De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DBB5960HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 30-07-2022

Mooie, goede afzuigkap

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kap werkt zeer goed in combinatie met de kookplaat.

Sylvia 28-07-2022

Top afzuigkap

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie design afzuigkap die te koppelen is aan de kookplaat. Ideaal. En makkelijk schoon te maken

Anoniem 07-02-2022

Hob2hood aanrader

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een handige functie. Hob2hood. Kookplaat aan licht aan en bij hoge kook stand, gaat de afzuigkap ook harder. Nooit geweten dat er afzuigkap zo handig kan zijn.

Marianne 26-01-2022

Supergemakkelijke Hob to Hood functie

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met de wasemkap. Weinig herrie, goede afzuiging en een boven verwachting leuke samenwerking met de kookplaat.

Sylvia 27-08-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap in combi met de inductie kookplaat is fantastisch

Sylvia 25-08-2021

Goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap maakt weinig geluid en de combi met de inductie is zeer goed

Harald 19-06-2021

AEG laat je niet in de steek!

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Afzuigkap zuigt goed af en maakt weinig herrie. De hob 2 hood functie werkt prettig en is ook nog in te stellen. Tiptoetsen reageren goed, verlichting is prima. De verlichting schijnt wel naar je gezichtsveld toe maar dat vind ik persoonlijk niet hinderlijk.
Aangezien we de afzuigkap pas 4 weken in gebruik hebben kan ik nog geen oordeel vellen over de kwaliteit/duurzaamheid.

Daniel 13-04-2021

Rammelkast

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap ziet er op het eerste gezicht mooi uit, maar hij lijkt veel minder goed af te zuigen dan z'n voorganger. Hier hangen de vetdruppels aan het rooster en rammelt ie dat het een lieve lust is. Alleen als je het rooster met de hand vasthoudt, dan is hij redelijk stil. Ook van het automatisch afzuigen mbv de koppeling met platen werkt niet ideaal: hij geeft soms gas als er geen dampen zijn en soms stopt ie ineens waardoor je keuken blauw staat. Tenslotte vond ik die SenseBoil een leuke vondst, maar vooralsnog blijven de pannen overkoken, dus voor ons is dit (nog) geen toegevoegde waarde.

veel te felle verlichting 24-02-2021

niet tevreden

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Op zich een goedwerkende kap, echter 2 aspecten zijn minder tot slecht!
Ten eerste moet ik toch regelmatig de condens van mijn achterwand vegen, ook bij maximaal vermogen!
Het minste is de verlichting, het lijkt wel de verlichting van een operatiekamer, schijnt in je gezicht door de schuine plaatsing van de leds. Staat nota bene in de beschrijving dat je nooit recht in het licht moet kijken om verblinding te voorkomen!
De klantenservice adviseerde mij om de kap lager te hangen of de verlichting uit te schakelen!!!

Piet 22-11-2020

Super afzuiging!

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Na installatie, zelf gedaan niet zo moeilijk, afzuiging getest! Resultaat is meer dan super, redelijk geruisloos vergeleken met mijn oude Etna. Wij zijn zeer tevreden.

anshenk 19-12-2019

Zelfdenkende afzuigkap.

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Mooi apparaat die zelf regelt hoeveel afzuiging er nodig als je staat te koken.
Als je klaar bent met koken stopt de afzuigkap automatisch en gaat het licht vanzelf uit.

apmonne 19-12-2019

Perfecte afzuiging

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Een mooie en goed werkende hub too hood afzuigkap. Makkelijk bediening van de afzuiging via de afzuiger maar ook via de kookplaat middels de wifi en zeer goede en heldere verlichting op de inductie kookplaat.

karenenjordy 22-10-2019

Mooi simpel en strak

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Mooi en strak disign, simpel in gebruik, makkelijk schoon te houden. icm AEG inductie kookplaat perfect mee te werken. De afzuigkap gaat automatisch aan wanneer u de AEG inductie kookplaat aan zet. Pas zich automatisch aan door draadloos samenwerkingsysteem.

c.sanders 17-10-2019

Tegenvallend

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Helaas ik ben niet tevreden. Als ik kook dan moet ik regelmatig met een doekje condens van de tegels wegvegen. Mijn oude afzuigkap was van een betere kwaliteit. Heel jammer.

bo8470 03-01-2019

Wel mooi maar zeker niet volmaakt

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Deze afzuigkap doet weliswaar goed zijn werk maar laat dat ook goed horen. De verlichting, en dan met name de lichtkleur en plaatsing van de lampen is uitermate vervelend. VEEL te fel en helaas niet regelbaar. Ook de schuine plaatsing helemaal achteraan is zeer ongelukkig, je kijkt er vanuit de woonkamer veel te veel in. De verlichting had gewoon recht omlaag moeten schijnen en meer aan de zijkanten of de voorkant moeten zitten. Heb het nu zelf deels opgelost door een papieren lichtdemper in elke lamp te plaatsen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat dit nodig is. Wij zijn ook niet erg gelukkig met de nogal gammele constructie van het afzuig kanaal. Geen aanrader dus.

Thijs 13-10-2018

Fraai uiterlijk Hub 2 Hood

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Heb deze gekocht in combinatie met AEG IKB84401FB Inductiekookplaat en het werkt uitstekend. Dankzij de Hub 2 Hood reageert de afzuigkap op alles wat je doet op de inductie en hoef hè hierdoor zelf niet de stand te regelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Hub 2 hood

Minpunten

H.A.A. Hermans 28-06-2018

Mooi disign

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Het automatisch regelen van de afzuigkap is een uitkomst.
Alleen is het moeilijk om die functie uit te schakelen om jhanmatig te bedienen.

H.G>C van de Horst 27-06-2018

Prima product

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Handig dat de afzuigkap automatisch aangaat. Ik heb namelijk ook de bijbehorende kookplaat. Verder een mooi touchpaneel.

Bakker 27-02-2018

Slimme afzuigkap.

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 maanden in onze keuken. Wij blijven het model mooi vinden, strak vormgegeven, roestvrij staal, en die ook nog een uitstekend zijn werk doet. Hierbij valt op dat de standen 1 en 2 stil zijn, Hoger gebruiken wij amper. Wat ook een mooie accessoire is de langzame afzuiging. Je toest deze in en de motor gaat heel stil zijn gang, en na een kwartier schakelt hij zich zelf uit. Ook mooi aan deze afzuigkap is het rvs vet filter, erg gemakkelijk te reinigen. En de afzuigkap laat door middel van een lampje in het display weten wanneer je het filter moet reinigen. al met al een prachtige afzuigkap die wij zeker kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• stille moter
  • 15 minuten automatische afzuiging laag toerental
  • rvs vetfilter
  • ledverlichting
  • vetfilter reinigen dmv indicatie lampje

Bakker 06-11-2017

Afzuigkap DBB5960HM

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 weken in onze keuken. Wij zijn er erg tevreden over. De motor is stil, en hang trillingsvrij. Wij hebben hem zelf opgehangen en aangesloten. Dat is prima te doen. Wel even controleren of de terugslag klep goed is bevestigd voordat je de pijp plaatst en de ombouw hebt bevestigd. Het ontwerp is mooi strak vormgegeven, en de bediening werkt met tiptoetsen. Al met al een mooie afzuigkap met een prima prijs kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • rvs luchtroosters
  • Led verlichting

Minpunten

• nog geen minpunt ontdekt