HP OfficeJet 8600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet 8600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

E.Plones 28-11-2015
Geschreven voor: HP OfficeJet 8600

Een waardeloos product. Geeft bij overschakeling van afdrukken van a4 naar envelop constant een fout melding!!!Printkanaaltje verstopt en niet schoon te krijgen, vreet alleen al je inkt op!!!Kleuren wijken ontzettend af van datgene wat je af wil drukken. Advies koop niets van HP!!

kiesron 30-01-2015
Geschreven voor: HP OfficeJet 8600

Dit is een hele fijne printer met vele mogelijkheden. Hij heeft gefunctioneerd in een netwerk en in een wifi netwerk en deed dat uitstekend.
In vergelijking met een Canon MP980 is de hoeveelheid prints (ook foto's) ongelofelijk. Ik gok tot 5 keer zoveel foto's vallen er te printen met de cartridges.
Configureren is niet moeilijk, maar je moet er wel even voor gaan zitten.

Qua duurzaamheid kan ik helemaal zeggen dat dit een topper is. Hij staat in een bouwkeet en wordt door alles en iedereen als oud vuil gebruikt, maar hij blijft uitstekend werken.

Moosje1971 27-09-2014
Geschreven voor: HP OfficeJet 8600

Ik heb deze printer nu een jaar in mijn bezit en hij bevalt me heel goed. Hij is zeer zuinig met de inkt en ik print toch veel uit voor mijn werk. En ik werk niet bij hp .

JPTV01 24-08-2014
Geschreven voor: HP OfficeJet 8600

Dieven - Oplichters en hele heeeele slechte software!!

Weer ellende, ellende, ellende. Waarom ben ik er toch weer ingetrapt???

Printen gaat (als hij eens werkt) redelijk maar de software is wederom een groot drama.

De printer is veel meer tijd bezig met problemen, foutmeldingen, reinigen (inkt verbruiken) en slechts een klein deel met printen.
WiFi jaja, leuk bedacht maar geeft je dagen werk en houd er om de haverklap mee op terwijl ik een supersnelle en sterke verbinding heb.

Supervervelend als je even snel iets belangrijks moet printen, ja hoor hij doet het weer niet en moet je weer al die ellende doorlopen. Waardeloos geregeld. Printer staat nu al maanden op USB want WiFi was een drama, maar daar blijft het niet bij, ook via USB zeer veel ellende!

De software is totaal niet stabiel.

Maar er is zoveel meer mis bij HP...

Je wordt steeds naar de website gestuurd, en HP doet er alles aan jou van alles aan te smeren.

Inkt gaat veel sneller op dan beloofd en ook daar doet HP alles aan!

Wil je contact opnemen wordt er van alles op je PC geïnstalleerd en ben je uren bezig maar contact is er niet bij. De support is dan ook een aanfluiting! GEEN support!!!

Het ergste is al die problemen met kleine dingen die zeeeeeeeeeer tijdrovend zijn. Je bent gewoon dagen aan de gang om iets simpels voor elkaar te krijgen.

Bijvoorbeeld:
Ik wil scannen vanaf het apparaat. Werkte gewoon goed en ineens de melding: Om te scannen moet deze functie ingeschakeld zijn. Open printersoftware, selecteer scannen naar computer beheren.

MAAR DEZE FUNCTIE IS ECHT NERGENS TE VINDEN!!!!!!!!!!

Help en ondersteuning is zo belachelijk geregeld dat je zo een middag verder bent. Scandoktor (?!) doet ook niets, die zegt dat alles goed functioneert. Ja, haha een lachertje.

Ik heb al zo getwijfeld want mijn vorige HP had ook al die software ellende en dwingende en tijdrovende trucjes van HP.

Er word vanalles gedaan om extra inkt te verbruiken, gewoon zwart met zwart printen dat gaat niet. Nee lekker die magenta leegzuigen levert weer flink geld op, daar is het HP om te doen.

Ik vind het oplichting en diefstal!

HP blijf van mijn SUPER DURE inkt af en laat het mij die gebruiken om TE PRINTEN en geef een beetje service aan uw toch al zo belazerde klanten. Zet gewoon een telefoonnummer voor op de website en geef op zijn minst een beetje ondersteuning zodat we ook kunnen printen en scannen met die rotdingen van jullie.

egratama 18-12-2014

Wat een belachelijke review.
Als ik het zo lees dan verwcht ik eerde r het probleem bij de eindgebruiker.
WIFI werkt prima en is super snel in te regelen.
Printen over het Web echt een ideale goed werkende functie .
Ik werk NIET bij HP maar kan niet anders zeggen dat ik dik tevreden ben over het apparaat.

JPTV01 24-08-2014

Oh ja en tel er maar direct 90.00 Euro bij op voor nieuwe printerkoppen want die gaan echt geen 12000 afdrukken mee zoals beloofd. Lees op de fora's vaak al net na de 2000 afdrukken.

Dat is toch oplichting, of niet??? Of is het diefstal???

acmaassen 28-05-2014
Geschreven voor: HP OfficeJet 8600

De printer maakt, ook bij zwart / grayscale printing, gebruik van de kleuren inkt - met name cyaan.
Dat is al erg op zich, niet zozeer dat 't gedaan wordt om een zwarter zwart te genereren, maar dat dit heel bewust nergens wordt vermeld zodat je er later pas achter komt.

Erger is nog dat er geen enkele mogelijkheid is om dit uit te zetten. N.a.v. allerlei topics op de HP site bleef 't stil qua support van HP. Toen er vanuit de community een manier was gevonden om dit te omzeilen en toch alleen met zwarte inkt te printen, werd er snel door HP een nieuwe software update uitgebracht die 't weer dicht timmerde. En het "onmogelijk" nog iets te printen (zelfs als 't zwart/grayscale) is, totdat je die kleur cartridges vervangen hebt.

Dit kun je wat mij betreft gewoon oplichting noemen.

Er zijn al lang lopende klaag topics hierover, maar HP geeft nog steeds niet thuis. En als ze al reageren zijn 't verwijzingen naar FAQ's die geen antwoord geven op de vraag.

De machine is op zich prima. Print snel, software werkt prima e.d. Alleen scannen gaat nog ietwat traag en de ADF (doorvoerscanner) werkt behoorlijk matig. Bonnetjes e.d. kun je wel vergeten hier doorheen te halen en papier wordt regelmatig verkeerd opgepakt.

Aan het einde van de rit moet je dus weer een vermogen aan kleur inkt cartridges uitgeven, ook al print je alleen zwart/grayscale. En dat is wat mij betreft alle reden om voor een andere printer te kiezen en hier geen goede waardering aan vuil te maken. Zulke dingen moet je niet stimuleren.

rhunter 02-07-2014

Zelf heb ik een Canon pixma printer.
Ook hier worden de kleuren gebruikt,als ja zwart/grijs print.

Mnemonic 15-04-2013

WAARDELOOS PRODUCT
Deze printer is meer met zichzelf bezig dan met printen!
Ik bedoel dat uitlijnen en koppen reinigen meer proefpagina's en inkt verbruikt dan daadwerkelijk een documentje uitprinten.
Ik heb nu in totaal 1600 pagina's afgedrukt en ben nu begonnen aan mijn 3e set inkt !!! terwijl er op het HP doosje staat 1400 pagina's dus zou ik volgens het doosje al 2800 pagina's moeten hebben afgedrukt. Wel deze inkt voor 1200 pagina's is vervlogen in de reiniging!!!
De melding toestand van de printkoppen was goed, totdat ik nieuwe inkt plaatste en er geen rood meer werd afgedrukt.
Controle leerde mij dat op de printkop de magenta was aangekoekt en de overige kleuren prima in orde.
klepje dicht en uitlijnen Nu vervaagt ook geel ineens en magenta komt heel zwak terug.
Zelfs een document in zwart afdrukken lukt niet meer.
Uitlijnen mislukt en de printer zegt dat ik nu nieuwe printkoppen moet kopen. Dit gebeurt dus na 1600 pagina's terwijl printkoppen 12000 pagina's meegaan!!!
Volgens de zelfdiagnose is de garantie op de printkoppen op 2 april verlopen, terwijl we nu 13 april zijn.
Is het een pechdag, of is de kwaliteit van HP ronduit hopeloos?