Logitech S715i zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech S715i zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bolliebob 24-04-2013
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

De recenties op Kieskeurig was de reden van aanschaf. Wat een fantastisch ding. Voor dit geld heb je een top apparaat. mooie tonen en diepe bass. Voor 70,- niet nadenken, gewoon aaschaffen, je krijgt er geen spijt van.

JazzaNova 21-03-2012
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ik fiets nogal graag en neem hem met mijn iPhone mee onderweg als ik ergens opsteek.
De geluidskwaliteit is werkelijk verrassend te noemen.
Bij gebruik op netstroom klinken de bassen wel voller. Dit is gedaan om op accustroom de accu te sparen. Jammer dat je daar zelf niet voor kan kiezen.
De afstandsbediening geeft wat extra luxe als je achterover in het gras ligt en de muziek wat harder wil zetten! ;)
Prima ding, gewoon voor dit geld (100 euro) het beste wat je kunt krijgen momenteel.

Evert uit Emmeloord 20-03-2012
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Of je voor dit geld ergens beter geluid kan kopen, durf ik te betwijfelen. Helder en eerlijk geluid. Voor een feestje moet je de Harman Kardon kopen, maar voor het nachtkastje is dit een ideaal ding. Goed over nagedacht en dito afgewerkt. Verbazend voor dat geld. Let even op: het apparaat sluit af bij een tijdje geen gebruik. Auto shutoff. Als je de iPod of iPhone als wekker gebruikt, verslaap je je. Het ligt een beetje aan de wekker-app die je gebruikt. De ene kan hem wel wakken maken, de ander niet. Ik gebruik Radio Alarm van ver. 2.5 Die gaat helemaal goed. Ik wordt blij wakker van deze S715i.

Anoniem 10-01-2012
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ik heb na het lezen van de beoordelingen deze logitech aangeschaft. Ondanks dat het geluid goed is vind ik het echter overgewaardeerd voor de prijs die ervoor betaald moet worden. Zelfs bij een goedkoper (20-25 euro) van een ander merk is het geluid warmer.
De mogelijkheden zijn miniem en de afstandsbediening te klein. De vormgeving is mooi ... maar ik ga m terugsturen, want voor deze prijs verwacht ik wel een beter product. Ook mijn iphone werkt niet op deze Logitech met beschermingshoesje .. de connector is gewoon te ondiep.

LED 24-01-2012

probeer eens de Philips 3020. Echt waar voor je geld.

corlogitech 12-01-2012

@Marel,

Toch wil ik wat kanttekeningen plaatsen m.b.t. jouw revieuw.
Geluidskwaliteit is iets persoonlijks.
Niet een menselijk gehoor is hetzelfde.
Dat deze "overgewaardeerd" word voor de prijs die je er voor betaald vind ik niet juist.
Het is tenslotte een "draadloze speaker" dus het maakt heel veel uit wat voor kwaliteit audio je er in stopt.
Ik zou ook geen draadloze speaker weten voor € 75,00 met deze kwaliteit.
En dat de mogelijkheden miniem zijn, meer dan een volumeregeling,play en terug/vooruitspoelen heb je hierbij toch niet nodig?
Ik denk dat je wensen niet overeenstemmen met het gekozen product.
Dus foute keuze, je kan bij de bekende electronica markten al dit soort apperatuur uittesten met je eigen i-phone/pod.
Zo heb ik het ook gedaan en vond dit een geweldige apparaat in zijn prijsklasse!
En wat betreft het "passen" van de i-phone met hoes.
Ik heb een i-pod met rubber hoes die perfect past in de logitech.
Een rubber hoes voor de i-phone welke ook goed past.
Alleen de lederen hoes die ik gebruik tijdens mijn werk en op vakantie, die past niet.
Hiervoor is inderdaad de connector te kort.

Jasper Gerritsen 15-01-2012

Hier ben ik het echt compleet mee oneens!!! Het is een super goed product met een super mooie verhouding tussen de tweeters en de radiatoren. De bass is ook wel redelijk goed. Ik geef u de kans om in deze prijsklasse een betere ipod dock uit te zoeken en hier neer te zetten. U krijgt van mij op een blaadje dat u die echt niet gaat vinden.

corlogitech 07-01-2012
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Na lang zoeken naar de Logitech Boom box gekozen voor dit alternatief.
De Boom Box is een internetradio / muziekstreamer.
Dit apparaat was rond de 200 euro en werkt perfect.
Maar om de een of andere reden is Logitech gestopt met dit product.
Daar ik een i-phone en een i-pod in bezit heb, heb ik een app gedownload waar ik internetradio en mijn eigen muziek van mijn NAS kan streamen.
Met een van deze apparaten in de S715i is het genieten van de muziek.
Gevoedt door de adaptor is het volume subliem.
Wordt het apparaat allen gevoedt met de accu's dan is het volume iets minder, (maar zeker goed!!)
Ook de beweegbare stekker voor de I-Pod/ I-phone op deze draadloze speaker is een welkome aanvulling op dit product.
De I-Pod kan gewoon in de hoes blijven zitten.
Zeker in vergelijk met andere (duurdere) merken.
Is het Logitech weer gelukt om voor weinig geld een super apparaat op de markt te brengen.
Zeker een aanrader!

just_tymo 01-01-2012
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ik heb deze speaker nu een paar dagen in bezit en hij bevalt mij super !
Ik gebruik hem vooral op mijn slaapkamer en het enige nadeel vind ik dat als je het geluid helemaal open zet dat de bas te veel vervormd, maar verder als je hem half open zet heeft ie geweldig geluid !!
Prijs kwaliteit verhouding gewoon super !!

Maarten Brink 31-12-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Na wat recensies gelezen te hebben dit apparaat gekocht voor het afspelen van mijn muziek op de iPod 4g. Niets te veel gezegd. Prima geluid voor dit apparaat. Handige en makkelijke bediening. Niet een hoop poespas, gewoon helder en duidelijk.
Aanrader!

[Duurzaamheid is nog lastig te beoordelen na een paar dagen, maar ik verwacht hier geen problemen mee. Ziet er degelijk uit!]

Joris schijvens 26-12-2011

Hoi Ipod gebruikers,

Ben een tijd op zoek geweest naar mobile speakers voor m'n Ipod. Wou er niet te veel aan uitgeven zo'n 100 euro was de maxxxxx.
Er golden een paar creteria, goed geluid en een vormgeving die zich leende om in een tas met kleren mee te nemen.
Ben er met vlag en wimpel in geslaagd met de lochitech S715. Klinkt vele malen beter als gelijk geprijsde speakers. Maar goed je betaald dan ook niet voor de naam.

Groeten joris

Stiebe 05-12-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Wat een geweldig geluid!!!
Een echte aanrader. Ziet er mooi uit en makkelijk mee te nemen.

ikke1968 01-12-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ook hier een zeer positieve reactie. Ga zelfs een 2e aanschaffen voor onze dochter op haar kamer. Goed geluid makkelijk in gebruik,doet precies waar ie voor bedoeld is.

EllenAmstelveen 29-12-2011

Beste ikke1968,

Kun je ook de Iphone4 opladen?

Jasper Gerritsen 05-11-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ik had al eerder een review geplaatst over dit product, toen had ik in mijn review neergezet dat de ipod niet echt stevig stond. Daar wil ik even op terug komen want de ipod staat namelijk super stevig, want als je de dock op z'n kop houd met de ipod erin blijft hij gewoon zitten. Ik had ook gezegd dat het een van de beste ipod docks was in deze prijsklasse en daar wil ik ook op terug komen want ik heb nu inmiddels echt al heel veel docks van rond de 100 uit geprobeerd en deze sprong er toch echt wel uit. Als er nog iets meer bass in zat dan behoorde hij echt tot de absolute top. Waarschijnlijk zullen mensen die nog niet veel speakers hebben gehad zeggen dat de bass geweldig genoeg is, dat is hij ook wel maar nog ietsjes meer was helemaal fantastisch geweest.

EEN GEWELDIGE IPOD DOCK!

RoelRules 25-10-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Je kan deze speaker wel als wekker gebruiken! Er zit geen wekker functie in de speaker zelf, maar gelukkig heeft een iPod dat wel:D D.m.v. een herinnering te zetten en een lekkere afspeel lijst aan te klikken kan deze speaker je heerlijk wakker maken in de vroege morgen. Er komt ook een heerlijk geluid uit de speakers. Zeker een aanrader!!!!

degraaff 18-03-2012

Maar dan wordt je mooi niet wakker. Het ding heeft een auto shutoff. Na 5 minuten gaat hij in slaapstand en je hoort 's ochtends niets. Groot gemis. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

coov 06-09-2011

top speaker!!!!! heb m aangesloten via 3.5 kabel
(gekocht bij een belwinkel 2.5 eurie) op mn galaxy s en gebruik m op mn laptop.
op de accu gaatie iets zachter,maar hard genoeg.
zat nog te twijfelen,had de duurdere harman kardon go+play dag ervoor gehoord die klonk ook top.
maar deze doet het voor de prijs 119,- @coolblue(mp3shop/laptopshop/gsmshop).. toch verrassend goed.had zo`n sound niet verwacht..

kan r gewoon een klein feesie mee geven thuis.ook handig voor buiten vanwege handzaam formaat..

Jasper Gerritsen 18-07-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Deze logitech ipod dock is denk ik de / een van de beste ipod docks in deze prijsklasse.
Er zit een mooie geluid in door de 2 neodymium-drivers, de 2 tweeters en de 4! subwoofers.
Hoe het apparaat eruit ziet is ook geweldig en de door de standaard staat hij mooi stevig ( wel eerst even aandrukken ).
De afstandsbediening is functioneel en mooi klein waardoor hij handig in het opbergtasje past.
Er zit ook een hele mooie bass in en ik heb al aardig wat setjes gehad dus ik weet hoe muziek moet klinken.
Het mindere is dan weer dat de ipod er niet echt stevig in staat, maar dat is bij bijna alle docks zo.
Het tasje is ook wat slap, maar dat hindert niet.
Op de accu gaat hij ook nog eens 8 uur mee, ook al is het volume en de bass dan iets minder, maar alsnog mooi.

Al met al een super setje dat het geld helemaal waard is, wel eerst even checken op deze site naar de goedkoopste. ( SCHEELT VEEL ) Vragen kun je altijd stellen.

MvanEdema 01-12-2011

Hallo,

kun je wanneer de dock aangesloten is aan het stopcontact, de iphone/ipod ook laden waneer deze in de dock staat?

Mvg, van Edema

RobiniboR 07-07-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Geen moment spijt van dit apparaat. Value for money (zeker t.o.v. concurrentie) !!!

++ Geluid (hoe krijgen ze het voor elkaar !)
++ Compact
+ Bediening
+ Leuk hebbeding met hoog "aaigehalte"

- Op netstroom is de sound een stuk voller
- Afst.bed.is wat ielig en heeft weinig functies

Comfortabel om op een willekeurige plek naar radio of mp3's te kunnen luisteren (geldt natuurlijk voor alle players)

Is werkelijk iedere cent waard. Toch wel weer eens leuk om niet het (inmiddels gebruikelijke) gevoel te hebben dat je genaaid wordt.

Ben weer eens ouderwets blij met een aankoop !

Mike-v 25-06-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Was al een tijd opzoek naar goede ipod speaker voor een leuke prijs. Door de vele positieve beoordelingen op o.a. kieskeurig, de S715i besteld. Twee dagen in bezit en inderdaad een goede speaker! Goed en vol geluid. Heb ook naar de bose geluisterd, klinkt ook heel goed maar is veel te duur. En de logitech doet het echt niet slechter voor de veel lagere prijs dan de bose. Ik vind de ipod (touch) stevig staan en dat is handig bij bedienning. Met opgeladen batterijen ook prima geluid.Ben zeer tevreden. Handig formaat met een bijgeleverde tas om mee te nemen op reis. Afstand bediening vind ik prettig.

sjonnie15 09-06-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Ruim een maand geleden gekocht voor 130 euro. Ook nog een jack-to-jack kabeltje erbij geregeld. Handig voor aansluiten op telefoon!
Verder is het geluid echt geweldig, en hij kan ook heel hard voor zulke kleine boxen eigenlijk.
Ze voelen zwaar en stevig aan, voorkant met metaal beschermd.Voor de rest goed, stevig kunststof.
Het is een behoorlijk wat geld, maar het is het zeker waard. Al helemaal vergeleken met andere vergelijkbare producten.

Vnees 13-05-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Sinds 2 dagen deze in bezit en eerlijk is eerlijk: heeft de verwachtingen overtroffen!

* Product voelt en is zeer solide.
* Beschermkapje voor de dock, welke ook de steun vormt bij plaatsen (wel goed aandrukken zodat ie vast"klikt")
* Volume is behoorlijk! En blijft goed van kwaliteit.
* Er komt behoorlijk wat bas uit voor zo'n compacte set!
* Mogelijkheid om via aux-ingang andere mp3 speler aan te sluiten dan iphone.
* Afstandsbediening is zeer handig (wel klein: goed opletten dat je m niet kwijt raakt).
*functies afstandbediening: harder/zachter, Skip vooruit/achteruit, spoelen vooruit/achteruit, repeat, shuffle, play/pause, dock aan/uit
*iPhone laad op wanneer aangesloten, ook fijn!
*Werkt op ipod-functie, radio-apps
* Prima opbergtas

Minder:
* Je kan natuurlijk lastiger je iphone gebruiken. Dan was via bleutooth afspelen handig geweest. Echter persoonlijk geen last van.
* Afstandbediening kan helaas niet in/aan dock opgeborgen worden.

slin77 01-04-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Heb deze paar dagen in huis,echt een geweldig apparaat! De oplaadbare accu flink aan het testen en de 8 uur haalt ie goed,ideaal voor in de tuin.In deze prijsklasse is de geluidskwaliteit echt mooi en een volle bas.Gebruik hem met een iaudio 7 mp3speler waar je de geluidskwaliteit echt goed kan pimpen.Al met al een goeie koop!

xander32 21-01-2011
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Positief verrast betreft de geluidskwaliteit.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Sober betreft mogellijkheden maar voor mij persoonlijk is dat juist een pre: functioneel zonder overbodige zaken. Remotecontrol = luxe(lekker gemakkelijk).

Vormgeving is ok.

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen na 1 maand gebruik maar de dock voelt en oogt robuust.

Xander32.

dick2007 16-11-2010
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Vorige week deze draagbare speakerset aangeschaft. Na wat onderzoek bleek deze op CNet gekozen tot "editor's choice". Zag het apparaat ook bij het programma de Voice of Holland in de repetitieruimte staan. (Maar dit kan natuurlijk een reclamestunt zijn ...)
Hoe dan ook; een prima, strak geluid met stevig laag dat nooit wollig wordt. De bediening is basic, maar de betere (hifi)apparaten kenmerken zich hierdoor! De aanwezige aux-ingang is altijd handig. De vormgeving is gewoon goed. Zowel visueel als functioneel. De iPod of iPhone word op een universele connector geplaatst, die hem op een ingenieuze wijze vastklemt in de speakerset. Een vondst! De standaard waarmee je de set rechtop zet, wordt gevormd door een soort beugel doet ook dienst als beschermkap van de connector bij vervoer. Deze wordt dan teruggeklapt. Hier is echt over nagedacht.
(Als je de standaard voor de eerste keer openklapt wel goed aandrukken totdat je een duidelijk klik hoort; anders blijft het apparaat niet staan.)
Wat betreft duurzaamheid; ik heb de set pas een paar dagen, maar het maakt een zeer robuuste indruk en voelt zeer stevig/zwaar aan. Afmetingen: 38x13x6 cm.
Naast dit alles is deze Logitech volgens mij het enige apparaat in deze categorie dat met een accu werkt! Dus geen verspilling van batterijen meer.
Een dikke negen dus!

wouter.kremer 22-09-2010
Geschreven voor: Logitech S715i zwart

Geweldig. Eindelijk draagbare boxen met een degelijk geluid. Voor het eerst hoor ik een goede bas bij mp3 speakers. Het voordeel is dat je hem ook zonder voeding kan gebruiken, dus in de tuin, op het strand of op de camping. Vormigeving kun je over twisten maar hij is kleiner dan ik gedacht had (voordeel). Er zitten niet heel veel mogelijkheden op, maar ach die zitten wel op je iphone of ipod. De afstandbediening werkt god. meegeleverde hoesje stelt niets voor.
Het zijn dure speakers (maar ach als je het met Bose vergelijkT0 en je hebt echt een vol geluid.

Mijn stereo-set met hele dure boxen, zal de komende tijd nog minder worden gebruikt... ;-)