Philips DC190/12 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DC190/12 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

dj24 24-01-2012
Geschreven voor: Philips DC190/12 zilver

Ik had voorheen de Philips AJ3231 gekozen voor het mooie design. Dat zie ik in deze ook weer terug.

Philips AJ3231 had het probleem dat het bereik van de radio slecht was. Dit is al beter bij deze wekkerradio maar nog steeds niet ideaal.

De opties zijn zeer goed. Je kunt 2 wekkertijden instellen (met uniek volume, oplopend volume en source), je kunt zowel een MP3 speler als de Ipod aansluiten op de wekkerradio en je kan de sterkte van de verlichting van de display aanpassen.

hans12670 28-02-2010
Geschreven voor: Philips DC190/12 zilver

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik zeer ontevreden was over mijn JBL on Stage III. Deze maakte een zoemgeluid en dat is niet handig op de het nachtkastje.

Deze philips functioneert heel goed. Is stylisch vormgegeven en heeft veel instelmogelijkheden zoals bijvoorbeeld alarm voor alleen weekdagen. Hij heeft geen bijgeluiden en volume instelling voor de muziek op je ipod (icm het alarm).
Kortom; erg tevreden als wekker en ipod dock/speaker (voor kleine ruimtes).
Het geluid is matig (erg klein voor een goed geluid) maar dat maakt op een slaapkamer niet uit.