AEG DBB5960HM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DBB5960HM op Kieskeurig.nl.

Bakker 27-02-2018

Slimme afzuigkap.

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 maanden in onze keuken. Wij blijven het model mooi vinden, strak vormgegeven, roestvrij staal, en die ook nog een uitstekend zijn werk doet. Hierbij valt op dat de standen 1 en 2 stil zijn, Hoger gebruiken wij amper. Wat ook een mooie accessoire is de langzame afzuiging. Je toest deze in en de motor gaat heel stil zijn gang, en na een kwartier schakelt hij zich zelf uit. Ook mooi aan deze afzuigkap is het rvs vet filter, erg gemakkelijk te reinigen. En de afzuigkap laat door middel van een lampje in het display weten wanneer je het filter moet reinigen. al met al een prachtige afzuigkap die wij zeker kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• stille moter
  • 15 minuten automatische afzuiging laag toerental
  • rvs vetfilter
  • ledverlichting
  • vetfilter reinigen dmv indicatie lampje

veel te felle verlichting 24-02-2021

niet tevreden

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Op zich een goedwerkende kap, echter 2 aspecten zijn minder tot slecht!
Ten eerste moet ik toch regelmatig de condens van mijn achterwand vegen, ook bij maximaal vermogen!
Het minste is de verlichting, het lijkt wel de verlichting van een operatiekamer, schijnt in je gezicht door de schuine plaatsing van de leds. Staat nota bene in de beschrijving dat je nooit recht in het licht moet kijken om verblinding te voorkomen!
De klantenservice adviseerde mij om de kap lager te hangen of de verlichting uit te schakelen!!!

Piet 22-11-2020

Super afzuiging!

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Na installatie, zelf gedaan niet zo moeilijk, afzuiging getest! Resultaat is meer dan super, redelijk geruisloos vergeleken met mijn oude Etna. Wij zijn zeer tevreden.

anshenk 19-12-2019

Zelfdenkende afzuigkap.

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Mooi apparaat die zelf regelt hoeveel afzuiging er nodig als je staat te koken.
Als je klaar bent met koken stopt de afzuigkap automatisch en gaat het licht vanzelf uit.

apmonne 19-12-2019

Perfecte afzuiging

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Een mooie en goed werkende hub too hood afzuigkap. Makkelijk bediening van de afzuiging via de afzuiger maar ook via de kookplaat middels de wifi en zeer goede en heldere verlichting op de inductie kookplaat.

karenenjordy 22-10-2019

Mooi simpel en strak

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Mooi en strak disign, simpel in gebruik, makkelijk schoon te houden. icm AEG inductie kookplaat perfect mee te werken. De afzuigkap gaat automatisch aan wanneer u de AEG inductie kookplaat aan zet. Pas zich automatisch aan door draadloos samenwerkingsysteem.

c.sanders 17-10-2019

Tegenvallend

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Helaas ik ben niet tevreden. Als ik kook dan moet ik regelmatig met een doekje condens van de tegels wegvegen. Mijn oude afzuigkap was van een betere kwaliteit. Heel jammer.

bo8470 03-01-2019

Wel mooi maar zeker niet volmaakt

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Deze afzuigkap doet weliswaar goed zijn werk maar laat dat ook goed horen. De verlichting, en dan met name de lichtkleur en plaatsing van de lampen is uitermate vervelend. VEEL te fel en helaas niet regelbaar. Ook de schuine plaatsing helemaal achteraan is zeer ongelukkig, je kijkt er vanuit de woonkamer veel te veel in. De verlichting had gewoon recht omlaag moeten schijnen en meer aan de zijkanten of de voorkant moeten zitten. Heb het nu zelf deels opgelost door een papieren lichtdemper in elke lamp te plaatsen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat dit nodig is. Wij zijn ook niet erg gelukkig met de nogal gammele constructie van het afzuig kanaal. Geen aanrader dus.

Thijs 13-10-2018

Fraai uiterlijk Hub 2 Hood

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Heb deze gekocht in combinatie met AEG IKB84401FB Inductiekookplaat en het werkt uitstekend. Dankzij de Hub 2 Hood reageert de afzuigkap op alles wat je doet op de inductie en hoef hè hierdoor zelf niet de stand te regelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Hub 2 hood

H.A.A. Hermans 28-06-2018

Mooi disign

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Het automatisch regelen van de afzuigkap is een uitkomst.
Alleen is het moeilijk om die functie uit te schakelen om jhanmatig te bedienen.

H.G>C van de Horst 27-06-2018

Prima product

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

Handig dat de afzuigkap automatisch aangaat. Ik heb namelijk ook de bijbehorende kookplaat. Verder een mooi touchpaneel.

Bakker 06-11-2017

Afzuigkap DBB5960HM

Geschreven voor: AEG DBB5960HM

De afzuigkap hangt nu 4 weken in onze keuken. Wij zijn er erg tevreden over. De motor is stil, en hang trillingsvrij. Wij hebben hem zelf opgehangen en aangesloten. Dat is prima te doen. Wel even controleren of de terugslag klep goed is bevestigd voordat je de pijp plaatst en de ombouw hebt bevestigd. Het ontwerp is mooi strak vormgegeven, en de bediening werkt met tiptoetsen. Al met al een mooie afzuigkap met een prima prijs kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • rvs luchtroosters
  • Led verlichting