Sony SRS-XB10 geel - Reviews

Vormgeving
koker
Kleur(en)
geel

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

JohnJZijlstra 15-06-2017

Titel: Fijne speaker met een geweldige accuduur

Deze week de Sony aangeschaft voor de plekken waar een gewone stereo installatie niet voor handen is.
Toch nog even twijfelen of deze wel de juiste voor ons was want hij oogt heel erg klein.
Gelukkig konden wij hem even bij de dealer zien en horen en waren daarna overtuigd.

Pairen van apparaten heb ik over het algemeen een vervelend gevoel bij... of ze zien elkaar niet of de Bluetooth verbinding vliegt er steeds uit.
Heb de Sony nu een goede week in mijn bezit en het pairen met mijn Iphone ging echt in een keer vlekkeloos.

Heb de speaker deze week ook echt overal mee naar toe genomen en niet een keer ben ik mijn verbinding kwijtgeraakt.

De fabrikant zegt dat hij verbonden blijft tot een afstand van 10 meter, mijn ervaring ondertussen is dat zonder muren ertussen er zelfs ruim 15 meter gehaald word.
Dat is zo makkelijk telefoon gewoon binnen op tafel en de speaker mee de tuin in.

De aangegeven accuduur van 15 uur komt volgens mij wel overeen, waar ik wel eerlijk bij moet zeggen dat ik hem na een dag spelen van ongeveer 9 uur s,avonds wel even voor een paar uur aan de lading hing voor de volgende dag.

Het geluid is natuurlijk niet met een normale stereo te vergelijken, maar waar hij voor bedoeld is overal je eigen muziek bij je hebben is deze Sony speaker een prima oplossing.

Het allergrootste pluspunt bij deze speaker vind ik echter dat deze waterdicht is.. niet meer angstig zijn dat je spullen nat worden en kapot gaan.
Dit alles bij elkaar maakte voor mij de aanschafprijs meer dan waard.

Geen mening gegeven bij duurzaamheid daar ik hem natuurlijk pas een week in bezit heb.

Pluspunten

• Pairen gaat simpel
  • accuduur
  • Waterdicht

Minpunten

• geen tot nu toe