Philips HB945

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HB945 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rinus30 09-10-2009
Geschreven voor: Philips HB945

Oei! Let op met een Philips Innergize met type HB935. Dit type is zo te zien gelijk aan de HB945 en volgens Philips voor de buitenlandse markt, echter in NL gekocht bij Harense Smid. Ik zette het apparaat vandaag aan met als resultaat een flinke rookpluim uit het bedienings/luidspreker gedeelte. Het apparaat is in dec'04 gekocht, derhalve 5 jaar oud. Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe met enorm plezier gebruik heb gemaakt van dit apparaat. Ik wás erg tevreden. Vandaag gebeld met de klantenservice. Ik ben uitstekend te woord gestaan en ze hebben netjes terug gebeld zodat ze me meer informatie konden geven. Geen garantie na 3 jaar. Wel een mogelijkheid om te laten repareren. Min:€20.- + plus verzendkosten naar de reparateur in Duiven. Max:€ geen opgave.

Mijn eindconclusie: fijn apparaat, service lijkt goed in orde, maar wel zoals met veel producten tegenwoordig (in mijn beleving) een tegenvallende duurzaamheid.

Marjo3 11-03-2008
Geschreven voor: Philips HB945

Een super apparaat! Mooi uiterlijk maar wat veel belangrijker is een goed en veilig resultaat. Makkelijk te bedienen en zeer compleet uitgerust. Ik heb een gevoelige huid die moeilijk bruint maar ook voor mij is de Philips HB945 perfect.

HennyJ 23-12-2007
Geschreven voor: Philips HB945

Heb de HB945 sinds enkele dagen in bezit.
De installatie is zeer gemakkelijk uit te voeren.
De handleiding is goed te volgen zonder problemen
De bedining is erg gemakkelijk te noemen
Er kan gekozen worden of te bruineren of voor warmte.
De warmte stand is zeer aan te raden om te relaxen ( werkt zeer goed ) U kan ook een gedeelte van lichaam laten genieten van de warmte ( half of geheel)

De bruinering van het lichaam is afhankelijk van het type huid en hoelang u eronder zal verblijven. Wel beide kanten van het lichaam behandelen door te keren per beurt.

Tevens wel altijd de bijgeleverde brilletjes gebruiken ivm de felheid van de lampen.

Veerle SL 23-12-2006

Hallo iedereen,
nadat ik op jullie website zorgvuldig de commentaren had gelezen over onder
andere de zonnehemel HB935 van Philips, was ik bijna over de streep om me deze
aan te schaffen, tot ik op internet ontdekt had, dat er een nieuwe beschikbaar
was, de HB945.
Omdat ik nu niet direct een hele zonnebank zocht, maar iets om lekker te
relaxen en tegelijk een gezonde teint te hebben, heb ik besloten om de HB945 in
huis te halen.
Het openklappen van het apparaat lukt prima, het is niet te zwaar, en niet te
omslachtig om het gebruiksklaar te maken.
Eens het ding is uitgeklapt, is het een fluitje van een cent om het te bedienen.
De knoppen zijn met symbolen aangeduid, dus heel makkelijk, je hoeft echt niet
te zoeken naar het bosgeluid, of waar de geurpatroon nu moet, etc..
Je hebt enkel een knop om de tijd in te stellen, een 'herhaal'-symbool voor de
tijd, pauze knop, snooze-knop (na afloop van je solarium-sessie kan je die
indrukken, dan geniet je nog 9 minuten na van de infrarood lampen)
Dan heb je de knoppen voor het geluid: zee, bos, japanse tuin, stad, aux-knop
Je kan ook kiezen tussen half-body of full body solarium of infrarood.

Na een maand gebruik kan ik toch een gezond bruin kleurtje waarnemen, wat
natuurlijk de bedoeling was.
Het apparaat maakt geen onnodig lawaai, je hoort enkel de ventilatoren zachtjes
zoemen, dus prima keuze.