Bosch Serie 6 DWB97CM50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
430 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DWB97CM50 op Kieskeurig.nl.

Fijne afzuigkap 10-10-2019

Goede en vrij stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Deze afzuigkap doet wat ie moet doen en doet het goed en vrij stil. Is goed schoon te houden en geeft goed licht op de kookplaat. Ik heb maar 1 puntje van kritiek: de tiptoetsen reageren niet altijd goed. Gebeurt af en toe en weet niet of het aan droge of natte vingers ligt of aan afzuigkap. Daarom maar 4 sterren, anders zeker 5! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

viola 31-03-2019

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Stijlvolle slanke afzuigkap. 4 standen te bedienen met tiptoetsen. Stand 1 is bijna geruisloos, opbouwend naar een zeer krachtige afzuiging op stand 4 die toch verbazend rustig is. Zeer eenvoudig schoon te houden. De roosters zijn verdeeld in 3 vakken dus makkelijk in de vaatwasser. Er zitten drie mooie spotjes in die een goed licht geven. 's avonds doe ik alleen die lampjes aan gewoon omdat het er erg sfeervol uitziet. Ik ben echt heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• goede afzuiging
  • stil
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

jan7 07-01-2019

Zuigt zeer slecht af en maakt veel herrie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De afzuigkap zuigt zeer slecht af en is dus totaal niet functioneel. Bovendien maakt hij veel herrie, in tegenstelling tot wat beloofd is.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com