Activision Call of Duty: Black Ops

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Activision Call of Duty: Black Ops op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

lukie225 16-01-2011

ik heb dit spel van een vriend geleend die het na 1 dag spelen aan mij gaf, omdat het spel zelf gewoon slecht is, alleen de multiplayer is goed en daar is het bij de meeste mensen om te doen tegenwoordig,maar zelfs dat vond ik bagger omdat het precies hetzelfde is als de vorige paar CoD's, waar het bij world at war en modern warfare nog gewoon een extra was die iets toevoegde aan de game is dit spel alleen op de multiplayer gemaakt(de enige verbetering ten opzichte van MW2 is het kiezen van de maps en zelfs dat is gewoon ronduit gejat van halo reach). ze hebben ook weer de zombie modes terug gebracht van world at war maar deze is (vind ik) minder leuk als die van WaW, als je hem voor de zombie mode wil kopen moet je dus gewoon world at war kopen wand die heeft ook nog een goede campaign en een leuke multiplayer. daarbij heeft het spel een zwake campaign waarbij elke missie ongeveer hetzelfde is.
mijn conclusie is dus dat je dit spel alleen moet kopen als je total addict bent op de multiplayer modes.

stef44 11-12-2010

Dit spel is voor de pc 1 van de slechste CoD.
Als we de revieuws bekijken dan is het allemaal o zo geweldig en 5 uit 5 sterren, maar er zijn verschrikkelijke problemen met dit spel, slechte scripting slechte coding slechte porting naar pc, oudbollige grafics.
Voor de pc zou ik dit spel zelf afraden.Met je vrienden samenspelen in 1 team is onmogelijk.Het spel vreet al je capaciteit van je cpu op en is opvallend vriendelijk voor je grafische kaart.
Op internet gaan al petities rond om een teruggave van de aanschafprijs.
Dat dit spel zo de markt op mag is een aanfluiting, mijn advies : Heb je een x-box360 koop hem dan daarvoor maar als je een pc hebt laat dit spel links liggen, bespaar je de frustratie.

DutchSpike 28-11-2010

Het langverwachte deel van Black Ops is dan eindelijk gekomen, het is een fantastisch spel met super beeldkwaliteit- en geluidskwaliteit. De gameplay bevalt me erg goed, in tegenstelling tot Modern Warfare 2 heeft Treyarch zijn best gedaan om spelers in dit spel niet andere mensen te laten irriteren d.m.v. grenade launchers (met o.a. One Man Army en Danger Close), de heartbeat sensor is eruit gehaald, en painkiller (health-boost voor 10 sec.) is eruit gehaald. Ook heeft Treyarch een goede systeem ontwikkeld voor mensen die boosten, glitchen, modificeren of emblems maken die schendend zijn voor mede-spelers. Het enige nadeel is, het snipen is moeilijk gemaakt, de kogel gaat 2 seconden lang niet rechtdoor, ze hebben dat gedaan om het quickscopen zoveel mogelijk te stoppen, omdat ''veel'' spelers daar bezwaar tegen hebben, nou, ik en de rest van de paar miljoen spelers in de quickscope community zijn daar niet blij mee, iedereen quickscoped, ik heb nog nooit een topic of een video op YouTube gezien dat iemand bezwaar heeft tegen quickscopen. Voor mij krijgt het spel een 9.

Ivan de Boer 12-11-2010

Ik had van Treyarch toch beter verwacht dit keer. Het Beeld en Geluid wegen niet op tegen de moderne games en de gameplay eveneens. Al is het spel Full HD je ziet er alleen wat van terug in het menu! het geluid is slecht en onrealistisch. het spel viel me erg tegen dus ben ik er van overtuigd dat ik nooit meer een Treyarch game koop. Dit was mijn eerste en laatste aankoop van de "2e makers van Call of Duty" Ik zou aanraden om het spel eerst te vergelijken en te proberen voordat het gekocht wordt!