Bosch DWB097A51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DWB097A51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

M. Hellendoorn 13-09-2019

Kook- en bakluchtjes lossen snel op

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

De afzuigkap ziet er niet alleen prachtig uit, hij doet ook zijn werk perfect. In de winter even de extra boost gebruiken en je hebt bijna nooit meer beslagen ramen tijdens het koken. Bijkomend pluspunt is dat de filters gewoon in de afwasmachine kunnen worden schoongemaakt dus heb je nooit meer last van een lelijke verkleuring aan de onderkant van de afzuigkap.

Pluspunten

• boost knop voor extra sterk afzuigen
  • filters kunnen in de afwasmachine

Renata 10-02-2018

prima

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Mooie strakke afzuigkap. Doet wat hij moet doen. Lekker zijn die heldere lampjes erin, dat geeft goed zicht bij het koken.

Pascal 22-09-2017

Top afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Goed werkende wanschouwkap makkelijk schoon te maken met een voldoende afzuig capaciteit en goed en helder verlichting . Helaas naar net 3 jaar een klein defect (ging spontaan aan en vervolgens niet meer uit) maar dat woord onder garantie gerepareerd.

Minpunten

• Harde hoeken

Heidi 26-02-2017

Geluidsloos

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

De afzuigkap ziet er gestroomlijnd uit, geeft een zeer goed en helder licht en is ook zo goed als geluidsloos. Top afzuigkap!

Pluspunten

• geluidsloos
  • heldere verlichting

Jacques 25-01-2017

De fraaie afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

De kap heeft een prachtige vorm en de functie is zeer behoorlijk. We hebben hem pas maar de capaciteit is ruim voldoenden voor onze woonkeuken

Pluspunten

• uiterlijk
  • capaciteit

Lucas 18-01-2017

stille afzuigmotor

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Een prachtige styling en met name de stille afzuiging van de motor met perfecte led verlichting. Vol licht waardoor prima zicht.
Bedieningsgemak door 17 instelbare standen voor elke kookunit

Pluspunten

• verlichting
  • geluidsarme motor
  • bedieningsgemak

Minpunten

• geen

JW 31-12-2016

Het is een Bosch en dat zegt eigenlijk genoeg

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Top apparaat! Mooi (strak) design, gemakkelijk te monteren, 3 felle (niet te) led lampen en heerlijk stil (alleen de power stand maakt wat herrie, maar dat is te verwachten bij die stand).

• Installatie
  • Licht
  • Geluid

Harm 06-12-2016

Fraaie afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Mooie afzuigkap met voldoende afzuig kwaliteit roosters makkelijk te verwijderen en te reinigen.
Goede verlichting.

Minpunten

• Maakt veel geluid in hoogste stand

CvE 12-07-2016

Bosch schouwkap

Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Zeer mooie Bosch rvs schouwkap, met zeer handige verlichting, roosters zijn uit te nemen, zuigkracht is zeer goed.

MarcelB24 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Onvoorstelbaar, hoe veel stiller deze afzuigkap is ten opzichte van mijn vorige. Het design is ook prachtig, geen overbodige toestanden en degelijke drukknoppen in plaats van gammele schuifjes.

Zomaar 13-11-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Goed werkende en makkelijk bedienbare afzuigkap. Hij heeft een mooie vormgeving en een goede werking. Heldere led verlichting.

Maarten 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Wat me meteen opvalt; deze afzuigkap is erg stil! Vooral als je de afvoerslang netjes strak wegwerkt. Bij ons zit deze vrij los in de koof dus hoor je het suizen van de lucht nog goed.

De witte verlichting is sterk en helder. Extra verlichting is bijna niet nodig! Duurzaamheid weet ik nog niet, aangezien we hem pas een half jaar hebben.

Frank van der Linden 01-10-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Het apparaat is erg stil. Het zuigt goed, en de verlichting is goed om onder te koken - precies wat je van het apparaat verwacht.

Marcel 29-08-2015

Nette strakke afzuigkap.
Goede afzuiging en mooi stil .
Bediening voelt degelijk aan.
Filters makkelijk te verwijderen.

Marjolein 19-08-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Het is een stevig afzuigkap, die heel gemakkelijk is te bedienen. Daarnaast ook gemakkelijk schoon te maken. Verder is het geluid zacht en heeft deze zelfs nog een powerstand. Kortom zeer tevreden.

Chantalrdam 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Deze prachtige afzuigkap nu enkele maanden in mijn bezit. Naast de goede 'looks' is deze afzuigkap werkelijk geruisloos op de lagere standen en matig geluid op de hogere standen. En het belangrijkste van alles: het houdt vieze luchtjes uit mijn huis weg!

E. Brussen 30-04-2015
Geschreven voor: Bosch DWB097A51

Nu een paar maanden in bezit en erg tevreden met de aankoop. De afzuigkap heeft een mooi design en is degelijk gemaakt. De motor is krachtig maar stil (voor een afzuigkap). We hebben de afzuigkap aangesloten op een (grote) doorvoer naar buiten met daarin een terugslag klep. Een buitenafvoer zorgt altijd voor een betere doorvoer en is stiller in gebruik dan recirculatie. Hiermee is zelfs op stand 3 is een gesprek voeren nog mogelijk. De LED verlichting geeft een goede verlichting over de gehele kookplaat en is energiezuinig in gebruik. De stalen filters zijn uitneembaar en kunnen in de vaatwasser.