HP ENVY 5020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 5020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Tetteroo 14-06-2020

HP printer ENVY 5020

Geschreven voor: HP ENVY 5020

Een mooie platte printer de 5020 van HP een zeer gemakkelijk te installeren met de HP app. zeer mooie afdrukken komt uit de printer zowel kleur als echt zwart wit.

Anneke 22-11-2019

HP ENVY 520

Geschreven voor: HP ENVY 5020

De printer heeft redelijke printen gemaakt maar de levensduur, van ca. 4 jaar is kort. De garantie is voorbij maar de printer ook. Heel erg intensief is de printer ook niet gebruikt. Ik heb 2 keer een nieuwe toner gekocht.
Vergeleken met de vorige printers van HP voldeed deze het minst. Jammer.

Minpunten

• Niet duurzaam

Pien 25-02-2019

HP 5000 prima printer

Geschreven voor: HP ENVY 5020

Makkelijk te installeren zonder thuisnetwerk aan te maken. Eenvoudig app op IPad en smartphone en printen maar. Bij gebruik making van het automatische toesturen van inkt hoef je ook geen extra inkt erbij te bestellen. Die krijg je als welkomst cadeau dan.

Raymond 12-11-2018

Makkelijke printer, fijn dat dubbelzijdig!

Geschreven voor: HP ENVY 5020

Hele fijne printer. Makkelijk in installatie, zeker met de ondersteuning van de app op je telefoon. Print prachtig en tot mijn verrassing zelfs dubbelzijdig (wist ik niet van te voren, wel heel fijn).
Enige kanttekening is misschien dat als ik hem op de allerhoogste kwaliteit in kleur laat printen, hij best wel even bezig is op een A4'tje. Maar ja, het is dan ook niet de duurste/snelste printer, en het komt er in ieder geval wel echt mooi uit. Gewone printjes doet hij op een prima tempo.

Pluspunten

• Makkelijk
  • HP Instant Inkt

Minpunten

• Hoogste kwaliteit foto printer duurt wel even
  • Kleine papierbak

Jan 02-11-2018

Goed leesbaar scherm

Geschreven voor: HP ENVY 5020

Het product heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Ziet er goed uit en stof zal er niet makkelijk in kunnen dringen. De printer is n.m.l. in ruststand geheel gesloten.

Pluspunten

• Mooi disign
  • duidekijke afdrukken

Minpunten

• Weet ik nog geen

anou 06-09-2018

aanrader

Geschreven voor: HP ENVY 5020

beste mensen ik wil jullie mijn mening geven over deze printer het is zoals je kan lezen en al in one dus ideaal voor iedereen ik kan er goed meewerken ben er zeker blij mee

Pluspunten

• hp is goed
  • hp is goed

Minpunten

• geen
  • geen