De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DWB97CM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Mieke Timmer 17-05-2020

Goed licht en weinig geluid

Geschreven voor: Bosch DWB97CM50

De afzuigkap werkt naar verwachting. Ik heb vooral gelet op de geluidsnorm. En het is inderdaad waar dat het apparaat goed afzuigt en geen enorme herrie maakt.
Ook de vetfilters zijn handig te verwijderen.

Jarona 23-04-2020

Goede afzuiging en het etenslucht is gauw afgevoerd.

Geschreven voor: Bosch DWB97CM50

Wij hebben voor dit product gekozen, daar deze ons is aanbevolen en deze afzuigkap wat groter is en veel meer capaciteit heeft om etenslucht af te voeren. Mooie uitstraling en goede verlichting.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Afvoer capaciteit
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede verlichting

Janine Eshuis 06-04-2020

Een nieuwe vriend in de keuken!

Geschreven voor: Bosch DWB97CM50

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken hoorde uiteraard ook de keuze voor een nieuwe afzuigkamp. En als ik eerlijk ben vond ik dat niet het meest leuke onderdeel bij het samenstellen van onze keuken. Wat een geluk dat we voor deze mooie afzuigkamp en geruisloze afzuigkamp hebben gekozen. Even opletten dat je de filters met twee handen moet verwijderen maar als je dat eenmaal doorhebt kan de afzuigkamp zijn werk doen en hoef je aan niet meer te storen. We genieten volop van onze keuken, kookgeuren worden goed afgevoerd en onze afzuigkamp is geruisloos aanwezig! Deze vriend mag blijven!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Verlichting

Minpunten

• Even opletten bij verwijderen van roetfilter

viola 31-03-2019

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch DWB97CM50

Stijlvolle slanke afzuigkap. 4 standen te bedienen met tiptoetsen. Stand 1 is bijna geruisloos, opbouwend naar een zeer krachtige afzuiging op stand 4 die toch verbazend rustig is. Zeer eenvoudig schoon te houden. De roosters zijn verdeeld in 3 vakken dus makkelijk in de vaatwasser. Er zitten drie mooie spotjes in die een goed licht geven. 's avonds doe ik alleen die lampjes aan gewoon omdat het er erg sfeervol uitziet. Ik ben echt heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• goede afzuiging
  • stil
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• geen