Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AD780ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marianne 29-05-2022

Goede keuze

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Doet wat het moet doen. Schoonmaakherinnering voor de filters is heel handig. Het was even zoeken, maar de automatische uitschakeling na 5 minuten is heel fijn.

Pluspunten

• Automatische uitschakeling
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Filters passen in de vaatwasser

Minpunten

• Zeker niet geluidsarm

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste Marianne,

Dank je wel voor deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de afzuigkap.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

Gjhamberg 29-05-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi design en werkt prima. Goede afzuiging en de automatische uitschakeling is fantastisch.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Goede afzuiging
  • Makkelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de afzuigkap. Dat jij tevreden bent je aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

Ricky 27-04-2022

Bevalt goed, erg mooi design

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Goede afzuigkap! Zeer krachtig. Ik gebruik hem als recirculatie, dus met koolstof filters. Dit werkt bij deze afzuigkap erg goed omdat er 3 filters in gaan. En ook belangrijk, een echte design afzuigkap !

Pluspunten

• Zuigkracht

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Ricky,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn de de afzuigkap zo goed bevalt, en met de 3 filters worden de geurtjes goed verwijderd uit de lucht.
En zeker belangrijk het design, het oog wil natuurlijk ook wat!

Wij wensen jou heel veel plezier met jouw aankoop.

m*********@h******** 25-04-2022

Geen beste koop

Geschreven voor: ETNA AD780RVS

Ik heb het product uitgekozen bij aanschaf van een nieuwe keuken omdat het een mooi design was en ook door de keukenleverancier werd aangeduid als een goed product.
Echter, van begin af aan maakt de kap veel geluid, en veroorzaakt trillingen (vooral op stand 1) waardoor ook de rvs koof mee gaat trillen. Zeer irritant. Monteur van Etna langs geweest en motor vervangen maar heeft niets geholpen. Verder niets aan te doen, jammer dus.
Het product ziet er leuk uit maar ik vraag ik me af of dit soort kappen (schuin) ook effectief zijn. Ze hebben maar een kleine doorstroomopening voor de afvoer en soms lopen de waterdruppels langs de muur naar beneden. Terwijl de kap veel meer capaciteit heeft dan mijn oude afzuigkap die dat probleem nooit had.
Ik zou het product niet aanbevelen.

Pluspunten

Minpunten

• maakt veel herrie
  • Veroorzaakt trilling (onbalans)

Officiele reactie van Atag 26-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het design je niet tevreden bent over het geproduceerde geluid. Wat jammer dat het vervangen van de motor het probleem niet op heeft kunnen lossen. Het overmatig produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Mogelijk dat het geluid hier mee te maken heeft. Mocht u hier vragen over hebben vragen wij u uw adres- en contactgegevens samen met een kopie van deze review naar: webcare@atagbenelux.com

Janet 25-04-2022

Aanrader, bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Wij vinden het model mooi, staat goed op de verder lege wand. Het is simpel te bedienen. Afzuiging werkt prima en de lamp is perfect.

Pluspunten

• Bediening
  • Lamp

Minpunten

• Geluid

Officiele reactie van Atag 26-04-2022

Beste Janet,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat de bediening en verlichting van de afzuigkap zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw toestel.

Linda 24-04-2022

Etna afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780RVS

Mooie afzuigkap past goed in onze keuken. De kap is schuin aan de voorkant zodat je niet steeds met je bril de afzuigkap raakt. Hij werkt naar behoren. Mooi licht op de kookplaat.

Pluspunten

• Prachtige afzuigkap
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Lawaaierig op de hoogste stand

Officiele reactie van Atag 29-04-2022

Beste Linda,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat deze mooie afzuigkap perfect in uw keuken past.
Wij wensen je veel plezier de afzuigkap.

Marloes 20-04-2022

Top afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Top afzuigkap, geschikt voor recirculatie. Makkelijk te bedienen met touchscreen.
Alleen de instructie voor het ophangen van de afzuigkap was zeer onduidelijk.

Pluspunten

• Goede afzuiging
  • Geschikt voor recirculatie
  • Ledlampjes
  • Koolstof filters kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Onduidelijke instructie voor het ophangen

Officiele reactie van Atag 21-04-2022

Beste Marloes,

Wat een fantastische score heb jij gegeven, bedankt!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design, goede licht en natuurlijk de goede werking van de afzuigkap.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

Frank 11-04-2022

Veel lawaai en slechte service

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi apparaaat maar maakt veel lawaai. Zelfs in stand 1 niet om aan te horen. Daarnaast rammelt en trilt deze behoorlijk. Service gevraagd en antwoord was dat afvoer niet voldoende was terwijl vorige afzuigkap hier prima en geruisloos op heeft gewerkt en afvoer volgens gevraagde specificaties is. Voor een kort bezoek van deze 10 minuten service ook nog een rekening gekregen van 100 EURO. Heel teleurstellend.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Veel lawaai
  • Rammelt

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste Frank,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het design je niet tevreden bent over het geproduceerde geluid en het serviceverloop. Het overmatig produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Bij een servicebezoek zal de monteur controleren of het geproduceerde geluid te wijten valt aan de afzuigkap. Desondanks kunnen wij het goed voorstellen dat het een teleurstelling is wanneer een servicebezoek niet de gewenste uitkomst biedt. Alle feedback is welkomen en zullen wij meenemen in het verbeteren van onze service.

p**************@g******** 10-04-2022

Strak design afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Strak design voor een afzuigkap. Super simpel in gebruik en makkelijk schoon te maken
Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Fijn te lezen dat je tevreden bent over het design van de afzuigkap, deze makkelijk is in gebruik en goed schoon te maken is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

c************@v********** 04-04-2022

Bevalt erg goed...

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Heel mooi product, zeer eenvoudig te installeren, zeer stil en mooi design... zeer tevreden

Pluspunten

• mooi stil product

Officiele reactie van Atag 05-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, eenvoudige installatie en het geproduceerde geluid. Bedankt voor deze mooie review.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

j*********@g******** 23-03-2022

Prima product, voldoet aan verwachting

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Gekozen voor deze wasemkap om zijn stille werking , eenvoudig te plaatsen long life koolstoffilters en uiterlijk designe en qua maatvoering zit deze kap met 80 cm breed er net tussen in.

Pluspunten

• Stille werking
  • filters simpel te reinigen

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 25-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de afzuigkap.

w********@u********* 16-03-2022

aanwinst voor de keuken

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Prima kwaliteit voor een aangename prijs.
De afzuigkap is een welkome modernisering in de keuken.
Heel handig is de mogelijkheid om de glasplaat in 2 standen te gebruiken , waarbij de magneten prima functioneren
en deze instelling totaal geen last geeft om de 4 pannen zonder je hoofd te stoten te kunnen bereiken.
De mogelijkheid van Etna om meteen de garantie met 3 jaar te verlengen tot 5 jaar is een aanleiding geweest tot de aankoop.
Dat is tevens een teken van kwaliteit.

wijker
Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn dat u zo enthousiast bent over de afzuigkap en deze een aanwinst is voor uw keuken. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

J.Voortman 15-03-2022

Kwaliteit afzuigkap.

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Deze moderne/stijlvolle afzuigkap past perfect bij onze keuken. Zelf aangekocht via een internetbedrijf en vervolgens zelf gemonteerd. Eenvoudige klus m.b.v. bijgesloten gebruiksaanwijzing. De werking van het apparaat is eenvoudig en prima. Voldoet volledig aan onze normen.

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste J. Voortman,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat de montage een eenvoudige klus was en de afzuigkap aan alle normen voldoet. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

dumitru 07-03-2022

een aanrader

Geschreven voor: ETNA AD780RVS

gekozen voor de mooie uitstraling en de goede specificaties. Ziet goed uit en doet wat het moet doen. bij installeren een beetje moeite door de onduidelijke installatie handleiding daardoor een 9 out een 10.

Pluspunten

• uitstraling
  • sterke led lampen
  • zacht geluid
  • tiptoesen worden actief als ze aanraakt-

Minpunten

• installatie handleiding

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste Dumitru,

Leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de afzuigkap zo goed bevalt. De feedback betreffende de handleiding nemen wij mee in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

JeroenV 26-02-2022

Zeer mooie stille afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Zeer mooie afzuigkap. Maakt op de laagste stand niet veel geluid, op de hoogste stand wel natuurlijk.
Zuigt goed en het is erg makkelijk dat er een timer op zit: knopje indrukken en na een paar minuten gaat hij vanzelf uit.
Zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• zuigt goed
  • makkelijk in gebruik
  • timer
  • verlichting

Minpunten

• tot nu toe niets

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste Jeroen,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling en dit mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de afzuigkap.

c******@h********** 24-02-2022
Geschreven voor: ETNA AD780ZT

prachtige uitstraling. enige wat er niet bij zat, was de flexibele slang voor naar buiten.
verder prima afzuigkap
Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en deze afzuigkap iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

a***************@c******** 24-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Ben erg blij met mijn aankoop en zal dit zeer aanbevelen het is een sieraad in je keuken mijn kinderen dachten dat er een tv hing.
De kracht van de afzuiging is ook perfect

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u zo blij bent met de afzuigkap en deze een sieraad is in uw keuken. Wat een leuke opmerking van uw kinderen. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

g********@h********** 23-02-2022
Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Prachtige afzuigkap van Etna mooi strak makkelijk te bedienen makkelijk schoonmaken
Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Fijn te lezen dat deze afzuigkap makkelijk te bedienen is en een mooi design heeft. Daar zijn wij erg blij mee. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Richard 20-02-2022

Fraaie zwarte afzuigkap en van degelijke kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Gekocht vanwege de mooie uitstraling van deze zwarte afzuigkap. Ook in gebruik blijkt het een degelijk model met weinig geluid en mooie led verlichting, zuigt erg goed de waterdamp af en gemakkelijke bediening,

Pluspunten

• Fraai design
  • Led verlichting
  • Hoge afzuigcapaciteit
  • Weinig geluid

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Richard,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en cijfer. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en uitstraling van de afzuigkap.
​Wij wensen u vele jaren plezier toe met uw aankoop.

l***********@h********** 17-01-2022

Mooi straks design

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Erg blij met het strakke uiterlijk van de afzuigkap. Handig en eenvoudig in gebruik. Verlichting is ook mooi fel en ook zonder gebruik van de afzuigkap handig.

Pluspunten

• Strak design
  • Heldere verlichting

Minpunten

• Maakt meer geluid dan we hadden verwacht

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze review. Goed te lezen dat de afzuigkap handig is in gebruik en u zo blij bent met het strakke design en de verlichting. Wij wensen u veel plezier met de afzuigkap.

Mc 15-01-2022

Combinatie van gebruik en looks

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi design gecombineerd met goede werking.
Of is het anders om? Goede werking en ook nog een mooi design?
Blij met de afzuigkap

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Goede verlichting
  • Lucht verplaatsing naar verwachting

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat u niet alleen tevreden bent met de werking van de afzuigkap maar ook de uitstraling. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

r********@h********** 11-01-2022

goede mooie afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

mooie afzuig schouw zonder boekje te bedienen , duidelijk led bedienings paneel. Montage materiaal was voldoende aanwezig. maar moet zeker met twee man zijn om hem op te hangen verder makkelijk. goede afzuiging en compleet en mooi design

Pluspunten

• goede verpakking
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen montage mal

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Fijn te lezen dat de afzuigkap een mooi design heeft, deze qua afzuiging goed zijn werk doet en makkelijk te bedienen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Claudia 10-01-2022

Mooie design afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooie afzuigkap. Hij werkt heel goed, erg blij mee. Verder ben ik erg blij met het mooie design en de verlichting. En....niet onbelangrijk....door de schuine kap stoot ik nooit meer mijn hoofd! Harstikke bedankt.

Pluspunten

• desing
  • verlichting
  • schuine kap

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste Claudia,
Wat een mooie review hebben wij van u ontvangen. Fijn te lezen dat u erg blij bent met het design en verlichting van deze afzuigkap. Een mooie bijkomstigheid dat u uw hoofd niet meer stoot. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

m************@g******** 09-01-2022

Mooi vormgegeven afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi vorm gegeven afzuigkap met veel licht (helaas niet dimbaar). Het geluid is aanwezig maar dat doen alle afzuigkappen. Handleiding is duidelijk De kap is makkelijk recht te monteren met de geleverde hulpmiddelen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Niet meer hoofd stoten
  • Als je lang bent kan je weer in de pannen kijken.
  • Helder werklicht

Minpunten

• Geen dimmer op de lampjes

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Mc 06-01-2022

Strak en goede prestatie

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Super blij met de mooie stijl en niet onbelangrijk de prestatie van deze afzuigkap.
Geluidsniveau is netjes.

• Niet te luid
  • Goede afzuig kracht

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling en wat fijn dat deze afzuigkap goed bevalt en qua design zo mooi in jouw keuken past. Wij wensen jou veel gemak en plezier toe met deze aankoop.

Niki Webcareteam ETNA.