JBL Xtreme multi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Xtreme multi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Helena 30-05-2019

Mooi boxje voor prima prijs.

Geschreven voor: JBL Xtreme zwart

Mooi geluid, zelfs bij hoog volume. Zit een mooie bas in dankzij de woofer aan de zijkanten. Mooi boxje voor een feestje. Ziet er ook nog stoer uit.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs/kwaliteit

Barry 29-06-2018

Super geluid!

Geschreven voor: JBL Xtreme zwart

Ik heb de Xtreme gekocht nadat ik ook geluisterd had naar een Bose (kegel), Sony (veel te veel disco verlichting) en Harman Cardon (ook erg mooi maar niet spat water dicht). De prijs kwaliteit verhouding met Bose is echt een heel.groot verschil gezien Bose €100 duurder is en zeker niet beter klinkt.(naar mijn mening) Ik gebruik mijn telefoon veel om ook muziek af te spelen en heb ook de app Bass Booster erop zitten, is echt geweldig hoe deze JBL presteert. Goede balans in hoog, mid en laag. Echte aanrader voor in je tuin, op balkon of boot enz... Ook fijn dat deze tegen een spatje water kan en ook het volume is met dik 80db prima! Dus zoek je een betaalbare goede speaker, zou ik zeker deze aanraden.

Pluspunten

• Goede balans in geluid
  • Volume sterkte

Minpunten

• Nog geen gevonden

Anco 31-03-2018

Mooi geluid en lekker handzaam

Geschreven voor: JBL Xtreme zwart

Hele mooie speaker. Sterk geluid en lekker handzaam ondanks de grootte. Goede bas en handig draagkoord. Superstrak design en robuust uiterlijk. Heel fijn speakertje

Pluspunten

• Model handig mee te nemen in een tas
  • Stevig

klint 27-12-2017

mooi product

Geschreven voor: JBL Xtreme zwart

Mooi product en makkelijk te bedienen.
De bas is wel zoals de naam zegt extreme.
Ik luister veel naar podcast/youtube naar wat een ander te vertellen heeft,dus daarvoor is de bas wat teveel maar voor de liefhebber van veel bas dan is dit een topper.
voor mij had achteraf het lichtere model voldoende geweest,maar ik ben er verder wel blij mee.

Pluspunten

• makklijk te bedienen
  • veel bass voor de liefhebber
  • lekker lang op een acculading
  • kan mee de badkamer in

Minpunten

• wat teveel bass voor gesproken podcast

Niels25 25-12-2017

Geweldig geluid

Geschreven voor: JBL Xtreme rood

Heel mooi duidelijk geluild. Bass en Treble zijn mooi in balans. klinkt bij zacht geluid mooi maar ook bij heel hard. Tot wel 15 uur muziek en is snel weer opgeladen. Echt een aanrader. Nadeel is dat hij zwaar is maar wel heel logisch dit komt ten goede van de kwaliteit van het geluid.

Pluspunten

• lange accu duur
  • snel oplaad tijd

Minpunten

• zwaar (2 kg)