De'Longhi PAC AN112 Silent - Reviews

tile_capaciteit
110 m³ ruimtes (max.)
tile_vermogen
2900 watt vermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

majella 05-07-2017

Prima airco,zolang hij het doet! service:DRAMA!

Airco hooguit 10x een uur of 4 aangehad, wellicht hebben wij een maandag morgen monster, maar kapot. Er moeten 2 nwe sensoren in en nwe printplaat. Moet uit Italie komen,dus duurt even! God zij dank binnen garantie termijn, anders kan je hem qua kosten gewoon weggooien, binnen 2 jaar.
Contact met DeLonghi, met de monteur van een extern bedrijf, communicatie gaat niet goed en langs elkaar, afspraken gaan niet door op het laatste moment tot 2x toe, vrije dag genomen voor jan joker! word je weer afgebeld half uur voor afspraak. Nu maand verder en nog geen airco!
Kortom, prima airco zolang hij het doet, maar krijg je er wat aan is het drama, wat een langlopend gezeur.
DeLonghi nl. geschreven, ja sorry heel vervelend voor u, ligt aan extern bedrijf, ja ...leuk allemaal, maar ik heb niet voor dat bedrijf gekozen, dat is de keuze van DeLonghi geweest!
In en in slechte gang van zaken, totaal niet klantvriendelijk, want bij de 2e afzegging van de monteur, een half uur voor zijn komst, was de oorzaak een storing bij een welbekend bedrijf, ...en dat bedrijf ging voor, dus schrappen ze jouw afspraak, op jouw vrij genomen dag!
Zo jammer dat deze goed aangeschreven airco, door deze gang van zaken mij doet besluiten dit merk nooit meer aan te schaffen, of aan iemand aan te bevelen.

van den heuvel 25-06-2017

Koelt goed

Hij doet wat hoe moet doen, koelt goed. Bij mij was 33.5 graden en hij bracht het terug naar 22 graden.

De'Longhi Topper 17-06-2017

Hiep Hoi de tweede Airco Van De'Longhi

De pas geleden aangeschafte mobiele airco PAC AN112 is me zo goed bevallen dat ik nu een tweede heb gekocht. Uitermate tevreden en ook nog eens 5 jaar garantie door de huidige actie!!

Pluspunten

• Capaciteit prima voor woonkamer
  • Makkelijk te installeren
  • Op wielen, goed te verplaatsen
  • Real Feel, optim. verhouding temperatuur en vocht
  • Geluid acceptabel

Minpunten

• Tot nu toe niet kunnen ontdekken

William 07-10-2017

Verkoeling tijdens warme dagen

We zijn zeer tevreden over de De'Longhi PAC AN112 Silent, koelt grote ruimte (Woonkamer ) met gemak tijdens zeer warme dagen.

Dan moet je het wel voluit aan zetten, dan is de het geluid wat harder, maar als het op temperatuur is , kan je de airco op silent zetten.
Je kan het ook instellen op een bepaalde tijd wanneer het aan en of uit moet.

De woonkamer staat van de ochtend tot de laat in de middag volop in de zon, dan kan het bij extreme dagen zeer warm binnen worden.

Kortom we zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Makkelijk te verrijden
  • Koelt een grote ruimte met gemak
  • De bediening is duidelijk

Minpunten

• Niet alle hulpstukken geschikt voor oud huis

pac an 112 silent 22-06-2017

mooi model

we zijn uitgegaan dat het een goed merk is en hebben daarom besloten deze airco aan te schaffen we hopen de we er veel van kunnen genieten

Frits 13-06-2017

Koelt goed

Product bevalt erg goed. Weet de kamer op een aangename temperatuur te houden tijdens de warme zomerdagen. Aangezien ik een lichte slaper ben is het geluid van de airco wel iets te hard om doorheen te slapen. Dus paar uur voor slapen gaan de airco aan en dan is het prima te doen.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Ontvochtigen helpt voor een aangenamer gevoel

Minpunten

• Voor mij te veel geluid om doorheen te slapen

Xenio 05-06-2017

Lekker koel

Goed kwaliteits product, maakt de ruimte snel koel!
Prettige bediening, afstandsbediening is ook erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Goed koelvermogen
  • Opties

Minpunten

• Geluid zou iets minder mogen

Beau 04-06-2017

Goede koeling.

Goede koeling ,ziet er mooi uit. Maakt wel veel lawaai op de hoogste stand.
Makkelijk te verplaatsen in huis.

Pluspunten

• Goede koeling.
  • Makkelijk verrijdbaar.

Minpunten

• Lawaai

Marcel 18-06-2017

Vrij stil, snel koel

Voor een airco zeer stil, energiezuinig en koelt zelfs een kamer van ruim 50m2 een graad per 30 minuten af. Makkelijk in bediening, en met 5 jaar garantie kun je eigenlijk nooit fout gaan met deze airco.

Pluspunten

• Vrij stil
  • Koelt goed
  • Energiezuinig
  • 5 jaar garantie

Guus Rohs 14-06-2017

Goede capaciteit, handig in gebruik, eenvoudige installatie

Een waar genot, makkelijk verrijdbaar en aan te sluiten. De real feel functie geeft je het optimale gevoel!

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Capaciteit

Huub 07-06-2017

erg stil, werkt erg goed

mooie mobiele airco, makkelijk te bedienen en erg stil. koelt prima ondanks dat de deuren vaak open en dicht gaan

Bartele de Jong 16-06-2018

gemakkelijk in gebruik en mooie onopvallende vormgeving

Net gekocht. Handleiding is duidelijk. Voldoende hulpstukken om zelf een doorgang naar buiten te maken bij openstaand raam ( houten plaat mat gat erin o.i.d ). Verder nog geen ervaring. Ben af gegaan op 'kieskeuri.nl'

Slapen 16-06-2018

Koel perfect

Doet gewoon mat het moet doen als het warm is heerlijk koel.
Ook s’nachts weinig geluid heerlijk slapen

Pluspunten

Minpunten

• Afvoerslang

longi airco 16-06-2018

Doet wat hij moet doen

Heb deze airco voor op zolder gekocht, Hij koelt goed, het geluid valt mee. afstandsbediening is ook erg handig.

Pluspunten

• zuinig A+

Ruud 13-06-2018

Stille en zuinige airco

Altijd al een De 'Longhi willen hebben, maar als je er nog een heb ga je nog geen nieuwe kopen . De machine werkt goed je kan hen laten vocht onttrekken , zachtjes laten koelen en stevig laten koelen. Het gemak van het opvangen van het water en het daarna gebruiken om te koelen ideaal, zuinig met stroom als je daar op let. Kortom mijn airco

Pluspunten

• vrij zacht koelen
  • 11.000 BTU

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Sjaak 09-06-2018

Beter dan verwacht

Single unit mobiele airco's word van geroepen dat ze nooit zo efficient en effectief zullen zijn als een split-unit. Ik gebruik deze nu afwisselend in 2 kamers, in van circa 25m2 en 1 van circa 17m2. Beiden kamer koelt en ontvocht deze met gemak. Ik zie echter wel af en toe een LT (low temperature) code staan als ik de airco een tijd volop laat blazen op de hoogste stand. Om ijsvorming tegen te gaan, schakelt de unit dan even uit. Verder bevalt het beter dan verwacht, vanwege berichten over slechte effectiviteit had ik slechts een paar graden koeler verwacht en dat het lang zal duren tot het werkt. Echter ontvocht en koelt het de kamers best snel af. Nog niet kunnen uitproberen met temperaturen van boven de 30 graden, maar ik heb de kamers wel al van 25 graden met gemak naar 20 graden terug kunnen brengen. En dan enkel met een slang uit het raam (afdichten van kieren raam zal nog beter werken). Afhankelijk van hoe hoog je de airco instelt maakt deze meer of minder herrie. Ik zelf kan er prima mee leven en slapen, hoewel op de ' real feel' stand de compressor ook automatisch uit en aanschakelt. Bij het opnieuw inschakelen is dat even onverwacht wat herrie. Meestal slaap ik met oordoppen in en merk ik er niets van. En zonder oordoppen neem ik het geluid voor lief en is het nog altijd beter dan een bloedhete kamer waar je niet in kan slapen door het zweten. Ook als gewone fan te gebruiken overigens, dat scheelt dan ook weer wat stroom. Ik heb het stroomverbruik ook gemeten en dat valt ook nog wel mee. Komt overeen met wat er beloofd word door de fabrikant. Zeker gezien het apparaat toch niet het hele jaar aanstaat neem ik dat beetje extra op de stroomrekening ook voor lief. Daarbij vermoed ik dat deze zuiniger zal zijn dan de meeste goedkopere bouwmarkt b-merk airco's. Al met al tevreden dus en wat mij betreft een aanrader, als je geen split unit wilt laten monteren.

Pluspunten

• Koelt goed en snel
  • Ontvochtigd goed en snel
  • Stroomgebruik valt mee voor een mobiele airco

Minpunten

• lawaai, maar minder dan sommige andere merken
  • behoorlijk zwaar, wel goed te verrijden

Koos 08-06-2018

Hele fijne airco

Deze airco gekocht voor op de slaapkamer maar volgens mij kan hij ook makkelijk de woonkamer aan! Koelt uitstekend met minimaal geluid voor een monoblock. Heel fijn is de functie "real feel", de airco regelt dan automatisch de juiste temperatuur en vochtigheidsgraad. Niet het goedkoopste apparaat, wel een echte aanrader.

Pluspunten

• Koelt uitstekend
  • Real Feel en Silent mode
  • Energiezuinig
  • Voor een mobiele airco zeer stil

Minpunten

• Slang is aan de korte kant

Jeroen 08-06-2018

Weet de kamer goed koel te houden.

Prima airco, heb hem in een kamer van ruim 100m3 staan, deze weet hij goed koel te houden. Het apparaat maakt daarbij ook nog niet eens veel lawaai. Even afwachten hoe duurzaam hij is, heb hem nog maar een kleine week.

• voldoende capacteit voor 100m3 kamer

Minpunten

• stroom verbruik? +/- 950watt per uur

Edward 06-06-2018

Kamer lekker koel, lawaaierig, silent werkt niet goed

Goed product, hij koelt de kamer prima. Ik vindt de airco lawaaierig zeker in koelingmodus. De Silent functie helpt dan ook niet. Ik denk dat hij 1dB lager gaat in deze functie. Dus 's nachts kan hij niet aan want dan slapen we nog niet

Pluspunten

• Koelt prima
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Veel geluid
  • Niet makkelijk te tillen

jacqueline 03-06-2018

airconditioning

na enig overleg met de verkoper kwam ik op dit product uit.
hij koelt de gekozen ruimte goed is s,nachts erg stil en heeft een mooi format.

Pluspunten

• is redelijk stil voor de nacht
  • makkelijke bediening