De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DBB5960HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

veel te felle verlichting 24-02-2021

niet tevreden

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Op zich een goedwerkende kap, echter 2 aspecten zijn minder tot slecht!
Ten eerste moet ik toch regelmatig de condens van mijn achterwand vegen, ook bij maximaal vermogen!
Het minste is de verlichting, het lijkt wel de verlichting van een operatiekamer, schijnt in je gezicht door de schuine plaatsing van de leds. Staat nota bene in de beschrijving dat je nooit recht in het licht moet kijken om verblinding te voorkomen!
De klantenservice adviseerde mij om de kap lager te hangen of de verlichting uit te schakelen!!!

Thijs 13-10-2018

Fraai uiterlijk Hub 2 Hood

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Heb deze gekocht in combinatie met AEG IKB84401FB Inductiekookplaat en het werkt uitstekend. Dankzij de Hub 2 Hood reageert de afzuigkap op alles wat je doet op de inductie en hoef hè hierdoor zelf niet de stand te regelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Hub 2 hood

Minpunten

Bakker 27-02-2018

Slimme afzuigkap.

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 maanden in onze keuken. Wij blijven het model mooi vinden, strak vormgegeven, roestvrij staal, en die ook nog een uitstekend zijn werk doet. Hierbij valt op dat de standen 1 en 2 stil zijn, Hoger gebruiken wij amper. Wat ook een mooie accessoire is de langzame afzuiging. Je toest deze in en de motor gaat heel stil zijn gang, en na een kwartier schakelt hij zich zelf uit. Ook mooi aan deze afzuigkap is het rvs vet filter, erg gemakkelijk te reinigen. En de afzuigkap laat door middel van een lampje in het display weten wanneer je het filter moet reinigen. al met al een prachtige afzuigkap die wij zeker kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• stille moter
  • 15 minuten automatische afzuiging laag toerental
  • rvs vetfilter
  • ledverlichting
  • vetfilter reinigen dmv indicatie lampje

Bakker 06-11-2017

Afzuigkap DBB5960HM

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 weken in onze keuken. Wij zijn er erg tevreden over. De motor is stil, en hang trillingsvrij. Wij hebben hem zelf opgehangen en aangesloten. Dat is prima te doen. Wel even controleren of de terugslag klep goed is bevestigd voordat je de pijp plaatst en de ombouw hebt bevestigd. Het ontwerp is mooi strak vormgegeven, en de bediening werkt met tiptoetsen. Al met al een mooie afzuigkap met een prima prijs kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • rvs luchtroosters
  • Led verlichting

Minpunten

• nog geen minpunt ontdekt