Bosch Serie 6 DWB97CM50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
430 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DWB97CM50 op Kieskeurig.nl.

Mieke Timmer 17-05-2020

Goed licht en weinig geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De afzuigkap werkt naar verwachting. Ik heb vooral gelet op de geluidsnorm. En het is inderdaad waar dat het apparaat goed afzuigt en geen enorme herrie maakt.
Ook de vetfilters zijn handig te verwijderen.

Jarona 23-04-2020

Goede afzuiging en het etenslucht is gauw afgevoerd.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Wij hebben voor dit product gekozen, daar deze ons is aanbevolen en deze afzuigkap wat groter is en veel meer capaciteit heeft om etenslucht af te voeren. Mooie uitstraling en goede verlichting.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Afvoer capaciteit
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede verlichting

Janine Eshuis 06-04-2020

Een nieuwe vriend in de keuken!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken hoorde uiteraard ook de keuze voor een nieuwe afzuigkamp. En als ik eerlijk ben vond ik dat niet het meest leuke onderdeel bij het samenstellen van onze keuken. Wat een geluk dat we voor deze mooie afzuigkamp en geruisloze afzuigkamp hebben gekozen. Even opletten dat je de filters met twee handen moet verwijderen maar als je dat eenmaal doorhebt kan de afzuigkamp zijn werk doen en hoef je aan niet meer te storen. We genieten volop van onze keuken, kookgeuren worden goed afgevoerd en onze afzuigkamp is geruisloos aanwezig! Deze vriend mag blijven!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Verlichting

Minpunten

• Even opletten bij verwijderen van roetfilter

Anoniem 31-03-2020

Relatief stil met grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De 3 filters zijn makkelijk schoon te maken. Door hun afmetingen passen ze in de gootsteen en/of vaatwasser. Relatief stil ondanks de vele m3 vochtige lucht die hij naar buiten stuwt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan W 14-01-2020

Wandschouwkap

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Deze wandschoukap functioneert redelijk. De recirculatiefunctie is redelijk. De kaap heeft wel de nodige tijd nodig om de kooklucht te filteren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-12-2019

slecht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Als je het huis binnen komt ruik je het eten al, kap zuigt absoluut onvoldoende af! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fijne afzuigkap 10-10-2019

Goede en vrij stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Deze afzuigkap doet wat ie moet doen en doet het goed en vrij stil. Is goed schoon te houden en geeft goed licht op de kookplaat. Ik heb maar 1 puntje van kritiek: de tiptoetsen reageren niet altijd goed. Gebeurt af en toe en weet niet of het aan droge of natte vingers ligt of aan afzuigkap. Daarom maar 4 sterren, anders zeker 5! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

viola 31-03-2019

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Stijlvolle slanke afzuigkap. 4 standen te bedienen met tiptoetsen. Stand 1 is bijna geruisloos, opbouwend naar een zeer krachtige afzuiging op stand 4 die toch verbazend rustig is. Zeer eenvoudig schoon te houden. De roosters zijn verdeeld in 3 vakken dus makkelijk in de vaatwasser. Er zitten drie mooie spotjes in die een goed licht geven. 's avonds doe ik alleen die lampjes aan gewoon omdat het er erg sfeervol uitziet. Ik ben echt heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• goede afzuiging
  • stil
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

jan7 07-01-2019

Zuigt zeer slecht af en maakt veel herrie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De afzuigkap zuigt zeer slecht af en is dus totaal niet functioneel. Bovendien maakt hij veel herrie, in tegenstelling tot wat beloofd is.