AEG DBB5960HM - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Bakker 27-02-2018

Slimme afzuigkap.

De afzuigkap hangt nu 4 maanden in onze keuken. Wij blijven het model mooi vinden, strak vormgegeven, roestvrij staal, en die ook nog een uitstekend zijn werk doet. Hierbij valt op dat de standen 1 en 2 stil zijn, Hoger gebruiken wij amper. Wat ook een mooie accessoire is de langzame afzuiging. Je toest deze in en de motor gaat heel stil zijn gang, en na een kwartier schakelt hij zich zelf uit. Ook mooi aan deze afzuigkap is het rvs vet filter, erg gemakkelijk te reinigen. En de afzuigkap laat door middel van een lampje in het display weten wanneer je het filter moet reinigen. al met al een prachtige afzuigkap die wij zeker kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• stille moter
  • 15 minuten automatische afzuiging laag toerental
  • rvs vetfilter
  • ledverlichting
  • vetfilter reinigen dmv indicatie lampje
Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Bakker 06-11-2017

Afzuigkap DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 weken in onze keuken. Wij zijn er erg tevreden over. De motor is stil, en hang trillingsvrij. Wij hebben hem zelf opgehangen en aangesloten. Dat is prima te doen. Wel even controleren of de terugslag klep goed is bevestigd voordat je de pijp plaatst en de ombouw hebt bevestigd. Het ontwerp is mooi strak vormgegeven, en de bediening werkt met tiptoetsen. Al met al een mooie afzuigkap met een prima prijs kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • rvs luchtroosters
  • Led verlichting

Minpunten

• nog geen minpunt ontdekt
Geschreven voor: AEG DBB5960HM