Canon PIXMA MG5750 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

5,7

Irene 31-01-2016

Prima all-in-one-printer. Doet wat hij moet doen. Geluid vind ik redelijk hard, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gewend bent. Veel mogelijkheden, bv spiegelbeeld printen voor transferpapier. Installatie verliep soepel.

Irene 12-02-2016

Een aanvulling. Nu 2 weken in gebruik en veel problemen bij het printen. Steeds halve pagina's of slechts 1 regel afdrukken. Niet blij dus nu met deze keuze en online nog geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem

danielle 29-05-2016

hele goede printer

deze printer die we nu hebben is beter dan die we hadden dus echt een aanrader je kan alles er mee doen dus ik ben te vrede want niet 2 cartrits maar gewoon 5 dus is rood op dan hoef je die alleen te vervangen nee geen andere meer voor me

Weiland 31-08-2016

Mooi compact

Installeren ging prima, totdat de printer moest printen. Er gebeurde niets.
Printer was verbonden via LAN-kabel. Nog 4 keer de installatieprocedure doorlopen: geen resultaat. Wat bleek? Per toeval werd de computer opnieuw opgestart en alle problemen waren opgelost. Zal melding bij Canon maken dat het toch wel handig is als aan het eind even genoemd wordt: computer opnieuw opstarten.
Printer levert prima werk, zowel in kleur als zwart.

Pluspunten

• vormgeving
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• maakt iets 'teveel'lawaai

G. Both 15-07-2016

Canon PIXMA

Na grondige vergelijking gedaan te hebben. Is voor mij de keuze gevallen op de Canon Pixma MG5750.
Draadloos,tweezijdig vlotte kleurenprinter mét kopieer en scan functie.
En voor mij het grote voordeel;de verschillende kleuren ink-cartridges zijn afzonderlijk te verwisselen!! Dit scheelt enorm in de kosten.
Bij diverse reviews was ik gewaarschuwd voor een mogelijk lastige installatie. Gelukkig dat viel alles mee. Binnen een half uur was mijn printer uitgepakt en geïnstalleerd. (en ik ben géén IT-specialist ;-))
Ondertussen heb ik al weer een paar weken plezier van mijn printertje.Nog geen moment spijt. Hij heeft al veel prima werk geleverd in de laatste school weken! nu heeft hij 6 weken even een beetje vakantie. Daarna weer volop aan 't werk!

Gerrie 04-06-2016

printer MG5750

Mijn vorige canon MP620 kreeg de beruchte melding B200. Toch weer Canon gekozen omdat ik er goede ervaringen mee had. Print en scan kwaliteit is zeer goed. Er zit helaas geen USB aansluiting voor USB stick op. Verder is de uitloop van de papiercassette veel te kort, het papier vliegt telkens door de lucht en beland op de grond. Dit vind ik zeer kwalijk voor 'n merk als Canon.

Gerrie 06-06-2016

blijkt nog verborgen klepje in de papiercassette te zitten, nu blijft papier wel liggen.

Ruud 08-10-2016

lijkt heel wat

Ik ben niet blij met deze aankoop. Het installeren was al een voorteken, dit lukte moeizaam. Draadloos printen werkte niet, met kabel gelukkig wel. Bij herinstallatie kreeg ik het later wel voor elkaar. Draadloos printen is een kwestie van lange adem, duurt eindeloos en als je haast hebt is dat niet goed voor het geestelijk welzijn. Het apparaat maakt een hoop geluiden, geeft aan dat print in progress is en spuugt dan blanco papier uit. Op zich ook al heel wat want even zo vaak geeft hij aan dat er geen papier geplaatst is. Als de toner op is koop voor het bedrag dat daaraan moet besteden wel weer een HP

Pluspunten

• afdrukkwaliteit

Minpunten

• traag
  • installatie
  • veel verkeerde meldingen

ScAndré 18-10-2016

Alleskunner voor een scherpe prijs

Dit is mijn derde Canon printer sinds begin 2002, deze keer een all-in-one.
Zeer eenvoudig aan te sluiten, draadloos werkt perfect door heel het huis, uitstekende afdrukken, ook in kleur.
Scannen gaat niet supersnel maar dat neem ik voor lief.
Kan hem iedereen aanraden, voor de prijs hoef je het niet te laten.

• Afdrukkwaliteit
  • Eenvoudig aansluiten

Minpunten

• Niet zo snel met scannen

Freek 07-10-2016

De buitenkant ziet er mooi uit

De vorige Canon printer gaf een melding, bezoek een service centrum. Dat kan niet voor een prijs die rond de aanschafprijs ligt van een andere printer. Toch maar een volgende Canon, dat viel even tegen. Door de hoeveelheid functies van deze printer is de hoeveelheid storingen navenant. Nu weigert de printer normaal A 4 papier en drukt na veel gedoe af in een kleiner formaat. Een lagere printresolutie is niet in te stellen. De omvang van het apparaat is groot te noemen. Waar vind een mens een printer die alleen maar print? Maar snel een ander merk kopen, beter voor de gezondheid. Ook het bukken om alle geprinte pagina's weer op te rapen, lijkt goed voor de beweging van de mens maar is allerminst vriendelijk.

Pluspunten

• kleur van de printer naar keuze

Minpunten

• Toegankelijkheid instellingen
  • papieruitvoer
  • hoog inktgebruik
  • lange tijd voor eerste pagina

W.Balster 31-10-2017

product één jaar in bezit

De printer werd bij mediamarkt aanbevolen, gemakkelijk in gebruik, dat is juist. Ik heb in het verleden HP en Brother printer/scanner gehad. Deze printer "zuipt" inkt, al 3x de inkt cartridge vervangen omdat deze leeg waren. Ik print zeer weinig, en geen foto's. Bij de oude printer kon ik wel een jaar gebruik maken van de cartridge

Tonnie 30-10-2016

Papierstoring

De printer nu 6 maanden in bezit, nauwelijks gebruikt. Printer vrat vandaag het papier op en dit is er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Terugsturen ivm garantie geeft veel heisa, originele doos is al weggegooid en nu moet ik een andere doos kopen. Besloten om hem, vanwege alle gedoe, maar weg te gooien. Wat betreft printen zelf leek het een mooi apparaat, al hadden foto's strepen. Maar voor foto's had ik hem niet gekocht.

gerritfavian 01-01-2017

Je kunt t papier er zo uit halen, onder kun je die lade achter naar beneden schuiven.
ik heb t ook 1 keer gehad, pakte ie een stapel papier in, lag aan t papier. dus is simpel op te lossen!! ff zoeken onder, niet die voorste lade maar degene achter losschuiven en je haalt t papier er zo uit..

ljprins1 22-01-2016

Goede All-in-one printer. Doet alles wat je van zo'n apparaat mag verwachten. Kan oa. aflopend a4 printen en print ook op karton van max. 300gr/m2. Voorzien van Wifi, dus draadloos printen. Print-kwaliteit is goed. Minpunt is dat de printer niet al te stevig in elkaar zit en goedkoop aanvoelt. Verder wordt de kabel om de printer eventueel via usb aan te sluiten niet meegeleverd.

Job 05-03-2017

Mooie vorm

Het is een snelle en bijna geluidloze printer, met veel mogelijkheden.
En hij is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel en makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog niet gevonden

G.Boomstra 19-01-2017

Ook goed voor een Apple

Het is niet te groot en makkelijk in omgang.Ben blij dat ook mijn tablet er goede resultaten mee heeft.

gerritfavian 01-01-2017

niet slecht voor deze prijs.

Instalatie stelt niets voor ( Mac ) en hij werkt verder goed.
! keer gehad dat ie stapel papier inslikte wat er makkelijk uit te halen is, ff eronder kijken en dan kan je de bak losklikken. Wat ie wel soms doet is idd, papier is op terwijl er voldoende aanwezig is. paar x op ok drukken en hij start. voor ie begint te printen bij opstart moet je even gedult hebben, je hoort alerlei geluiden maar dan vliegt t papier eruit.
Kijk, voor een printer van 55 euro moet je niet teveel verwachten, ja hij maakt wat meer geluid, ja de kwaliteit is iets minder maar voor dat geld doet ie alles wat ie hoort te doen!! alles is iig beter dan HP!!!!!

Pluspunten

• prijs
  • Instalatie
  • Draadloos printen via tel, tablet e.d.

Minpunten

• kieskeurig met soort papier
  • geen papierlade

Dion 14-06-2018

Snel kapot

Deze printer is gemaakt om na 2 jaar kapot te gaan, zodat je daarna weer een nieuwe koopt. Bij mij kwam het papier vast te zitten, bij het verwijderen ervan gingen de tandwieltjes stuk

RJB 07-02-2018

papierinvoer dramatisch slecht

De papierinvoer liet het helaas al snel afweten. De printer pakt het papier uit de invoerlade niet goed op. Als je probeert te helpen door het papier wat aan te drukken neemt het een heel stapeltje papier in waardoor de printer volledig vastloopt en het papier is dan zeer moeilijk te verwijderen.
Goedkope printyer met scan/copy-optie maar helaas geen degelijk apparaat.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• papierinvoer faalt
  • traag

Henk 10-01-2018

Print goed, wel serieus lawaai

Ik heb deze printer gekozen omdat de inkt redelijk geprijsd is en ik goede ervaringen heb met Canon printers. Hij print prima, ook via Wifi. Ik zie maar een (1) nadeel en dat is dat het apparaat serieus veel lawaai maakt, zowel bij het gereedmaken om te printen als tijdens het printen. Zeker 2 x zo lawaaiig als mijn vorige Canon die ook van de Pixma reeks was.

Pluspunten

• Goedkoop in aanschaf
  • Volume en prijs cartridges
  • Print scherp
  • Wifi print werkt prima

Minpunten

• Erg lawaaiig

Henk 27-11-2017

prima printer

altijd al Canon printers gehad omdat er 5 verschillende inkt patronen in zitten dus voordeliger. mijn oude printer is naar mijn dochter toe voor school en ik heb mij zelf een nieuwe gegeven :)

Pluspunten

• 5 intpatronen
  • snel en natuurlijk wifi

M.elsinga 01-11-2017

Geen spijt van aankoop

Heb printer paar dagen, omdat ik eerdere goede ervaringen heb met Canon voor deze gekozen
Ziet er goed en solide uit, installatie makkelijk en eerste indrukken en afdrukken zijn meer dan voldoende.

Pluspunten

• Voor elke kleur apparte cartridge
  • Vormgeving en gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden en opties

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jan K. 01-11-2017

Compact formaat, goede prijs.

Deze printer ( MG5750) gekocht omdat mijn vorige printer van hetzelfde type het papier transport stuk was. Omdat reparatie duurder wordt dan een nieuwe besloten om weer dezelfde printer te kopen. Mijn eerste printer was een Canon MP 620 die jaren zonder problemen heeft gewerkt een geweldig apparaat. De MG5750 werkt goed maar maakt meer geluid en het duurt langer voordat het printen start. Ook moeten er 2 kleppen geopend worden voor de papier inname en de geprinte pagina's.

Pluspunten

• print goede kwaliteit
  • print redelijk snel
  • Lage prijs

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • 2 kleppen openen voor start
  • Duurt een tijd voor de eerste print komt