Roufs 10-02-2018

Compact en mooi

De Epson printer is strak van vorm, ziet er mooi uit, de installatie om WiFi erop te krijgen was ff puzzelen, wat aan mij lag want de dochter had het zo gedaan. De printer is erg makkelijk in gebruik en met de app op je gsm zijn de foto’s zo geprint. Het fijne is dat alles draadloos is en je niet met veel kabels te doen heb, ik raad deze printer aan aan gezinnen met kinderen ze kunnen meedoen met het uitzoeken van de foto’s. Het is een top product met weinig negatieve dingen .

Annepan 23-02-2018

Zeer tevreden!

Ik heb deze printer in huis om te testen.
De vormgeving bevalt me prima; niet te groot, niet te zwaar en de lades mooi ingeklapt.
Schermpje werkt ook prima!
Installeren was ook makkelijk, aldus mijn echtgenoot. Tevens zijn we zeer te spreken over de app; makkelijk in gebruik en elk lid van het gezin kan makkelijk wat uitprinten of een foto afdrukken.
Heel prettig om 2 lades te hebben, zodat je niet telkens papier hoeft te verwisselen met fotopapier.
Over de kwaliteit van de afdrukken zijn we zeer tevreden.
Het enige kwetsbare zijn de ladebakjes, die vind ik behoorlijk fragiel, zeker opletten dus met kleine kids;-)

Pluspunten

• Goede kwaliteit prints
  • Mooie fotoafdrukken
  • Compact
  • Goeie en makkelijke app
  • Makkelijk op afstand wat uit te printen

Minpunten

• Fragiel ladebakjes

John 18-02-2018

Echt een fijne all in one

Heb deze Epson XP-6000 all in one printer scanner kopieerder nu zon 3 weken in huis en er volop mee gewerkt en ik moet eerlijk vertellen dat het een geweldig apparaat is .
Het printwerk vooral in kleur ziet er pico bello uit, hij werkt stil snel en zeer correct.
De printer ziet er compact strak uit met voor de papierlade, s waarvan er 2 zijn wat zeer prettig werkt als je meerdere soorten papier gebruikt.
De afdruk kwaliteit is top ,het scannen is zeer snel en eenvoudig kortom een echte aanrader.
Minpuntje is het toch wat vele inktgebruik bij de kleuren printen.

Pluspunten

• compact mooi vormgegeven
  • snel en stil
  • veelzijdig
  • 2 papier lades
  • papier lade voor

Minpunten

• inktgebruik kon zuiniger
  • wifi verbinden even lastig

koen75 15-02-2018

Alles in een goed compact formaat

Mijn vorige Epson printer had het na vele jaren begeven en ben eigenlijk direct weer op zoek gegaan naar een Epson ivm de goede ervaringen die ik heb. De keus was snel gemaakt, dit is een redelijk compacte printer met interne papierlades en voor mij heel belangrijk, wifi en dubbelzijdig printen. De printer heb ik nu een paar weekjes en ik ben er erg blij mee. Allereerst is het een mooie printer om te zien. Hij is compact en doordat alle lades netjes binnenin zitten heb je geen uitstekende papieren en dergelijke. Om te printen moeten de klepjes open, dit is even wennen, vooral als je van een andere locatie iets wilt printen. De kwaliteit is erg goed en hij print snel. Wat ik zelf ook heel prettig vind is de extra lade voor fotopapier. Ik print toch best regelmatig een foto en zo hoef je nooit te wisselen

Pluspunten

• Mooi
  • Compact
  • Dubbelzijdig printen
  • Wifi
  • Aparte lade voor fotopapier

Minpunten

• lades moeten open voor printen
  • uitvoerlade voelt wat fragiel aan