De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon MG2550S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

De Canon PIXMA MG2550S maakt het zijn gebruikers wel heel erg makkelijk. Verstuur een afdruktaak en deze degelijke all-in-one-machine gaat direct voor je aan de slag. Vooraf aanzetten is niet nodig, want het apparaat schakelt zichzelf dankzij de Auto Power On-functie in. Met een resolutie van 4800 × 600 dpi valt deze fluisterstille printer zonder twijfel in de smaak bij (amateur)fotografen. Canon levert uitgebreide software mee, zodat je zelfgemaakte kiekjes naar een nóg hoger niveau tilt. Zoek je een betaalbaar maatje voor jouw thuiskantoor? Met deze compacte alleskunner haal je een uitstekende printer, kopieermachine én scanner in huis.

p*******@l****** 21-11-2022

Canon mg2555s

Geschreven voor: Canon MG2550S

Heb er nu 2 van dit merk gehad binnen een half jaar werkte de kleuren cadridge niet zo als het moet.
Stap over na een ander merk

canon pixma 04-02-2021

canon pixma

Geschreven voor: Canon MG2550S

Al na ongeveer twee jaar met weinig printen gaf het apparaat het op. Geen zwart afdrukken meer. Dacht eerst nog dat het aan de inkt cardridge lag, maar na het plaatsen van een nieuwe kreeg ik nog steeds blanco vellen. Afschrijven dus en hier een andere kiezen......

Bram 25-11-2020

Foto printen niet zoals het hoort

Geschreven voor: Canon MG2550S

Ik gebruik mijn printer veel voor het printen van foto's en diploma's voor de biljartclub. Tot mijn spijt moest ik er achter komen dat deze printer geen A4 fotopapier accepteert. Erg jammer. Ik kan het ook niet in de beschrijving vinden. Verder voldoet de printer wel. Als er niet geprint wordt staat hij uit en zodra er een word document of een ander document geprint moet worden start hij vanzelf op.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • in rust uit, start op als nodg is.

Minpunten

• kan geen A4 fotopapier invoeren

A.v.Z. 09-07-2020

Printer scant niet in Windows 10

Geschreven voor: Canon MG2550S

Deze printer werkt met een erg oud systeem, hierdoor is het niet mogelijk om in Windows 10 te scannen

Pluspunten

• Goede prints

Minpunten

• Achterhaald systeem

Henk van Kampen 26-05-2020

Goedkoop is wel duurkoop

Geschreven voor: Canon MG2550S

Ook na nu meer dan 3 maanden in gebruik bevalt deze printer nog steeds uitstekend,zelfs de bijgeleverde eerste inktcartridges bevatten meer inkt dan ik voor mogelijk had gehouden,ik had deze printer eigenlijk al jaren geleden moeten kopen,dat had mij veel ellende bespaard

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksgemak
  • Inktgebruik

Minpunten

• Geen wifi

henk in kampen 09-02-2020

Prachtige afdrukken

Geschreven voor: Canon MG2550S

Prima printer voor een lage prijs,makkelijk te installeren,zeer gebruiksvriendelijke mogelijkheden,bijgeleverde inkt is weinig,maar voldoende voor de eerste weken

Pluspunten

• Simpel
  • usb aansluiting

Minpunten

• Geen wifi

henk in kampen 06-02-2020

Prachtige afdrukken

Geschreven voor: Canon MG2550S

Pluspunten

• Simpel
  • usb aansluiting

Minpunten

• Geen wifi

P.P.H. Ploeg 15-02-2019

betrouwbare all in 1 printer

Geschreven voor: Canon MG2550S

een printer die aan alle criteria voldoet, printen, scannen en copieren en dat alles voor de prijs van 2 inktcardriches, je vraagt je af hoe dit mogelijk is, maar het is waar. Hiervoor hebben wij jaren de voorloper, de 2400 canonprinter gehad, die het ook altijd prima deed. Die is nu voor de kleinkinderen.

Pluspunten

• door de grootste leek gemakkelijk te bedienen.
  • onvoorstelbare prijs.