Philips Fidelio DS8800W/10 zwart - Reviews

Multiroom speaker
30 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio DS8800W/10 zwart op Kieskeurig.nl.

robertininho 27-11-2015

streamen blijft een probleem

na 3 jaar zijn de boxen kapot gegaan, is buiten garantie
en streamen blijft een probleem valt regelmatig uit

tkroon 11-09-2013

Onlangs heb ik deze AirPlay-speaker voor €180 op 1DayFly gekocht. Ik was al langer op zoek naar een goede AirPlay-speaker, die ik mooi kan verplaatsen. Deze heeft wel netstroom nodig, maar voor deze aanbieding vond ik dat geen probleem.

Ik heb al jaren een JVC-surroundsysteem met ruim 800W totaalvermogen en ben redelijk gewend aan de wat hogere volumes. De Philips verbaasde me dan ook met het goede en heldere geluid. Mijn surround kan dan wel hard, maar is bij lange na niet zo mooi helder als deze speaker. De bass is mooi, als je met de app de equalizer niet op krachtig hebt staan, wat op lage volumes wel kan, maar niet op hogere. De speaker vervormt dan iets, maar veel wordt netjes weggefilterd. Ikzelf houd van wat helderder geluid, wat gewoon perfect is, ook op hoge volumes.

Instellen was een eitje. Stekker in het stopcontact, WPS knop op de router indrukken en de wifi-setup knop op de speaker, binnen een minuut was het gekoppeld en kon ik al beginnen met spelen.

Kortom, meer dan tevreden over het product. Ziet er erg mooi uit zonder poespas, AirPlay gebruik ik als enige, maar AUX-in is ook mogelijk en geluid is perfect. Duurzaamheid heb ik een 9 gegeven (enkele dagen in bezit), omdat de speaker erg degelijk aanvoelt.

Nederland100 09-04-2013

Mooi design - goed geluid - eenmaal werkend goed te bedienen - installatie was niet zo eenvoudig / viel tegen

David0001 21-01-2012

wireless problemen (o.a. in combinatie met iPhone 4S)

Geschreven voor: Philips Fidelio DS8800W/10 zwart

Op eerste gezicht is het een erg leuk apparaat. Airplay is een handige feature om vanaf je iPhone/iTunes/iPod je muziek te streamen. In principe gaat dat ook heel gemakkelijk vanuit allerlei apps. Geluid is ook prima voor een dockingstation.

Maar wij hebben met twee verschillende routers en met iPhone 4S/3GS regelmatig problemen met het contact leggen met de speaker (zelfs als hij verbonden leek te zijn met de router) en af en toe valt de verbinding weg. Op het gebruikersforum staat (21-01-2012) een announcement van de moderator dat er problemen zijn i.c.m. de iPhone 4S. "We are aware of playback issue with the iPhone 4S and any AirPlay enabled speakers. We are currently looking into resolving this issue together with Apple." Hopelijk is daar binnenkort goed nieuws te vinden (en daar zou ik op wachten voordat je er een koopt). Gelukkig zit er een aux kabeltje bij.

tafkap72 10-10-2011

Geweldig geluid uit compact apparaat

Geschreven voor: Philips Fidelio DS8800W/10 zwart

Het was even puzzelen om het apparaat op het netwerk aan te sluiten, maar daarna ging er een wereld van muziek open. Zeer mooi om te zien, aanwinst voor de huiskamer.