JBL Charge 3 zwart - Reviews

batterijen
Usb

Joyce 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed geluid

We hebben de charge 2 plus en de charge 3 geluisterd in de winkel en de charge 3 is veel mooier in geluid. De lage tonen klinken veel voller. Daarom heb ik hier voor gekozen

Pluspunten

• Mooi geluid

Zaza13 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot geluid voor zo'n kleine speaker!

Deze speaker is bijna too good to be true. Maar hij is super! Aanvankelijk had ik een ander speakertje aanheschaft en werd ik verdrietig van het doffe geluid en de weinige power. De hoop verliezend dat het mogelijk zou zijn om echt een goede geluidskwaliteit draadloze, kleine speaker te vinden onder de 200 Euro had ik verloren. Deze JBL heeft het helemaal goed gemaakt: top geluid, gemakkelijk in gebruik en ik verheug mij op nog vele uren luisterplezier met het gemak van het zó kunnen oppakken en meenemen ervan. Ook leuk dat hij te koppelen is met een evt. 2e JBL!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit helder, goede bass tonen
  • Prijs is scherp als je kwaliteit hoort
  • Compact
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Kan linken met andere JBL

Minpunten

• Nog niet ontdekt; luide opstarttoon?

pool 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

prima

super accu en geluid ik ben er erg tevreden mee. is sowieso het geld waard. ik heb hem gisteren binnengekregen en ben verliefd geworden op het geluid

Pluspunten

• accu
  • geluid
  • prijs

bvdzzz 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

even inspelen of terugbrengen

6,7
net 2 dagen in het bezit maar ik merk dat ik af en toe schrik van het gebrek aan detail in sommige nummers. De jbl charge 2 is gedetailleerder qua geluid in het hoog. Vind het geluid tot nu toe te dof. Accuduur en opladen van de telefoon gaat prima. Vorm vind ik niet zo belangrijk maar het ook en voelt solide. Volume kan hard en de bass ook. Alleen valt op dat bepaalde nummers niet echt getrokken worden door de bas.. vb hotline bling-drake resulteerd in een propperig geluid (klinkt als een spugende beatboxer) Nog niet op kunnen lossen met equalizers binnen spotify... even luisteren nog en andere ruilen voor een UE.

Roy 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig ding

Voorheen heb ik altijd de jbl charge 2 gehad, deze is helaas stuk gegaan en heb ik nu vervangen voor zijn nieuwere en betere broertje. Ben zeer te spreken over de kwaliteit van het geluid dat de charge 3 kan produceren, en het is duidelijk een verbetering op zijn voorganger. Ook de batterijduur van plus/minus 20uur is echt geweldig. Ondanks dat het model iets groter is geworden is de charge 3 nog zeker erg makkelijk mee te nemen, en daardoor een zeer goede box om mee te nemen (hiervoor heb ik hem zelf ook aangeschaft).

BigM15 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ruzie met de buren

Wat een ding zeg, super. Verbind snel via BT en over behoorlijk grote afstand. Komt een volume uit waar je buren niet blij van worden :)
Lage en hoge tonen in bijna alle ruimtes erg goed, bij rustige nummers in de badkamer krijgen de lage tonen iets te veel overhand maar ik vind dat je daar niet over mag zeuren.