JBL PartyBox 200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL PartyBox 200 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

erbee70 01-06-2020

JBL

Geschreven voor: JBL PartyBox 200 zwart

Fatastische speaker, gekocht voor erbij. Lichtshow is hartstikke leuk, en gelukkig bij wat langer gebruik ook helemaal uit te zetten. Het geluid is heel goed uitgebalanceerd. De bass versterking is in 2 stappen te regelen. Maar de Partybox 200 heeft al meer dan geenoeg bass op de neutrale stand. Bij de aankoop moet je wél goed overwegen waar je deze 200 gaat gebruiken, want hij heeft geen accu aan boord. De 100 en 300 wel. Voor de rest heeft de 200 een berg aan aansluitingen achterop zodat je bijna alles erop aan kan sluiten. Zelfs een microfoon of gitaar. Het enige nadeel vind ik zelf, dat je dat irritante startgeluid niet uit kan zetten. s' avond laat nog even zachtjes een muziekie luisteren is er dus niet bij want dan is het hele huis wakker. Ook een minpunt is dat JBL de Partybox niet heeft opgenomen in de connect app. Dit is juist makkelijk, voor het voorzien van eventuele firmware updates. Maar ook dat je de verlichting met de app kan bedienen net als de JBL Pulse. Dat vind ik echt 2 gemiste kansen. Uiteraard is dit persoonlijk, en ander boeit het misschien niet. Daarom helaas nét geen 10. Toch zeg ik kopen die speaker, je krijgt er geen spijt van.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Overall geluidskwaliteit
  • Aansluitmogelijkheden
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Startgeluid kan niet uitgezet worden
  • Is niet opgenomen in de JBL app