JBL Charge 3 Stealth Edition zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Charge 3 Stealth Edition zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Renem 01-07-2019

Leuk ontwerp, mooi geluid

De speaker beschikt over een goed geluid met een stevige bas en dat is opmerkelijk voor zo'n compact apparaat. Er zit helaas wel een zeer beknopte handleiding bij. Er is ook een app beschikbaar (JBL-connect) waarvoor na het installeren ook een update beschikbaar is. Als deze ook is geïnstalleerd, dan is het mogelijk het systeemgeluid (dat onder andere te horen is bij het opstarten) uit te zetten, want dat geluid staat wat mij betreft véél te hard en kan niet zachter worden gezet met de volumeknop.
Wat betreft de duurzaamheid kan ik nog geen beoordeling geven, omdat ik de speaker pas een paar dagen in bezit heb.

Overigens heb ik bij JBL de wens uitgesproken een equalizer aan de app toe te voegen. De reactie daarop was dat dit verzoek aan de betreffende afdeling zou worden doorgegeven en dat dit een mogelijkheid kan zijn als er meer behoefte aan blijkt te zijn. Dus: mailen naar JBL en vragen om een equalizer!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • indrukwekkende bas voor zo'n compacte speaker

Minpunten

• Zeer beknopte handleiding
  • (nog) geen equalizer in de app