Canon PIXMA MG5750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG5750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Wanneer je regelmatig uitgebreide documenten dubbelzijdig afdrukt, heb je aan de Canon PIXMA MG5750 een betrouwbare partner. Deze all-in-one-printer wint het namelijk op snelheid van zijn concurrenten. Een ander pluspunt is het kleurendisplay, zodat je zonder tussenkomst van een computer of mobiel apparaat rechtstreeks instellingen kunt wijzigen. Een printsysteem met een resolutie van 4800× 1200 dpi staat aan het roer, waardoor deze Canon-telg zich prima leent voor hoogwaardige fotoafdrukken. De MG5750 gebruikt vijf gescheiden cartridges. Daarmee voorkom je onnodige verspilling van inkt. Verbind deze veelzijdige machine met je draadloze thuisnetwerk en verzend vanuit een clouddienst of mobiele app afdruktaken.

p************@o********* 06-07-2021

Koop geen Canon inkjetprinter!!

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Weinig gebruikt, maar nu al een errorcode die niet op te lossen is, tenzij met een nieuwe printkop van 80-100 euro (als ik die zelf vervang, anders wordt het nog duurder), dus meer dan de printer gekost heeft !!

Minpunten

• Pakt papier niet op
  • Gebruikt zeer veel inkt met zichzelf reinigen
  • Na korte tijd printkop al defect

Joop 24-02-2021

Canon Pixma Mg 5750

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Perfecte printer heb navulbare cartridge,s erin en werkt perfect.
Ook op de telefoon , de printer staat boven en via Wifi print ik beneden de pagina, s uit.
Ook voor de belasting opgave en dat zijn er af en toe wel 11 tegelijk .
GEEN enkel probleem hiermee.
PERFECT .

Pluspunten

• Zeer goed

derijder 28-10-2020

gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

wil niet koppelen, printen en scannen. zeer gebruikers onvriendelijk , ook met kabel wil hij niets. zonde van de aankoop en de product hulp van canon is de meest waardeloze die ik ooit gezien heb. mail op mail maar nooit enig antwoord

St 12-08-2020

Vreselijke printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Ik heb vanaf het begin moeite met printen of hij ziet het papier niet of de WiFiis weg of hij weigert gewoon. Vooral draadloos iets proberen te printen is echt waardeloos. Hij gaat binnenkort de prullenbak in, want even printen lukt niet, voordat hij gaat printen zijn we elke keer minimaal 15 minuten verder, wat een rampding.

Minpunten

• Print slecht
  • Inkt snel op
  • Storing bij printen
  • Ziet papier vaak niet

Greenwing 06-07-2020

Altijd papier invoer problemen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

De afgelopen jaren hadden we in Amerika goede ervaringen met de Pixma-TS6120. Hiervan is het helaas lastig om in Nederland aan cartridges te komen en dus hadden we besloten om een printer van dezelfde serie te kopen in Nederland.
Deze is helaas erg slecht bevallen, de kwaliteit komt niet in de buurt van degene die we eerst hadden, hij is gruwelijk traag, maar het meest irritante is nog wel dat hij continue klaagt dat zijn papier op is ondanks dat er voldoende in de invoerlade zit. Het papier een zet geven lost het voor een paar copietjes op, maar meer dan 5 pagina's achter elkaar zijn er nog niet uitgekomen. Dit is in de tussentijd de 2e vervanger (dus 3e printer), welke ditzelfde probleem heeft. We hebben nu dan ook besloten om het op te geven, deze naar de stort te brengen en een vervanger te kopen.

Pluspunten

• Print goed dubbelzijdig

Minpunten

• Papier is altijd op
  • Erg traag

Paul 04-07-2020

Niet duurzaam

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Nog geen 2 jaar in gebruik en echt niet intensief maar nu kapot. Storing opgezocht via Google maar oplossing werkt niet. Ter reparatie aangeboden maar ook het bedrijf lukte het niet meer de storing te verhelpen.

Minpunten

• Langzaam
  • Duurzaamheid

Charles 23-05-2020

miskoop

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Ik heb deze printer nu 2 jaar in bezit. gebruik deze gelukkig niet vaak maar blijft één grote ergernis!
De papier doorvoer werkt niet ik moet elke keer met mijn hand het vel erdoor duwen. De printer is reeds retour winkel geweest (Alleen Inkt) en kreeg deze terug met de mededeling dat deze niet geschikt is voor Xerox papier! Ik moest voortaan maar merkloos papier van hun kopen.
Dus niet kopen deze printer! Ook andere Canon printers hebben het euvel dat ze regelmatig veel lawaai maken om de inktpatronen zo snel mogelijk leeg te maken. Al met al een slecht apparaat.

Pluspunten

• afdrukken zijn redelijk
  • scannen gaat redelijk

Minpunten

• papier doorvoer werkt niet
  • maakt heel veel lawaai
  • Maakt inktpatronen zo snel mogelijk leeg
  • Groot apparaat, papierlade sluit niet

Dennis 12-04-2020

Nooit meer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Apparaat nu 2 jaar. Sinds aankoop veel gedoe mee gehad. Wifi instellen, ging lastig. Papier vliegt alle kanten op. Als je niet de melding krijgt dat het papier op is. Nu na 2 jaar werkt de wifi niet meer. Alles geprobeerd maar het apparaat herkend de wifi niet meer. Inmiddels een kabel gekocht. Ik had Canonprinters altijd hoog zitten maar dit is een flutapparaat.

Minpunten

• Wifi
  • Papier

nick 05-03-2020

prima printer na wat opstart problemen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

ieder jaar dezelfde ellende met mn epson printer,deze ligt nu in stukken dor de tuin
nu deze canon 5750 gekocht
veel diverse reviews van goed tot slecht
printer geinstalleerd en idd problemen met het papier is op. tot 20x toe
aan de achterkant iets versteld en de printer werkt prima. aangesloten op nieuwe laptop en werkt ook gewoon nog steeds .voor mij is het een prima ding

Pluspunten

• hij is snel
  • doet wat ie moet doen
  • display

Minpunten

• groot
  • melding papier is op

Pieter 20-02-2020

niet tevreden

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

De printer is heel traag met afdrukken. Ik krijg vaak de melding dat het papier op is terwijl de cassette vol is. Soms worden er ook maar een paar regels van een document afgedrukt.

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• traag
  • veel storingen

Jouke 09-02-2020

Goede printer, slechte service en handling bij storing

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Mooie printer, goede prints. Bij papierstoring heel slecht op te lossen met achteraf blijvende storingsmeldingen en tenslotte geheel niet meer willen printen.

Charles 03-02-2020

papier alleen handmatig door te duwen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Slechte aankoop. Ik moet telkens het papier per velletje doorduwen. Al diverse soorten papier geprobeerd. Ook alle schoonmaak acties tevergeefs geprobeerd.
Daarnaast enorm veel lawaai en elke keer duurt het minuten voordat het apparaat uitschakelt ook na één printje. Inktpatronen zijn heel snel op als je af en toe een printje maakt.
Koop het niet!

Minpunten

• papier wordt niet automatisch doorgevoerd
  • Gigantisch veel lawaai
  • inktpatronen snel leeg

Ingrid 27-01-2020

nooit meer een Canon voor mij

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

In drie jaar tijd 2 Canon printers kapot. Van het een op het andere moment. Doet net alsof hij print, maar de blaadjes zijn blanco. Alles geprobeerd, firmware update, nieuwe toner, stekker eruit. Ik ga nu kijken voor een ander merk.

Hans 10-12-2019

Prima printer maar papieruitvoer werkt slecht

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

De printer print prima met veel mogelijkheden zoals dubbelzijdig Papier uitvoer is niet goed ontworpen papier komt niet netjes op een stapel maar valt overal heen uit de printer

Pluspunten

• Print prima
  • Instel mogelijkheden

Minpunten

• Papier uitvoer is niet goed

Astrid 31-10-2019

Alleen te gebruiken met originele cartridges

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

2 jaar geleden gekocht, heeft het altijd gedaan totdat ik een printer update installeerde. Ik krijg foutcode 1403 en bij navraag blijkt dat het komt omdat ik met niet originele printer cartridge heb geprint. Nieuwe cartridge helpen niet, printer kan naar de schroothoop, heb ik niks meer aan en heb een nieuwe printer moeten kopen. Nooit meer een Canon voor mij.

Pluspunten

• Heeft het 2 jaar goed gedaan

Minpunten

• Na printerupdate doet printer het niet meer
  • Je kan geen niet originele cartridge gebruiken
  • Het is een weggooi printer

PimmieV 19-05-2020

Bullshit verhaal

andré 29-09-2019

Nooit meer Canon

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Uit gewoonte weer een Canon gekocht. Dom natuurlijk, na frequente problemen met oudere types had de keuze op een ander merk moeten vallen. Huidige binnen 1,5 jaar geveld door "ondersteuningcode" 1403. Geen ondersteuning natuurlijk, maar een kapotte printkop. Geheel in overeenstemming met de wegwerpcultuur is vervangen duurder dan een nieuwe. Maar dat wordt geen Canon meer. Ik heb het helemaal gehad met de lange opstarttijd, het zuipgedrag, de irritante geluidsoverlast, de vele storingen en de printjes die op de grond belanden doordat ze uit de uitvoerlade gelanceerd worden.
Hoe heb ik ooit kunnen overwegen om een Canon-camera te kopen.

Pluspunten

• redelijke printkwaliteit

Minpunten

• lange opstarttijd
  • veel lawaai
  • storingsgevoelig
  • lanceert prinjes de uitvoerlade uit
  • zuipt inkt

PimmieV 19-05-2020

Klepje onder de uitvoerlade uitklappen. Kijken en je verstand gebruiken zal wel teveel gevraagd zijn!

Joop 17-09-2019

Registratie onmogelijk door onvindbaarheid 'printer ID'

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Ik probeer deze printer MG5750 te registreren, maar loop vast op het niet kunnen vinden van mijn 'printer ID', dat bij deze printer hoort. Allerlei registratienummers ingevoerd van achter op de printer en vanaf de meegeleverde CD-ROM, maar niets werkt. Typenummer werkt ook niet.
De onduidelijkheid in terminologie op de website van Canon brengt je ook niet verder. Laat maar!
Het product doet overigens prima wat het moet doen! Het is alleen vervelend dat je de 'firmware' niet kunt updaten, waarvan telkens een melding in het printerscherm verschijnt!

Pluspunten

• Print uitstekend, ook in kleur
  • Scant ook uitstekend
  • Kopieert ook prima, ook zonder PC-verbinding

Minpunten

• Traject voor registratie te ingewikkeld

Petje 02-09-2019

MG5750 canon

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Printen doet hij prachtig als hij uiteindelijk een velletje papier wil pakken.
Hij zegt elke keer dat de papiercassette leeg is.
Bij elke print een handmatig zetje nodig.
Vreselijk irritant!!!

Pluspunten

• Uiteindelijke afdruk

Minpunten

• Weigert papier goed te pakken

Michel 15-08-2019

printer die veel lawaai maakt en het papier niet ziet

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Voorheen jaren met een Canon printer gewerkt zonder problmen. Maar deze MG5750 is de meest ergerlijke printer die ik ooit gehad heb. Zegt steeds dat er geen papier in zit, terwijl het er wel en juist in zit. Moet dan 3 tot 5 keren bevestigen dat er wel papier in zit voor het effectieve afdrukken begint. En maakt ook veel voorbereidend lawaai.

Minpunten

• detecteert niet dat er papier in zit
  • maakt veel opstart herrie
  • lijkt veel te verbruiken
  • spijt van deze aankoop

Martinus 08-08-2019

Prima printer, problemen kunnen oplossen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Heb problemen die bij de reviews stonden ook gehad. Maar heb alles zelf kunnen oplossen, kostte wel wat tijd en geduld.
E.e.a. kwam ook denk ik omdat er te weinig printen werden gemaakt. Moest via de PC bij instellingen, in het programma onderhoud, de spuitkoppen o.a. schoonmaken.
Bij de Action koop ik de inktset voor 10 euro. Gaat gewoon goed.

Bianca 05-08-2019

Niet duurzaam

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Dacht een goede printer te kopen, verwachtte heel wat van het merk Canon. Blijkt dat ze een bug inbouwen, zodat hij na 2 jaar naar de monteur moet. Deed niks meer. Heel internet afgestruind naar tips en tricks, maar niets hielp, hij verzette geen letter meer. Hebben veel mensen last van. Verder lijkt het zuinig, die vijf cartridges, maar die zijn snel leeg. Ook het reinigen van de spuitkanaaltjes en uitlijnen zijn steeds een raadsel gebleven, deed hij gewoon niet. Voor mij geen Canon meer.

Pluspunten

• Zag er wel goed uit.

Minpunten

• Gaat niet langer dan 2 jaar mee.
  • Niet zuinig in gebruik.
  • Niet echt scherpe prints.

Thoma 28-06-2019

Super trage lawaai papagaai

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Printer gaat regelmatig ongevraagd met veel lawaai iets doen. Wat en waarom is onduidelijk.
Dit duurt dan lang. Met als eind resultaat: niets. Wat een bagger ding.
Ook als er wel wat te printen is duurt het lang voordat er daadwerkelijk geprint gaat worden.
Koop deze printer niet.

Willemijn 26-05-2019

Slechte printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Deze printer voldoet niet aan een normale printer. Het communiceert niet goed met de telefoon. Wanneer je wat wilt printen, 3 pagina's bijvoorbeeld, dan ben ik er letterlijk 20-25 minuten mee bezig. Hij gooit je er elke keer uit en zegt dat die niet verbonden is met de printer. Daarnaast is het geluid heel hard en geeft die steeds meldingen aan dat het papier op is, terwijl er heel wat papier inzit.

Pluspunten

• Nog even geduld... , ja dat leer je wel zo!

Minpunten

• Hard geluid
  • Communiceert niet goed met de telefoon
  • Geeft steeds meldingen aan, die niet kloppen

Frank 21-05-2019

Na 2 jaar is het gebeurd

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Printer nu een jaar of 2 in gebruik. In eerste instantie deed hij het goed. Geeft wel geregeld problemen met printen via wifi-verbinding. Krijg je melding dat hij niet online is. Duurt dan soms lang. Iemand anders geeft dit ook aan. Als je even snel iets wil printen.... USB-kabel aangesloten en dan maar even 'inpluggen' als je iets wil printen, werkt wél snel. Maar is natuurlijk niet de bedoeling als je ook wifi hebt. Maakt inderdaad ook veel lawaai, vooral voordat hij begint met printen.
Na plm 2 jaar print hij nu niet meer fatsoenlijk. We printen echt niet wekelijks. Cartridges vervangen, programma's uitgevoerd om te reinigen e.d. maar leidt allemaal tot niets. Vooral zwart print niet, terwijl wij vooral tekst printen. Andere kopen dus, maar geen Canon meer.

Pluspunten

• weegt niet op tegen nadelen

Minpunten

• geluid
  • werking draadloos printen
  • duurzaamheid: stopt ermee na plm 2 jaar

Waardeloos 28-04-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Canon PIXMA MG5750

Ik heb hem nu zo'n anderhalf jaar, hij gaf vanaf het begin voortdurend aan dat het papier op was, wanneer dit niet zo was. Nu vrat hij na anderhalf jaar de hele stapel papier in één keer op, liep vast en was kapot.
Ik kan nu wel punten gaan zitten geven voor vormgeving en andere flauwekul maar het gaat er hier om of zo'n ding gewoon zijn werk doet.