ETNA AD780ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AD780ZT op Kieskeurig.nl.

henk popken 30-08-2020

Moderne afzuigkap,

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuig kap is strak modern van uiterlijk en past precies in onze nieuwe keuken. Het geluidsniveau was een belangrijk criterium voor ons. De bediening is gemakkelijk. En wanneer je een beetje handig bent is de afzuigkap eenvoudig te installeren met de bijgeleverde handleiding.

Pluspunten

• bediening
  • geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Henk,

Bedankt voor deze mooie review, Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie achter laat. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe in je nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet, Alice

Kuivenhoven 06-08-2020

mooi design afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

het is een heel mooie afzuigkap, kunt er je hooft niet aan stoten. wij hebben gekozen voor recirculatie met 3 koolstoffilters. werkt heel goed.
mensen zijn al jaloers dat zij dit model niet genomen hebben vanwege design en hoofdstoten.

Pluspunten

• design
  • vorm

Officiele reactie van Atag 07-08-2020

Beste heer/mevrouw Kuivenhoven,

Wat leuk dat mensen jaloers zijn op jullie AD780ZT en alles zo naar wens is. Dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Vriendelijke groet, Femke

Nieuwkuip 29-04-2020

Mooie ruimte besparende afzuigkap met een strakke vormgeving

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Na jarenlang een vierkante blok wand afzuigkap te hebben gehad, zochten we naar ruimte. Deze schuine wand afzuigkap is DE oplossing. Hij neemt nog niet eens de helft aan ruimte in, maar presteert ook nog eens beter. Naast dat de afzuigkap heel stil is en energie zuinig, heeft hij een uitstraling met allure. Een zeer strakke vormgeving. Deze past in elk soort keuken. Goed in gebruik en een regelrechte eye-cather!!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Energiezuinig
  • Goede afzuiging
  • Vetfilters makkelijk te reinigen
  • Goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 01-05-2020

Geachte heer/mevrouw Nieuwkuip,

Bedankt voor je enthousiaste review, ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.

Vriendelijke groet,
Heidi

Bert H 13-02-2020

mooi design en geen kopstoten tegen rand

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

wilden zwarte schuine afzuigkap en kwamen uit bij dit prachtige model. pas ideaal bij ons zwarte marmeren keukenblad.

Pluspunten

• kleur
  • design
  • afwerking

Officiele reactie van Atag 14-02-2020

Beste Bert,

Wat leuk om te lezen dat de afzuigkap zo mooi staat bij het zwarte keukenblad. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke

Susanna 07-02-2020

Modern en handig

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Werkt perfect zo als hoort te werken , goede zuigkracht, makelijk om schoon te maken . Modern en mooi voor de oog. Past bij verschillende sorten keuken

Pluspunten

• Makelijk om schoon te maken
  • Goede zuigkracht
  • Mooi

Minpunten

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Beste Susanna,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat deze afzuigkap zo naar wens is.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Elstosha 30-01-2020

mooi groot scherm (net een televisie)

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Vanwege de afmeting (80 cm breed) voornamelijk, de AEG die we eerst hadden had verkeerde bedieningsknoppen. Deze wel, en hij doet het erg goed.

Pluspunten

• Goed bedieningspaneel
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geluid. (Zal bij andere afzuigkappen ook zijn)

Officiele reactie van Atag 31-01-2020

Beste Elstosha,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review. Wat leuk om te lezen dat je keuze, na de AEG, nu is gevallen op ETNA. Fijn dat je zo tevreden bent over de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke